Ärge ostke reisiteenuseid Panda Travelilt või Goadventurelt. Kes on süüdi?

Mina soetasin reisioperaatorilt Panda Travel reisipaketi Türki ajavahemikus 19-29 september 2009, mille maksumus oli 11 490 krooni.
Reisioperaator kinnitas (esindaja Jekaterina Loktajeva), et on saanud broneeringu kinnituse oma koostööpartnerilt Goadventure(Golovina Oksana), kuid ei andnud minule üle reisivautšereid, lubades teha seda esimesel võimalusel.
Tallinn-Antalia lennukipilet oli ostetud 15.09.09 kuupäevaks ning lõplik sihtkoht oli hotell “Botanik”, mis asub Alania linnas (vastavalt soetatud reisipaketile oli mul seal broneeritud tuba vahemikus 19.-29.09). Vahepeal olid mul planeeritud ekskursioonid sealviibivate sõpradega tutvumiseks vaatamisväärsustega.

  1. septembri õhtul (6 tundi enne lennu väljumist) selgus, et mul puudub lennukis koht, kuid mind saadetakse Türki läbi
    Riia. Hotelli vautšerit mulle enne reisi algust ei väljastatud, lubades edastada see minu reisikaaslasele, kellega, pidime jagama tuba hotellis “Botanik”ajavahemikus 19.-29.09. Kindlustuspoliisi number saadeti sms-ga.
  2. septembril helistasid mulle sõbrad Tallinnast ja teatasid, et nad ei lenda kuhugi, sest nendele ei ole broneeritud lennukis kohti. Reisioperaatorilt ei olnud aga võimalik telefoni teel kätte saada (lisatud telefoni väljahelistamise väljavõte).Ma ei teadnud mida teha ja kuhu sõita. Suurte raskustega õnnestus minu õel koos oma lastega lennata välja Türki 21.22, sihtkohaks Belak´i linn, hotell Aly Bey. Reisioperaator, kes pidi lepingu (Goadventure) järgi teatama mulle kõikidest reisipaketti puudutavatest muudatustest seda ei teinud ning ma pidin sõitma Belak´i omal käel, kulutades sõidu peale 50 $.
    Alates Türki saabumisest sain ma informatsiooni üksnes oma reisikaaslastelt ning mitte ühtegi sõna reisioperaatorilt. Kui me saabusime hotelli Aly Bey, anti meile (Goadventure poolt) 2+2 tuba nagu oli planeeritud hotellis Botanik (on olemas vautšer). 22.09.2009 registreeris minu sõbranna ennast meie tuppa esitades Panda Travel´ilt saadud vautšeri, kuid nimetatud hotell ei võimalda 3+2 majutust. Seega toodi tuppa vaid lahtikäiv voodi ja madrats.
    Tagasisõidu piletid anti ainult Riiani. Hotellis viibimise ajal võtsime ühendust reisioperaatoriga Riia-Tallinn reisi osas, kuid ühtegi vastust ei saanud. Tallinnasse sõitsime Riiast omal käel.
    Eestisse saabudes saatsin Panda Travel büroosse nõudeavalduse (e-kirja teel), et nad hindaksid ümber reisipaketi maksumuse ning tagastaksid raha nende teenuste eest, mida ma ei saanud. Panda Travel´ist vastati, et antud juhtumis on süüdi GoAnventure. Saatsin seejärel nõudeavalduse reisibüroosse GoAnventure, kuid nad ei tunnistanud oma viga.
    «ДЕНЬ ЗА ДНЕМ» ajalehe ajakirjanik viis läbi uurimuse ja avaldas selle põhjal artikli 9-15 oktoobri väljaandes.

Meil oli ostetud gruppi tuur (17 inimest). Kõik nad maksid ette. Kõik planeerisid puhkust!!! Keegi ei taha vastutada....

Jube jama jah.
Ise olen korra kasutanud Goadventure teenust ning olin sellega rahul.
Kõik toimis normaalselt.
Sinu puhul pakun, et tegu halva juhuse ja kommunikatsiooniprobleemidega Panda Traveli ning Goadventure vahel, millest tekkiski antud jama.
Nõme on ainult asja juures see, et kumbki ei taha oma viga tunnistada ning sellepärast ongi asi läinud nii nagu ta on.
See ainult minu arvamus muidugi....

Antud juhtum näitab, et kui valida vahendajaid, siis ikkagi teada tuntuid, mitte mingisuguseid nurgataguseid, kelle kohta vähe infot või üldse mitte.

Soovitan ikka kogemustega reisikorraldajatelt reisipaketid osta. Teen ise seda alati ja ikvalteedi ning teenuste kohta ei ole ühtegi nurinat. Edu Teile ja päikest.