Viimased kommentaarid
Oskab keegi infot jagada Bangkok-Phuket suunal rolleritega reisimise kohta?
Kui ei ole otseselt eesmärgiks kohale jõudmine vaid avastada ägedaid kohti Bangkokist lõunapoole.
Mida võiks külastada ja mida vaadata?
Huvi pakuks ilusad rannad jms.

Ma ise olen lisaks piltidele ka aeglaselt liikudes video lähedalt teinud.

Avis preferredi puhul on mugav see, et sihtriigis ei pea kuskile letti minema ning mingeid lisapabereid enam täitma ja müügijuttu kuulama.
Auto saad kätte otse autoplatsilt.
Neid 15€/$ tagastusi saab 10 korda.
Ei näe põhjust, miks need 25€/$ tagastused ei võiks samas nimekirjas olla.
Ehk siis kokku 10 korda erinevaid koode kasutada.

Snoop:

Täna on asi selles, et saad seda mille eest maksad.
Minul näiteks ei ole kolmetunnise Kreeka lennu jaoks vahet kas istmevahe on laiem kui Ryanairis või mitte.
Niikuinii on see pakettreisile lendamine tüütu ja ebamugav tegevus.
Arvestades, et Smartlynx teeb Tallinnast ca 10-20 lendu nädalas ning kõik hilinemised pannakse alati suure kella külge, siis ongi see arusaam, et neil kõik pees koguaeg.
Oleks Eestlased valmis 20€ näopealt rohkem maksma oma pakettreisi eest, siis võiks ju lennata Finnairiga ka (kuigi suvel vist isegi saab vahepeal).
Finnairil oleks kindlasti kiiremini asenduslennukeid saata tehnilise rikke korral.
Ma arvan, et see korra kuus lennu hilinemist ei ole nii suur asi ja jääb vaid loota, et ise sellele lennule koos oma nelja lapsega ei pea ootama.

Kasutasin su koodi. Eks nüüd näha ole.

Lubavad 25$ tagasi.
Mingiaeg kasutasin kelegi 25€ tagasi koodi ja siis sain ca kahe nädalaga raha arvele tagasi ka.
52€ oli majutus ning 25€ tagasi saada oli päris tore.

Olles ise lennanud Smartlyxiga ca 10 korda, siis mul ei ole probleeme olnud.
Eks meedias aeg-ajalt ikka kirjutatakse kuidas nad jälle hilinevad. Kuid arvestades seda, et nad ühed vähestest charteritest, mis Eestist lendavad, siis ei ole see probleem nii suur kui paistab.
Tõesti on ju võimalus alati ise endale "paketikas" kokku panna ja lennata millega ise soovi on.

Üle Warssavi ning Krakowi igaljuhul.

Ma jällegi arvan, et Aquapark Tatralandias on piisavalt suur ala, et see rahvas hajub laiali.
Minna nädala sees ja hommikul kohe, siis on igati lahe olemine.
Zakopanest saate funikulööriga ülesse Kasprowy Wierchile.
Sealt võib samaga ka alla sõita või siis alla matkata (ca 8 km).
Matkates peaks arvestama, et rada on päris kivine ning jalanõu peaks olema selline, et hüppeliigest ära ei vääna.
Vaated on ilusad ning igaljuhul soovitan alla matkata.
Ise matkasime üheltpoolt ülesse ja teiselt alla. "Trammi" seekord ei kasutanud, kuna laps seljas.
Samas talvel olen ka sellega ülesse läinud.

Samuti võite sõita Zakopane peatänava Krupowki alt lõpust mineva trammiga ülesse Gubalowkale ning sealt matkata.
päris palju seal üleval kenasid matkaradu.
tõmba app storest "Hiking Map Poland" rakendus.
Seal kõik matkarajad sees.

Lisaks lihtne 9 km (edasi-tagasi siis 18 km) matk Morskie Oko järve juurde.
Sinna saab autoparklast mõõda asfaldteed jalutada.
Võib ka minna hobuvankriga ülesse ja alla jalutada. Oleneb kuidas lapsed viitsivad.
Morskile soovitaks pigem Zakopanest mikrobussiga minna. Märksa mugavam ja mõnusam.

lisaks soovitaks lastega minna Terma Bania veekeskusesse.
See ca 20 km Zakopanest.
Või kui viitsite sõita Slovakkiasse, siis võite ka minna Aquapark Tatralandiasse.

