Ryanairil käib aeg-ajalt peal tuhin klienditeenindust parandada. Nüüd teatas odavlennufirma, et tühistatud lendude puhul tagastatakse raha 5 tööpäeva jooksul. Ryanairi initsiatiivi taga võib näha reisijate rohket kriitikat raskustest pandeemia tõttu tühistatud lendude eest raha tagasisaamisel.
Raha tagastamises lisas Ryanair uue funktsiooni Wallet (rahakott) myRyanair kontole. Ryanair lubab raha tagastamise töödelda 24 tunni jooksul peale lennu tühistamist. Siis on klientidel võimalik valida, kas soovitakse lennupiletite eest raha tagasi või kasutatakse raha tulevaste lendude eest maksmiseks. Lisaks lennupiletitele saab Ryanair Walletis oleva krediidi arvelt maksta ka lendude lisateenuste eest (istekoha valimine, pagas, priority jmt), kuid mitte autorendi, transfeeride või hotelli eest. Makseviisiks tuleb valida Ryanair Wallet.
Juhul, kui makse summa kujuneb suuremaks, kui Ryanairi Walletis olev summa, tuleb puudujääv summa tasuda krediit- või deebetkaardiga või PayPali kaudu.
Ryanairi Wallet näeb Ryanairi kontole sisse logides välja nii:
Septembris võttis Ryanair koos paljude teiste Euroopa lennufirmadega kohustuse tagastada lendude tühistamisel reisijatele raha 7 päeva jooksul, informeerida reisijaid paremini nende õigustest ning mitte sundida reisijaid nõustuma raha asemel vautšeritega. Loe kokkuleppest pikemalt uudises EL lennufirmad tagastavad nüüd raha kiiremini.
Konkureerival Wizz Airil on Ryanairiga analoogne võimalus (lennu tühistamisel raha tagastamine või jätmine tulevaste lendude tarbeks) toiminud juba mõnda aega. Wizz Air on lendude tühistamisel Ryanairist muidugi ka oluliselt, et mitte öelda kurikuulsalt aktiivsem.