ABC Reisid

Kas kellelgi on kogemusi ABC Reisidega. Ma vaatasin et on veel ABC Travel ja ABZ Reisid. Aga tahaks infot just ABC Reiside kohta. Kellel kogemusi võiks jagada, et kuidas kõik seal organiseeritud ja nii:)
Ette tänades:)

Augustis bronnisin neilt reisi Sharmi. Esiteks küsisin mingi härra käest sooduspakkumiste kohta, väideti, et augusti lõpuni on KÕIK neil väljatoodud reisid soodushinnaga. Mõtlesin 15 min, helistasin tagasi ja siis teatas mingi neiu, et tegelt on hoopis teistmoodi(oleks pidanud ikka kohe bronni ära tegema, mõtlesin omaette, oleks soodsamalt saanud).
Seejärel esitasin ühe mitte eriti keerulise küsimuse - kui kaua ja mis tingimustel saan broneeringus olevat nime muuta. Sellele neiu vastata ei osanud, suunas mind erinavatesse kohtadesse, kuni lõpuks jõudsin sama härrani tagasi, kes algul mind hindadest valesti teavitas. Tema mõtles natuke ja andis soovitud info, seekord korrektselt.
Vot nii on seal orgunn - üks käsi ei tea, mida teine teeb.

Piinlik, muidugi abc TRAVEL oli see. Miks nii palju ühe nimega firmasid üldse on...:D vabandust.

Järelikult on mida varjata ja sogada.

Ka ise olen nende kodulehele pidama jäänud, mis väga hea mulje jättis. Ka mind huvitanud reisi osas sain väga asjalikku infot ja häid nõuandeid, mis pärinesid sealsete töötajate isiklikust pagasist. See oli meeldiv üllatus jälle ;-) Ühesõnaga, kui võrrelda juba kodulehti, siis need Travelid ja ABZ Reisid ei kannata väga võrdlust välja ja ei kutsu ka suhtlema. Seega soovitan ja olen kindel, et saad abi ja võid sellele ka loota.

ABC Travel on edasimüüja mitte reisikorraldaja nagu Novatours, Estour jne ja reisi sisulise poole eest ei vastuta. Asjalikku infot ning nõuandeid annavad tõenäoliselt sihtkohtade osas, kus ise hotellidega tutvumas käinud.

Js paistab ka ABC reiside enesereklaamina. Kas mõni oma töötaja reklaamib siin? Kodulehti võrrelda? Miks nad Ideeplussina ei jätnud end (nagu firma nimi paistab olevat) vaid nimega vusserdasid. Ka mina ei saa aru, miks niipalju ühe nimega firmasid peab olema - kas Ideeplussil on ideede puudus või soovitakse näida kellegi teisena?

On küll ABC Travel ka ise reisikorraldaja. Aga nad müüvad ka edasi teiste reisikorraldajate reise. Nende pakkumistest aga jah aru ei saa, kas tegu on nende enda reisi või edasi müüdava reisiga.
Ise käisime suvel nendega Kreetal ja see oli küll täiesti nende endi reis. Kas aga nad nüüd talvel ka ise Egiptusesse reise teevad, seda ma ei tea.

Naljaninad!
Kui pole teab mis suur tegija, on ju hea olla sarnaste teenuste pakkujate hulgas nimekirja eesotsas! Võtad netist lahti reisibürood ja ongi kõik ABC-d kohe näha.
Sama tähestikureeglit järgivad ka teiste valdkondade tegijad, kui firmale nime otsivad.

AAA Reisid ja siis oleks vast olnud eriti kõva tegija. Täitsa esimene kohe nimekirjas!
Praegu aga ahvivad teiste järgi - mõttelõng on katkenud. Ju siis tahetakse paista teise firmana ja nende tegemisi enda nimele lasta kirjutada. Ehk mõni klient ajab nimed segamini ja eksib sinna seetõttu sisse. Oi kui mannetu ikka.

kuidas see mõttelõng nüüd nii katkenud on ja hoopis teistel radadel seikleb? Küsimus oli püstitatud ju hoopis teise asja kohta

Tegemist on firmaga, kes vassib nimega ja valib omale tegutsemiseks teise firma nime - ehk siis üritab eksitada klienti. See on teadlik pettusele minek.

Pettusele minek??? Kui palju on sarnaseid nimesid. Pettus on kliendile mitte pakkuda lubatud teenuseid. Ja kliente see nimi ka reeglina ikka ei koti, vaid ikka teenuste kvaliteet ja see, kuidas teda koheldakse, osatakse nõustada ja sobivat asja pakkuda. Seega pole mõtet ilkuda, elage oma elu :-)))Häid jõule

Ole hea ja istu maha ning mõtle hoolega-hoolega järele. Saad ehk aru siis ise ka. Millega sa siis põhjendad teise firma nime ülelöömist? Huvitav oleks teada?

Mis asi on üle löömine? Nimest vaid 3 esimest tähte samad ja ruumi jagub mõlemale. A ei viitsi sel vanal teemal jahuda. Sarnaseid asju on palju, eks tuleb siis rohkem rabada, kui hakkama ei saa enam tugevnevas konkurentsis.

Loomulikult saab (ja osad peavadki) musta valgeks rääkida. Aga võõraste sulgedega ehtimine on NÕME! AJUVABA! VASTIK! EBAEETILINE!
Igal ettevõtjal peaks olema SÜDAMETUNNISTUS ja selle järgi toimides üksi õige ettevõtja nii ei teeks. Lihtsalt ausal inimesel ei ole vaja teise firma nime ahvida - seda on vaja petisel.

