
Kuidas kellegil, aga üldiselt kipuvad turistiklassi kauglennud, mis kestavad üle 12 tunni, lennu lõpus muutuma piinarikkaks. Aga vahetades taustsüsteemi, võib ka 13-14 tunnine lend tunduda mõnusalt lühikesena. Piisab, kui vaadata China Easterni 4. detsembril 2025 käivituvat liini Shanghaist Buenos Airesesse, vahepeatusega Aucklandis. Idasuunaline lend Shanghaist Aucklandi kestab lennuplaani järgi 25 tundi 30 minutit, läänesuunaline lend vastupidises suunas aga 29 tundi.
Tehniliselt võttes on PVG-AKL-EZE puhul tegemist maailma pikima otselennuga (direct flight). Kui vahepeatusteta lend (nonstop flight) viib punktist A punkti B ilma ühegi peatuseta, siis otselennuks loetakse terve teekonna vältel sama lennunumbriga lendu, millel on kas üks või rohkem vahepeatust, kus reisijad sõltuvalt peatuse iseloomust jäävad kas lennukisse või korraks väljuvad.
Distantsiliselt on Buenos Aires Shanghaist vaadates maakera vastaspoolel, sest läbida tuleb pea pool ekvaatorit ehk 19 680 km.
China Easterni Boeing 777-300ER lennukis on kokku 316 istekohta, 6 esimeses klassis, 52 äriklassis ja 258 turistiklassis. Vahepeatus Aucklandis on mõlemal suunal 2 tundi, aga pole selge, kas reisijaid lennukist välja lubatakse või ei. Võib vaid ette kujutada, mis tundega rohkem kui ööpäev järjest turistiklassis lennanud reisijad lõpuks lennukist väljuvad. Kui lisada siia lennukite väljumine mõlemal suunal kell 2 öösel, mis tähendab, et enne lendu magada ei jõua, siis on kokkuvõttes tegemist kõige kurnavama lennureisiga, mida saab ette kujutada. Ja seejuures pole see kaugeltki odav lõbu – turistiklassi piletid maksid kontrollitud kuupäevadel 2100 – 3800 eurot (edasi-tagasi lend). Maksta 3800€ ja lennata 29 tundi turistiklassis tundub topeltvalus, kui Turkish Airlinesiga maksab pilet ~1300€ ja reis kestaks mõned tunnid kauem.
Kui Qantas toob Sydney – Londoni 22 tunnisele vahemaandumisteta lennule A350-1000 lennuki, siis on seal kokku 238 istekohta, suuremad istmevahed ning eraldi sirutamis- ja puhketsoon. China Easterni Boeing 777 seevastu on tavapärase konfiguratsiooniga.
Kuna Auckland - Buenos Aires on 5th freedom lend, saab pileti osta ka ainult Aucklandist Buenos Airesesse. Igal juhul kasutab see liin ühte kõige lõunapoolsemat lennumarsruuti, möödudes Antarktikast küllalt lähedalt.