airBaltic - pole raha ega pileteid!

Tere, tahaksin teada, kas kellegil on samasugune olukord tekkinud.

Nimelt, broneerisin 11. juuni õhtul omale airBalticu kodulehel pileteid Tallinn-Kopenhaagen-Tallinn.
Peale krediitkaarti info sisestamist viskas koduleht mind esiküljele ja oligi kõik. Raha on läinud ja pileteid kah pole!

Tegu on ilmselgelt nende süsteemiveaga, aga tasuliselt telefonist öeldi (ilma vabandamata), et tehku ma pangas avaldus, et vaidlustataks tehing. Pangast näen, et vaidlustatud tehingu raha tagasi saamine võtab kuni kaks kuud aega.

Nüüd ongi selline olukord, et pole enam reisiraha ega ka pileteid. airBalticu IT-viga on tuksi keeramas kogu mu reisi!

Soliidne firma maksaks raha hetkega tagasi, airBaltic seda nähtavasti ei ole.

Air Baltic pole muidugi soliidne firma, mingil juhul mitte.

Ma arvan, et soovitus tehing vaidlustada on vaatamata üüratule ajale kõige õigem samm antud olukorras. Vähemalt tegeleb asjaga edasi pank.

Kusjuures sellega ei pruugi minna sugugi kaua - sõltub pangast. Enda kogemus näitab, et Swed venitab, aga SEBil olen saanud raha tagasi ka loetud sekundite jooksul peale pretensiooni saatmist.