Täitsa huvitav jah, kes keda on "ahvinud": kas Baltic Tours Baltic Travelit või vastupidi? Eurotour ja Eurotravel... Meelis Reisid ja Meelismatkad (Mainor Meelisest rääkimata!)... Raetravel ja Raeturist... Estour ja Estravel... Reisiekspert ja Reisikeskus jne.
Kui Äriregister on firma nime sellisel kujul heaks kiitnud, siis on järelikult kõik seaduslik ja vargusest rääkida kohatu.

Suured tänud. See igati õige postitus siia lõppu.

ABC Reisid :-)))
Argo

Käisime just ABC Reiside kaudu Egiptuses, Hurghadas, aastalõpureisil. Reisi korraldamine oli algusest peale kiire, asjalik ja väga sõbralik. Jäime väga rahule nii nendega, kui ka Estouriga! Täname väga unustamatu reisi eest! Ja teeme seda teie kaudu arvatavasti ka edaspidi. :)
Madis ja Marge

Tahtsime minna jõulude ajal Egiptusesse ja kuna meie seltskonnast üks tundis selles firmas olevat töötajat Argot, siis võtsime sealt reisi 7 päevaks väljumisega 23.12.2007. Kahjuks sai meie 10 inimeseline grupp aga üllatuse osaliseks kui hakkasime minema lennujaama ja tuli välja, et lennuk oli varem väljunud. KUna tegemist on TOP Toursi reisiga, siis soovisime vastust ,et miks kedagi ei informeeritud lennuaja muutustest. Tuli välja, et nemad olid informeerinud reisvahendajat ABC Reisid ( tegeliku nimega Ideepluss OÜ) . Kuna selle firma juht oli ise selleks ajaks läinud reisile, siis ei huvitanud teda enam, et kas tema kliendid on saanud infot või mitte. Soovitan tõsiselt kõikidel hoiduda firmast Ideepluss OÜ, kasutagu mis nime iganes. Kuna sellel firmal pole oluline klientide huvid vaid see , et kuidas ise teistelt teenida. Kogu meie grupp on väga petunud ja läheme asjaga kindlasti kohtusse, et saada oma raha tagasi. Lugedes siinseid kommentaare, siis jääb küll kohati tunne ,et selle firma omad töötajad promovad siin ennast. Inimesed mõelge ennem kellelt ostate, kuna pärast kahetsete. Kahju, et meie alguses ei mõelnud, et miks firma oma nimega ei tegutse vaid võtab juba tegutseva firma nime.

Tere!

Minu üllatus oli suur, kui lugesin siin seda viimast postitust. Nimelt töötan ise ABC Reisides ja tegelesin ka antud seltskonna reisiga. Lisan siis siia postitusse täpsemalt kõik selle, kuidas asjad arenesid.

Reis sai broneeritud juba sügisel ja 23-ndaks detsembriks 2007 oli reisikorraldaja Top Tours tõesti oma väljalennu kellaaegu muutnud. Sellest sai informeeritud klienti enne reisi nii suuliselt (telefonitsi), meili teel kui ka voucherite näol. Kogu info oli saadetud reisijatepoolsele organisaatorile. 4 päeva enne reisi toimumist saatsin ka selge meili, et lennuaega on muudetud ja panin kirja ka uue lennuaja 23.12.2007 kell 00:30 Samuti on voucheril kirjas, et 24 tundi enne väljalendu peab üle kontrollima oma reisi väljumise kellaaja. Veel reisi hommikul rääkisime reisijatepoolse eestkõnelejaga, kuidas tuleb voucheritega lennujaamas käituda ja kuhu neid esitada, kui palju enne tuleks lennujaama minna ja kus kohast saab viisad passi jne. Olgu öeldud, et reisijad ise olid pärit Tartust. Ka sel ajal ei esinenud ühtegi märki, et kogu seltskond võiks lennust maha jääda või oli väljalennu aega valesti mõistnud. Siinkohal tekibki küsimus, et miks ei jaganud reisijatepoolne grupijuht infot reisi kohta ülejäänud 9-le inimesele või ei andnud enne reisi reisivouchereid reisijate kätte? Keegi 10-st inimesest oleks ju ometi märganud, mis kellaaeg on voucherile märgitud ja mis ajaks tuleb sel juhul lennujaama minna. Elementaarne kella tundmine. 

Äärmiselt inetu on kirjutada siin, et reisi müünud inimene ei olnud sel ajal enam Eestiski ja oli läinud ära reisile. Olin sel ajal ise Eestis ja tegelesin juba järgmisel päeval 24-nda detsembri jõuluhommikul reisi maha maganud reisijatele asendusreisi leidmisega. Samuti sain lõunaks ühendust ka reisijuhi endaga, kes tunnistas, et ajas kuupäevad lihtsalt segamini. Lihtsalt inimlik eksitus. Samuti leppisime kokku, et leiame üheskoos reisile mitte jõudnud inimestele soodsa asendusreisi.

Head inimesed, andke palun nõu, mida peaks reisihaldur tegema, et inimesed oskaks kella õigesti vaadata või lihtsalt jõuaksid broneeritud lendudele? Kas peab tõesti reisipäeva hommikul (ka laupäeval ja pühapäeval) helistama ja manitsema nagu väikeseid lapsi, et täna õhtul peate lennujaama minema??? See pole mõeldav, kui eelnevalt on kõigi vahenditega teada antud, mis kell on väljumine ja inimesel endal sama infoga voucherid käes. Siis on ju kõik vaid reisija oma kätes, kas ta jõuab lennule või ei. Kas kellatundmise probleemidega tuleb tõesti tänapeval kohtusse abi saamiseks pöörduda?

Meeldivaid reise soovides :-)