Lufthansa Gruppi kuuluv Swiss otsustas peatada kõik Airbus A220 lennud pärast seda, kui 15. oktoobril ilmnes probleem Londonist Genfi suunduva lennuki mootoriga ning lennuk pidi maanduma Pariisis. 15.10. jäid ära kõik A220 pärastlõunased lennud ja 16.10. enamus lende. Lennud peaks taastuma neljapäeval, kui on üle kontrollitud kõik seda tüüpi lennukitele kasutatavad PW1500G mootorid. Tegemist on juba kolmanda vahejuhtumiga nelja kuu jooksul, mis Swissil A220 mootoritega on olnud. Swiss on 29 lennukiga suurim Airbus A220 lennukite (nii -100 kui -300) operaator maailmas.
Probleemid PW1500G mootoritega on tõsiseks ohusignaaliks ka AirBalticule, kellel on 20 A220 lennukit. AirBaltic siiski lennukeid ei maanda, viidates, et nende lennukitel on Swissi omadest mõnevõrra erinev mootoritüüp. Sellegipoolest on teada, et AirBalticul on paari aasta jooksul pidanud hulga Pratt & Whitney mootoreid välja vahetama. Kui peaks ilmnema sarnaselt Swissile vajadus mootoritele erakorraline kontroll teha, lööks see AirBalticu lennud mõneks ajaks suuremas osas uppi.
Ei taha ette kujutadagi, milline oleks Eesti meedia ja avalikkuse reaktsioon, kui neid lennukeid kasutaks Nordica.