Wizz Airi hiljutine otsus avada novembris Norras kolm siseliini on lisaks sealsele lennundusturule ka ühiskonna korralikult keema pannud. Wizz Air alustas kolme uue liiniga (Oslost Bergenisse, Trondheimi ja Tromsøsse) ühtlasi ka hinnasõda, millega Norwegian ja SAS olid sunnitud kaasa minema. Wizz Air pani müüki 199 Norra krooni (18€) maksvad avamishinnad. Seejärel keeras Wizz Air vinti veelgi peale ja langetas hinnad 109 Norra kroonini (9,99€). Sellised hinnad olid norrakatele siseliinidel midagi täiesti uut ja loomulikult osteti sellise hinnaga pileteid massiliselt.
Nüüd teataski Wizz Air, et kuna senine piletimüük on olnud suurepärane, on neil põhjust Norrasse rohkemgi investeerida. 17. detsembrist lisatakse Norras veelgi rohkem siseliine.
Samal ajal on Wizz Air Norras saanud hulganisti kriitikat ja boikotiähvardusi. Põhjuseks Wizz Airi pehmelt öeldes jahe suhtumine töötajate koondumisele ametiühingutesse. Isegi Norra peaminister Erna Solberg teatas, et ta ei kavatse lennata lennufirmaga, mis ei luba töötajatel organiseeruda. Wizz Air on seejärel oma retoorikat mõnevõrra pehmendanud, kuid nende peamine relv SAS-i ja Norwegiani vastu on endiselt meeskonnad, mis alaliselt ei asu Norras ja töötavad erineva seadusandluse alusel.