
Booking.com avaldas uuringu, mille puhul ei oskagi seisukohta võtta, kas asjal on ka sügavam sisu või saadi lihtsalt reklaamikampaaniaks soovitud tulemus. Nimelt leidis Booking.com, et meeste atraktiivsus naiste jaoks kasvab hüppeliselt, kui mehed võtavad reisi planeerimisel ja broneerimisel juhtrolli.
USA-s läbiviidud uuringus ütlesid pooled naised, et nende partner pole kunagi tegelenud reisi broneerimisega. Samas märkis 93% naistest, et meespartner, kes planeerib ja broneerib reisi, on nende jaoks väga atraktiivne. Rohkem kui pooled (56%) ütlevad, et see võib olla sama erutav – kui mitte erutavam – kui eelmäng. Ja 68% naistest usub, et nad oleksid õnnelikumad, kui nende partnerid broneeriksid neile vahest ühise puhkuse. Üllatusreis ajab naised täitsa hulluks: 93% ütleb, et täielikult ettevalmistatud üllatuspuhkus on väga seksikas. Enamik peab seda meeste puhul isegi atraktiivsemaks kui head füüsilist väljanägemist või suurt palka. Oh, ja 93% ütleb, et tõenäoliselt näitaks nad üles suuremat kiindumust, kui nende partner broneeriks ühise reisi ilma küsimata.
Mida arvavad mehed? Enamik mehi (89%) tunnistab, et nad võiksid ühiste reiside planeerimisel rohkem initsiatiivi näidata. Mis seda takistab? Veerand meestest tunnistab, et reisiplaneerimine tundub neile üle jõu käiv ülesanne ja nad pigem väldiksid seda. Nooremate meeste (18-30 aastased) seas ütleb iga neljas, et neil pole aimugi, kust reisi planeerimisega alustada. Kaks kolmandikku meestest ütleb, et nad tegeleksid reisi broneerimisega tõenäolisemalt, kui teaksid, et reisil ootab neid ees rohkem õrnusi.
Uuring viidi Booking.com poolt läbi USA-s, valim hõlmas tuhandet 18 aastast ja vanemat inimest, kes olid romantilises suhtes.
Naised võiks nüüd arvamust avaldada, kas meeste reisiplaneerimisega on olukord ka Eestis sarnane ja kas tõesti avaldab reisiplaneerimine meeste puhul sedavõrd muljet? Igal juhul Trip.ee statistika näitab, et naised tunnevad reisimise vastu selgelt suuremat huvi, kui mehed. Meestel on siit ehk üht-teist kõrva taha panna.