Staažikamad reisijad vast mäletavad aegu, kui Ryanair kasutas Saksamaal peamiselt väiksemaid lennujaamu nagu Hahn ja Weeze. Vahepeal üritati küll kanda kinnitada ka Frankfurtis ja teistes suuremates lennujaamades, aga tundub, et nüüd on odavlennufirma fookus tagasi "põllu" peal.
Ryanair on väga kriitiline Saksamaal kehtivate kõrgete lennundusmaksude suhtes. Seda tuuakse ka põhjuseks, miks Saksamaal on lennundus pandeemiajärgselt taastunud Euroopa kõige aeglasemas tempos. Kui teistes riikides on lendamine üldiselt saavutanud koroona-eelse taseme, siis Saksamaal on see vaid 82%.
Saabuvaks 2025. aasta suveks planeerib Ryanair Saksamaal võrreldes eelmise suvega 12% vähem lende. Dortmundist, Dresdenist a Leipzigist lõpetatakse lendamine täielikult ära, Hamburgist vähendatakse lendamist 60% võrra, Berliinist on lende 20% vähem.
Selle asemel tuleb lende juurde sellistes kohtades nagu Baden-Baden, Bremen, Lübeck, Münster ja Weeze, kust avatakse 14 uut liini. See siiski ei kompenseeri lendude vähenemist mujalt. Berliinist suletakse märtsi lõpus muuhulgas ka liinid Riiga ja Kaunasesse. Lennud Tallinnasse praeguse seisuga siiski jätkuvad.
Ryanair vaidleb lennundustasude üle ka Hispaanias. Sealne lennujaamaoperaator Aena peab Ryanairi tegevust tavaliseks väljapressimiseks.