Viimased kommentaarid

Jah, Xcaret on oma hinda väärt, samuti Xel-Ha.
Xplor, Xenses jt - neisse ei ole täiskasvanutel suurt mõtet minna, pole nii väärt elamus kui nt Xcaret.

Lennujaamamaksud saab igalt kasutamata piletilt tagasi küsida, ka kõige odavamatelt. Nii et midagi ikka.

Cancuni põhiatraktsioon on siiski rand ja sini-sini-sinine meri. Ehk siis ööbimist soovitan vaadata ikkagi Zona Hotelera'sse.

Taolist "keskset promenaadi" Cancunis ei ole nagu näiteks Playa del Carmenis 5 avenüü. Aga hotellitsoonis on mugav jalutada ja laguuni ääres näeb ehk krokodillegi, vähemasti ise nägin.
Kesklinn ehk downtown on soodsama majutusega, kuid seal ei ole peale söömise ja ostlemise eriti midagi teha. Ja süüa ning ostelda saab ka hotellitsoonis.
Buss R1 ja R2 sõidavad downtowni ja hotellitsooni vahet, pilet on 12 peesot inimene. Ehk kui ööbite downtownis, siis vaadake, et R1 või R2 marsruut oleks jalutuskäigu kaugusel, et mugavalt randa sõita. Takso downtowni siseselt kogu linnas on tavaliselt ca 40 peesot ots, kuid hotellitsooni sõites tõuseb hind kohe üle 100 peeso. Neil seal sellised kartellikokkulepped. Uber Cancunis ei toimi, Uberi juhid olevat kõik läbi pekstud ja ära hirmutatud ning sellele panustada ei maksa :D
Üks päris soodne, aga veidi kõrvaline ööbimiskoht on Selina hostel hotellitsoonis, see on Coco Bongo / Forumi ja ilusa rannaala lähedal, kuid maksab ainult murdosa hotellide hinnast; saab broneerida ka kahekohalist tuba, ei pea ööbima ühistoas. Ise ööbisin küll mujal, aga kui koha peal ringi vaatasin, siis tundusid hostelid Senor Frogs, Selina ja Nature hinna/asukoha osas parimad. Kui eelistate peatuda hotellitsooni hotellis, siis ei ole piirkonnal suurt vahet, kõik need on väga head, rannariba on imeilus ja ükskõik millisest hotellist jääb alati jalutuskäigu kaugusele mõni shopping, restoranid, ööelu jne. Lihtsalt mida kaugemal kesklinnast, seda kallim on takso ja pikem ajakulu sõitmisele, kuid bussipilet on kogu tsoonis ikka ühe hinnaga, nii et suurt vahet hotellitsoonis piirkonnal pole.
Omalt poolt soovitaks Playa del Carmenile ja Tulumile ka mõelda, vahelduse mõttes, aga ei hakka neid siia teemasse sisse suruma, kuna küsimus oli rohkem Cancuni piirkondade kohta.

Happyday, tule minuga siia :)

See on Jordan Trail, ca 650km ja orienteeruvalt 5 nädalat siia-sinna. Algus Um Quaisis, lõpp Punase mere ääres.

Suvel tegin läbi Camino de Santiago prantsuse tee, kokku sai üle 1000 km käidud ja... see oli liiga lihtne. Tahaks end ikka proovile ka panna, aga üksiku blondiinina Jordaaniasse minna - see lihtsalt ei sobi sinna kultuuri, midagi pole teha.
Hea aeg oleks märts.
Oi oi oi oi :) Pikalt ja regulaarselt Hiinas viibinuna pean eelmise teemaalgataja väite "keelebarjääri ei pea väga kartma" küll ümber lükkama :)
Leida Hiinas inimene, kes räägib inglise keelt, kuid ei taha samas sinult midagi scammida, on nagu lotovõit :) Sellele ma küll ei panustaks, et sise-Hiinas mingi muu keelega peale mandariini või kantoni hakkama võiks saada. Ikka tõlkeäpid, raamatud, kaardikesed väljenditega, fotod telefonis jne.
See jutt ei kehti Šanghai, Hongkongi, Macau vm kohta. Küll aga Zhangjiajie, Chongquing jm teemaalgataja plaanid - pole mõtet seal panustada lootusele, et olemasoleva inglise või vene keelega hakkama võiks saada. Äpid, äpid, äpid.

