Lufthansa FRA esimese klassi lounge’i saab 200€ eest
veigo
veigo
25. juuni 2021 08:31

Vahest on raseke otsustada, kas suurem uudis on "uudis" ise või fakt, et "uudisele" antud eluiga on nõnda lühike. Antud juhul ajendas kirjutama kiirus, millega Lufthansa oma otsustes kannapöördeid teeb.

Lufthansa, nagu mitmed teisedki lennufirmad, pakuvad reisijatele, kes tasuta kõrgema teenusklassi ootesaali ei saa, võimalust lunastada sissepääs raha eest. Lufthansa on seni pakkunud võimalust külastada äriklassi ootesaale, kuid alates juunist saavad reisijad külastada ka kuu algul Frankfurdis taasavatud Lufthansa esimese klassi lounge’i. Kuid märkimisväärne on, kuidas tingimused selle külastamiseks muutuvadd vaid loetud päevade ja loetud tundide jooksul.

Kõigepealt teatas Lufthansa, et igaüks, sõltumata kasutatavast lennufirmast või püsikliendi programmi staatusest, saab lunastada sissepääsu Frnakfurdi lennujaamas asuvasse esimese klassi ootesaali 149€ eest tingimusel, et sul on olemas pardakaart edasilennuks samal päeval (varem oli see ainult Lufthansa ja Swissi esimese klassi reisijatele ja LH püsikliendiprogrammi Miles&More kõrgeimate tasemete liikmetele).

Ja läks paar päeva mööda, kui keegi Lufthansas ümber mõtles. Frankfurdi esimese klassi ootesaali hind tõusis 149€ pealt 200€ peale ning sisse saavad ainult Lufthansa Grupi lennufirmade (LH, SWISS, Austrian) reisijad. Ja läks veel veidi mööda, kui veel paar tundi tagasi müügis olnud esimese klassi ootesaal üldse müügist maha võeti.

Kas 200€ maksev sissepääs (eeldades, et see müüki tagasi tuleb) ka ära tasub, on igaühe enda otsustada. Hetkel on seal a la carte asemel take-away toidupakid ja mõnevõrra piiratum valik jooke. Võrdluseks: sissepääs äriklassi ootesaalidesse maksab 39€. NB! Sissepääsuks on vaja esitada kas vaktsineerimistõend, kuni 24 h vana negatiivne test või tõend Covid-19 läbipõdemise kohta.

Sissepääsu Lufthansa ootesaalidesse saab osta sellelt veebilehelt.

Toitlustuse osas on info tänaseks (ka LH vastaval lehel) veidi vananenud — a la carte on kenasti tagasi.

Veel ei ole autot lennukini, kuid see teenus on FRA-s logistiliselt seotud FCT-ga (First Class Terminal), mille avamine on planeeritud juuli keskpaika.

LH First lounge ja FCT eriti on täiesti klass omaette ning neisse pääs on alati piiratud ja ka LH poolt projekteeritud (kõik need lounged omavad iga päeva kohta nimekirja eeldatavatest F reisijatest ja HON ideat ning HONCO-dest.

0
0

Ma jah võtsin a la carte info LH lehelt. 

Aga kentsakas, et nad seal LH-s ei suuda kuidagi otsustada, mida müüa, kellele müüa, mis hinnaga müüa ja kas üldse müüa.

1
0

Veigo, see pakkumine oli jah kentsakas.

Ja kohe läks FT-s ka suureks lahingujs kus osa sealseid HON-e selle pakkumise suure pühaduseteotusena hukka mõistsid.

FCL ja FCT teenuse suur osa on tegelikult autoga transfeer lennukile/lennukilt, mis praegu veel pausil seisab. Eks selle teenuse olemaosolu môjutab ka hinda.

Samas on FCL A projekteeritud külastajate hulk päevas, kui mälu ei peta siis 75-100 inimest max.

Kuna LH omab väga head eelinfot, millal lennujaama satuvad oma pileti vôi staatuse tôttu FCL kôlbulikud reisijad, osakavad nad ka prognoosida kûlastajate hulka ning kui see on väga väike, ka püüda seda nö müüa. Minupärast müügu, kui see on teenuse elushoidmiseks vajalik ja samas ei kahjusta teenuse kvaliteeti ennast.

FCL nö piletit on saanud lunastada ka Select punktide eest. Ja seda on ka pakutud varem upsellina äriklassi piletile vahel. Aga hind 149€ oli varasemate pakkumiste raames küll väga madal.

0
0
Just nii palju maksab toidumürgitus, luumurd ja rolleriga kukkumine eestlaste lemmiksihtkohtades
Seesam
Sisuturundus
Just nii palju maksab toidumürgitus, luumurd ja rolleriga kukkumine eestlaste lemmiksihtkohtades
Kuidas veeta pikk nädalavahetus Gauja rahvuspargis
Gauja Rahvuspark
Sisuturundus
Kuidas veeta pikk nädalavahetus Gauja rahvuspargis
Lennupakkumised
Foorum
Reisikaaslased