Kasprowilt allatulemise rajalt üks pilt selline.
Saate aimu raja profiilist:


Mõnusat matka.
Tatrad on üks mu lemmikuid matkasihtkohtasid.
See viimane uudis on küll nõme.
Laoks või miinuse Buldoozale:)

82 aastasena 18 km mägimatka.
Wow, tubli oled.

Sai siis käidud eelmisel nädalal Zakopanes.
Teede kohta selline tähelepanek:
Läksin läbi Bialystoki.
Kuna plaan oli Bialystokis ööbida, siis sai valitud minek läbi selle.
Augustow - Bialystok tee korralik 1+1 tee, kuid suhteliselt palju rekkaid.
Bialystok-Warssavi oli 2+2 tee, millest osa 120 km/h ja osa 100 km/h.
Reaalne kiirus 130+ enamus aega liiklusvoolus.

Tagasi tulin Warssavi-Zambrow-Lomza-Augustow.
Tee korralik, liiklus oluliselt väiksem kui Bialystoki teel.
Enamus aega 1+1 tee, kuid linnade ümbersõidud 2+2 ning 120 km/h tee.

Waze järgi näitas tagasitulles läbi Bialystoki tee 27 km pikemaks ning 25 minutit aeglasemaks kui üle Lomza.
Bialystokis on E67 mahasõidul remont, mis tekitas Warssavi poolt tulles väga pika autode järjekorra ning ka olulise ajakadu. Õnneks meie minnes tulime linnast seest ning saime sellest ummikust kiiresti mööda.
Seega minu soovitus on selline, et läbi Lomza on ikkagi kiirem.
Ning kui arvestada seda, et ka sel lõigul on linnade ümbersõidud mitmed 2+2 teedeks tehtud, siis on see ka igati mõistlik lahendus.
Lõpuks kui neil see E67 mahasõit Bialystokis valmis, siis peaks ajaliselt suhteliselt sama tulema.

Sellel nädalal jah.

Käisin Krakowi kaudu ka märtsis. Ei olnud seal hulle remonte midagi.
Viimased 70-80 km enne Krakowit on autosid rohkem ja kiirus aeglasem, kuid igati läbitav.
Mäletan varasematest aegadest seda Lublini kaudu lõunasse sõitmist. Seal ainult küla-külas kinni.
Võibolla nüüd muutunud, mul mälestused sellest teest aastatetagused.
Samas poola kagunurk on igati äge ja ilus.
Kui oleks aega, siis matkaks natuke ka sealkandis. Aga sel korral ei jõua.

Miks sa pikemat ja aeglasemat teed kaalud?
Ise nädalalõpus lähen Zakopanesse ja ikka läbi Warssavi ja Krakowi.
Me 2005 aastal käisime auotoga.
Läksime üle Bulgaaria.
Kaasas oli lisaks riietele jms asjadele ka arbuus ning pudel viina.
Arbuus võeti piiril ära, kuna puu- ja köögivilju ei tohtivat üle piiri viia.

Soovitus on, et paak tangi enne Türki jõudmist täis, kuna seal küte kallim kui mujal.

Juhtmevaba laadimisega mobiilihoidik ning Waze.
Kõige parem ning toimivam lahendus.

Kuna reisin ise päris tihti, siis win win diilina pakun välja, et kui kasutate minu bookingu koodi, siis saatke mulle enda oma postkasti vastu, ning kasutan seda oma järgmisel broneeringul.
15$ broneeringult tagasi!


Rannapuhkuseks sõida San Vito Lo Caposse.
seal ümbruses avastamist küllaga.
15 USD tagasi broneeringult:


Tänud kasutajatele.
Võin Teie koodi vastu kasutada tulevikus.
Selle Xiaomi hea omadus on väga kiire laadimine.
https://www.mi.com/sg/battery2/