Kui aus olla, siis mina maanduksingi Chiang Mais ja teeksin sealt päevatrippe soovitud kohtadesse. Chiang Rais ööbimisel pole väga olulist pointi.
Chiang Mais on kõige rohkem vaatamist, nii ajaloo kui ööturgude mõistes, ning iga mõnekümne meetri järel on tänavatel reisivahendajate letid, kust saad omale soovitud reisipaketi naljaraha eest osta. Väikebussiga sõidad Kuldsesse kolmnurka, tehes vahepeatusi erinevates vaatamisväärsustes ning kuuled lisaks ka giidipoolset tutvustust. Väga mugav ja väga kättesaadav. Pakutavaid päevatrippe (muidugi ka mitme-päeva-trippe) on igale maitsele ja väga erinevatesse kohtadesse, ole ainult osav otsustama ja vali välja. Sarnased reisivahendajad on muidugi ka Chiang Rais, kuid neid on vähem. Chiang Rais on mõned kohad, mida tasuks kindlasti külastada, aga ka Chiang Maist algavad tripid käivad Chiang Raist läbi, nii et külastamata ei jää.
Aga võib muidugi ka ise liigelda, kuigi ma sellel suurt mõtet ei näe.
Kohapeal on kõik väga abivalmid ja transport on odav. Lugusid giididelt nii muidugi ei kuule, aga alati on võimalik infot leida netist, reisiraamatutest, kohalikega suheldes jne.

Firefox Private Browsing on proovitud, samuti VPN erinevaid asukohti.

Põhiline SIM on Airbaltic, teine SIM on Telia. Ka brausiva SIMi vahetamine ei aidanud.

Kui ei ole just hiigelsuured kohvrid, siis miks mitte bussiga minna. Jalutad Stockmannist üle tee ja oledki bussipeatuses, kus läheb nii buss 22 kui marsa moodi 222 (mõlemas pilet 2 eurot, kui bussist osta). Jõuab vabalt. Bussipeatus lennujaama ukse ees.

Ameerikas on hotellitoas sageli 2 laia voodit, ehk 4 inimest (vajadusel veel ka viies lisavoodil / põrandal) ühte tuba jagamas on tavaline nähtus.
Ühe inimese majutusöö 25.70€ on samuti täiesti okei, see teeb ca 100$ (+ maksud) tuba ja sellise hinnaga ning ka veelgi soodsamaid tube on Travelodge'is, Motel 8 jpt majutusasutustes vabalt saadaval.
Alla 2000€ on täiesti kindlasti sellist reisi võimalik teha. Väidan seda oma isikliku kogemuse põhjal (ma ei ole Plane'iga seotud).
Mõni aasta tagasi aprillis kahekesi Southwest USA Golden Circle rahvusparkide tuur 10 päeva läks meil ca 1100€ inimese kohta, kusjuures toitudega laristasime, ühtegi vaatamisväärsust (nii tasulist kui tasuta) ei jätnud külastamata ja rendiautogi oli keskmisest suurema kütusekuluga.
Lennupilet oli meil muidugi odav, oli mingi open-jaw 305 € eest, Tallinn-LAX-Helsingi, ent sealt Tallinnasse tulek ei olnud kallis.
Seega mina ei vaidlustaks plane'i raamatupidamist üheski aspektis :)

Nagu aru saan, siis läänerannik on teemaalgatajale juba tuttav? Valiks siis idaranniku ja ühildaks sinna ka Niagara Falls'i külastuse (kindlasti Kanada poolel käia), august on idaranniku jaoks hea aeg. Või siis hoopis lõunapoolsed osariigid, eesotsas Floridaga (kuigi august seal palav, oh nii palav, kuid samas omamoodi mõnus ja ilus ka).

Et ei tekiks asjaolude konflikti. Kui sul on nt 6-kuuline viisa, siis võid siseneda nt viisa kehtivuse viimasel päeval (osas riikides on nii, osas teistmoodi) ja sulle pannakse passi tempel, kui kaua võid riigis viibida; sageli on see periood just 3-6 kuud.
Nii välistatakse võimalus, et pass kaotab kehtivuse välisriigis viibimise ajal. Sest kui sul ei ole kehtivat passi, siis kuidas sa sealt riigist ära reisid? Ükski riik ei taha passitute (s.t ilma kehtiva passita) tüüpidega sekeldada.

SAS ei peagi teavitama, Tripsta ülesanne on see, kui oled Tripstast ostnud.
Lisaks võivad need teavitusmailid ka spam kausta minna; aga osa meiliteenusepakkujaid kustutavad spami automaatselt ära teatud intervalliga, nt 7 p.
Muudatused pole kunagi meeldivad, aga võiks öelda, et isegi hästi ju. Siit foorumist on mitmeid kordi sellistest muudatustest lugeda saanud, mis inimestel kõik reisiplaanid päris korralikult uppi löövad ja selliseid lisakulusid tähendavad, mida keegi kinni ei maksa.
Mingit kompensatsiooni saamise õigust, nagu keegi siin eespool soovitas, taoline lennumuudatus kaasa ei too.
Ehk siis jah, hoiame sul kätt ja tunneme kaasa, aga laias laastus oleks võinud ka kehvemini minna :)
Alati tasub küsida mõnda muud marsruuti pidi Tallinnasse toimetamist, kus oleks paremad lennuajad, sest küsija suu pihta ei lööda. Kas seda saab, on iseasi, aga proovida võib.

