Kui mõned päevad tagasi tuli uudis, et Ryanair sulgeb 6 liini Tallinnast ning vähendab lende Austrias, Taanis, Itaalias, Saksamaal, Prantsusmaal ja Hispaanias, siis tekkis küsimus, kuhu Ryanair võiks liinide sulgemisega ülejäävad lennukid suunata. Väike osa vastusest oleks, et uutele liinidele Türki.
Areng on huvitav selles mõttes, et kuigi odavlennufirmad on omavahel teravas konkurentsis, püütakse võimalusel mitte torkida teiste lennufirmade "territooriumi". Näiteks hoiab Ryanair eemale easyJeti klassikalistest puhkuseliinidest ning hoiab väga madalat profiili Šveitsis, mida võib lugeda easyJeti territooriumiks. EasyJet omakorda pole kunagi lennanud Dublinisse, mis on Ryanairi kodubaas.
Midagi sarnast on toiminud ka Türgi puhul. Easyjet, Jet2 ja Wizz Air pakuvad kõik sinna Euroopast arvestatava hulga lende, aga Ryanair on piirdunud liinidega Dalamanist Bratislavasse ja Dublinisse, huvitudes rohkem Iisraelist ja Jordaaniast.
Alates detsembrist avas Ryanair aga kaks uut liini Türgi kuurortlinnadesse, alustades lende London Stanstedist Bodrumisse ja Dalamani. Kaks liini pole muidugi väga suur hulk, mille põhjal hakata järeldusi tegema, kuid viitab, et Rynairis kaalutakse liinivõrgu osas aktiivselt uusi võimalusi.
Türgi puhul peab Ryanairi muidugi arvestama, et konkurentsi seal jätkub. Lisaks Euroopa lennufirmadele tuleb võistelda ka Türgi lennufirmadega nagu Pegasus, SunExpress ja AJet. Lähitulevikus saab igal juhul olema huvitav jälgida, kas Ryanair avab Türki veel uusi liine või jäädakse sealse laienemise osas ettevaatlikuks.