Hiljuti Eestiski tegevust alustanud Flixbusi käes on 95% Saksamaa kaugbussiliikluse turust. Nüüd plaanib uus bussiettevõte Roadjet osa sellest Flixbusi käest ära võtta – aga võimalik, et turgu hoopis laiendada. Kui Flixbusi idee on reisijatele pakkuda soodsaid bussipileteid, siis Roadjet püüab turgu vallutada vastupidises segmendis, tuues turule reisimõnusid täis bussid.
Roadjeti Scania baasil ümberehitatud bussides on 96 asemel 44 istekohta 2+1 konfiguratsioonis. Istmetel on olemas massažifunktsioon ja soojendus. Bussis on kiire internet ja istmetagusel ekraanil korralik meelelahutusvalik. Reisijate käsutuses on tavapärasest mugavam tualettruum, bussi esiosas leiab kohvimasina, tagumises osas asub snäki- ja joogimüügi automaat.
3. augustil alustab Roadjet bussiliiklust Stuttgarti ja Berliini vahel, pakkudes hommikusi ja hilisõhtusi väljumisi. Reis kestab 8,5 tundi, liinil on kaks peatust Nürnbergis ja Leipzigis. Hinnastamisel lähtutakse Deutsche Bahni rongide 2 klassi piletihindadest, jäädes 40 ja 50 euro juurde. Kui esimene bussiliin peaks edukalt käivituma, kaalutakse ka München – Berliin, München – Hamburg, Köln – Berliin ja Stuttgart – Hamburgi liinide avamist.
Uus bussifirma peab oma suurimaks konkurendiks mitte teisi bussifirmasid, vaid ronge, mis on koroonaajastul Saksamaal taas populaarsust kogunud. Saab olema huvitav näha, kuidas luksuslikum bussireisivõimalus vastu võetakse ja kas selline ärimudel töötab või ei.
[[poll:1]]