Ei saa hästi aru, mis lahendust oodatakse, kui see ongi sellel kuupäeval esimene võimalik lend? Et pannakse eralennukile? :)
1h versus 6,5h ei tundu väga suur katastroof olema ka iseenesest, kuigi ebamugavust kindlasti lisab.

Eesti Kennelliit ei tegele koerte impordi-ekspordiküsimustega. EKL tegeleb ainult FCI-sse kuuluvate koerte tõuraamatu pidamisega ja näituste / võistluste korraldamisega. Üheski muus küsimuses EKL poole pöörduda ei ole mõtet (eriti mitte-tõukoerte puhul), kuigi ega nad küsija suu pihta kindlasti ei löö :).

Reisiteemadega tegeleb Veterinaar- ja Toiduamet.
http://www.vet.agri.ee/?op=body&id=967 (Loe alajaotus III. ja V.)

Eestisse saab tuua marutaudivabadest riikidest ilma vaktsineerimata kutsikat. Kuid kui loom on üle 12 nädala vanune, siis peab olema tehtud marutaudivaktsiin (ka marutaudivabadest riikidest tulles).
Marutaudivabad riigid:
https://www.cdc.gov/importation/rabies-free-countries.html
Kutsikal peab olema mikrokiip ning olenevalt päritoluriigist kas veterinaarpass või sertifikaat.

Mauritius ei kuulu marutaudivabaks tunnistatud riikide hulka ning sealt saab kutsikaid Eestisse (ja üleüldse Euroopa Liitu) tuua alates 15 nädala vanusest (12-nädalaselt tehtud marutaudivaktsiin + ooteaeg 3 nädalat). Osast riikidest tuues võib olla nõutud ka marutaudi tiitrite test.

Selles osas on teemaalgatajal õigus, et alati tasub otsida reisija, kelle piletile lemmikloom juurde lisada. Hinnavahe on mitmekordne. Näiteks lemmiklooma saatmine cargona (käsitleb transpordifirma ja "oma" inimest sama lennuga kaasa ei reisi) maksab tavaliselt 4-5x rohkem kui nn lemmikloomapilet, mis ühendatakse reisiva inimese piletiga. Nt Eesti-USA puhul võib koera saatmine cargos maksta ca 1000€, kuid inimese piletile lisades vaid 200€. Cargo puhul sõltub hind puuri suurusest ja kaalust, inimpileti lemmikloomalisa puhul ei sõltu, vaid on üks kindel hind (leiab lennufirma kodulehtedelt, alajaotusest "Travelling with pets").

Kuni 2 kutsikat võib reisida koos ühes puuris, sellisel juhul tuleb maksta ikkagi ühe "puuri" eest - jälle väike kokkuhoid.

Inimesega koos reisimise puhul võib salongi lemmiklooma kandekotiga võtta kuni 8 kilose lemmiklooma (kaal koos kotiga), kui kaal on suurem, peab reisima pagasiruumis. Hind jällegi tavaliselt kotiga salongis reisival koeral oluliselt odavam kui boksiga all reisival koeral, ent ikkagi kordades soodsam kui cargona saates.

Ehk siis mulle tundub, et kuigi teemaalgataja soov on tore ja hea, siis meie seadusandlus ei luba nii pea neid kutsikaid Eestisse tuua, kui just kohalik veterinaar dokumente ei võltsi.

Mis asi on "Eesti Veterinaarameti poolt ametlik vastuvotmise kiri", seda ma ei tea, kuid kahtlen, et see vabastab üleüldisest EU marutaudivaktsiini nõudest.

Mina küsiks nõu ja hinnapakkumist proffidelt: http://www.airpetrelocation.com/

Hurghada on alati tuulisem tundunud, eriti veebruaris. Samas kohalikku reaalset elu seal rohkem.

Mõnda teksti võib ju ka väikese "soolaterakese" ehk huumoriga võtta, ei?
Need "tehke mambaga selfie" stiilis ütlused on pärit ilmselt safarigiidi muhedast sõnavarast ja mõeldud ka siin pigem "killuna" kui reaalse soovitusena.
Natuke lõõgastunumat ja naljale avatumat mõtlemist ei teeks sugugi paha :)
Inimene püüdis lihtsalt seda Aafrika muhedust ja hakuna matatat edasi anda. Giddy up, sõber veigo.

