Autorent Berliini Schönefeld Lennujaamas

Avis on röövel, 

Rentisime 1 päevaks Škoda. 
Algul oli jutt 85 päev  ( incl kindlustus) + tagatisraha 80 €.
Tõime auto tagasi,  kriimuvabalt ilusti, panime ka  paagi  täis diislit.
Krediitkaarti pealt võtsit nad maha aga 130 eur 
Ei tea kas kellelgi veel selliseid kogemusi?




Mis rendifirmaga tegu?


Endal on kogemused üle maailma nii Hertzi, Europcari kui Sixtiga.
Keskmiselt rendid autot vast ca 10 x aastas.
Hertziga (ptüi-ptüi-ptüi!) pole seni probleeme olnud.
Eruoppcariga oli mõni aasta tagasi Ühendemiraatides aga lõpuks absurdne olukord, kus olles auto rentinud Abu Dhabist ning tagastanud vatavalt lepingutingimustele Dubais, helistati mulle 2 nädalat hiljem ja küsiti "kus auto on?". Oli tükk aega tegemist mneile tõestada, et mina olen auto tagastanud. Õnneks olin üleandmisaktist ka telefoniga pildi teinud -- see oli 1 ekspmlaris ja koopiamasin parasjagu ei töötanud. Leidsid auto seepeale kuskilt parklanurgast üles.

Sixtiga on kogemus kahjuks samuti 1 ja algselt negatiivne. Omades nende Platinum kaarti (mis tuli kaasa ühe teise teenusega), muutsin viimasel hetkel oma Hertzi tellimuse ja võtsin auto Sixtilt. Sain 4 kuud vana Audi6. Võtsin vaid baaskindlutsuse, sest üldiselt on rendiauto kindlustatud mul ka läbi krediitkaardi -- lihtsalt auto maksumust ei oleks krediitkaardiga tulnud kindlustus katnud. Autot Müncheni lennujaama tagastades käis mingi nolk ümber auto, fikseeris kilometraazi ja kütusenäidu ning teatades "tank is full" küsis oma nutitelefoni justkui üleandmise kohta allkirja. Kviitung pidi tulema meilile. Aga tund hiljem tuli meilile 11 puktiline nimekiri vigastustest autol. Kusjuures meie andisme auto üle tervena. Õnneks olin autost teinud pildid ise nii vastuvõtmisel kui üleandmisel. Saatsin neile koheselt oma protestikirja koos fotodega ja üsna ühemõttelise ähvardusega nendega kohut käima hakata. Tegemist oli laupäeva õhtuga. 10 minuti hiljem sain vastuse Sixti MUC lennujaama punkti juhatajalt, kes palun, et saaks minuga esmaspäeval telefonitsi rääkida. Rääkisime -- tulemuseks kõikide nõuete mahavõtmine + ka teatud soodustus järgmiseks rendiks. Ikkagi ei oleks ma iial uskunud sellist episoodi maailmakuulsa firmaga. Neil olla MUC lennujaamas autosid tagasi võtmas allhankijad. Vähemalt sai probleem kenasti lahendatud.

Moraal on selles, et tuleb ise olla väga tähelepanelik.
Ja minu soovitus on alati pildistada-filmida autot nii vastu võttes kui tagasi andes ka ise. Nutitelefon salvestab reeglina ka aja ja asukoha. Ning kui keegi pahatahtlik midagi hiljem üritab, ei jõua ta suurt kusagile.  No ja kui keegi mul palub veel nutitelefoni ekraanile alla kirjutada, kirjutan mina sinna sulaselges eesti keeles igaks juhuks "ei ole nõus" :)

Vabadust, jäi esmalt rendifirma nimi kahe silma vahele.

Avis ei ole ka just väike tegija. Kindlasti nõua selgitust!

Kas oled kindel, et see on juba maha võetud, võib-olla on lihtsalt alles bronnis? Bronn ja tegelikult hiljem maha võetav summa ei peagi kattuma.