Odavlennufirma easyJet sai äsja 20 aastaseks ja tähistas seda kõigi muude sündmuste kõrval ka lennufirma pardapersonali ja tehnikute uute futuristlike vormide esitlusega. Näib, et värskelt valminud vormid, mis sisaldavad mitmeid tehnilisi vidinaid, ei jäta kedagi külmaks ja internetis leiab arvamusi seinast seina.
Millega siis easyJet välja tuli? Nii pardapersonali kui tehnikute vormiriietusse on sisse ehitatud mikrofonid, mis pakuvad tehnikutele, pardapersonalile ja pilootidele paremat võimalust omavahel suhelda. Mõlemad vormid on varustatud komplekti LED-lampidega, mille funktsionaalsuse selgitused panevad kohati küll kulmu kergitama.
Näiteks pardapersonali vormidesse õmmeldud LED lambid võimaldavad kuvada käesoleva lennu numbri ja sihtkoha. EasyJet siiski ei täpsusta, kuidas lennu numbri teadmine reisijate lennukvaliteeti tõstma peaks. LED lampe saab kasutada ka lisavalgustusena hädaolukorras.
Tehnikute riietes võib lisaks LED paneelidele ja mikrofonile leida ka kapuutsi sisse õmmeldud valgustid, mis jätab mõlemad käed tegutsemiseks vabaks. Kapuutsi sees on ka miniatuurne videokaamera, mis võimaldab saata teistele lennutehnikutele pilte, et tehnilistele probleemidele koos paremaid lahendusi leida. Lisaks sisaldab vorm sensoreid, et monitoorida õhu kvaliteeti.
Easyjeti uue vormi töötas välja moefirma CuteCircuit, mis on varem LED valgustusega lavakostüüme kujundanud sellistele lauljatele nagu Katy Perry ja Nicole Scherzinger.
Kas EasyJeti uue vormiriietuse sellisena ka kasutusele võtab, pole siiski veel päris kindel. Uut vormi hakatakse kõigepealt alates järgmise aasta algusesest testima ja peale seda otsustatakse, kas tehnoloogiat täis vormid võetakse kasutusele terves lennufirmas. Ei tahaks päris välistada ka versiooni, et easyJetil polegi plaani uusi vorme kasutama hakata, vaid kasutab neid nutikaks reklaamikampaaniaks. Lennufirmade vormid on ju väga tõhus vahend lennufirma kuvandi edastamiseks. Näiteks Emirates'i vorm räägib professionaalsusest ja täiuslikkusest, Singapore Airlinesi oma edastab sõnumi Aasia külalislahkust ja laitmatut teenindust jne. EasyJeti uus vorm saadab samuti sõnumi – nad tahavad olla teistest erinevad!