Lennunduses 101% sees oleva inimese lähedasena ütlen täiesti julgelt, et see on linnalegend, et lennufirma küsib raha juurde, kui viimast piletiotsa ei kasutata.

Vahepealseid otsi ei saa kasutamata jätta, sest siis tühistuvad kõik järgmised ja peab tõesti nn juurde maksma, ehk ise uued piletid ostma või muudetavate piletite korral maksma muudatustasud, aga viimase otsaga on nii, et vabad inimesed vabal maal, lendavad vabatahtlikult siis kui tahavad ning tagantjärele lennufirma oma karvaseid küüsi küll enam kliendi rahakotti ajada ega mingeid nõudeid esitada juriidiliselt siduvalt ei saa.

Isegi lennumiilid saab oma kliendikontole kõigi reaalselt kasutatud otsade eest, ka need ei lähe kaduma. Kasutamata otsa eest muidugi ei saa miile.
Teine asi võib olla siis, kui teed seda "throw-away ticketing" trikki mitu korda paari kuu jooksul. Siis on lennufirmal õigus su kliendikonto sulgeda ja miilid kustutada, kuid ma ei tea ühtegi juhust ei Eesti ega rahvusvahelises tutvusringkonnas, kus seda tehtud oleks. Ei kujuta isegi ette, mitu korda peaks selleks viimast otsa sõitmata jätma - kümme? Mitukümmend?

Short-check'imine ehk mitte lõpp-punkti pagasi saatmine ei ole tänapäeva lennundusmaailmas üldse mitte midagi harukordset. Võib-olla kümme aastat tagasi veel oli, ei oska öelda. Sellest keeldumine võib tähendada lennufirma jaoks pigem kliendi kaotust ja praeguses konkurentsis hoitakse igast kliendist kinni, kui just päris väljakannatamatuid sigadusi ei korralda.

Me kasutasime kunagi ühte open-jaw pakkumist Taisse, mis oli algusega Tallinnast, aga tagasitulek oli Bangkok-Helsingi-Tel Aviv.
Taist tagasi sõitma hakates ütlesime, et palun checkige meid endeid ainult Helsingini ja pagas ka ainult Helsingini, kuna me ei kasuta viimast segmenti. Neiu pisut ehmatas ja hakkas seletama, et selle viimase otsa eest raha me küll tagasi ei saa. Me naeratasime ja ütlesime, et ei tahagi - plaanid lihtsalt muutusid ja Tel Avivi lendu me ei kasuta.
Lugesime talle veel sõnad peale, et palun ärge meid kindlasti Helsingist edasi checkige ja pardakaarte pärast Helsingit ka ei taha. Pagasile läksid ilusti Helsingi sildid ja Helsingis maha minnes saime kohvrid ka probleemivabalt kätte.
Me ei läinud Helsingis enam ekstra Finnairi ütlema, et me edasi Iisraelisse ei sõida, kuna arvasime, et Tais tegime asjad kõik korralikult selgeks.
Võtsime pagasi, lahkusime lennujaamast, tulime koju ära. Hiljem nägin, et meilile oli tulnud automaatne check-in ja pardakaardid Helsingi-Iisraeli lennule. Ilmselt meie nimesid siis hõiguti seal lennujaamas enne lendu ja võimalik, et lend ka ootas meie järel. Pisut paha tunne oli, et me ei läinud Helsingis uuesti ütlema, et me edasi ei sõida, aga noh...
Loo moraal on see, et ei pea mingeid imepõhjuseid välja mõtlema, et pagasit poolele teele checkida. Võib julgelt rääkida nii nagu asi on ja keerutama ei pea. Tegelikult ei pea üldse põhjendama, vaid piisab soovi avaldamisest.
Lihtsalt jälgige pagasile kleebitavat triipsilti - mis lennujaama tähis seal on; ning kui sildid on külge kleebitud, paluge letitöötajalt veel kord kinnitust enne kohvrite lindil tagaruumi edasi saatmist, et kleebisele (ja süsteemi) sai teile sobiv lennujaam.

Aga kui panna samas arvutis, kuid erinevates brauserites, korraga piletid nt kuue-seitsmekaupa korvi ja hakata seejärel järjepanu ära vormistama, kas siis tõusevad ka juba enne korvi pandud piletite hinnad teistes brauserites? Tobe küsimus ilmselt, aga ise olen tavaliselt nii teinud, kui mingi eri piletitel lennujuppidest kokku pandav reis on ees, siis on mitu brauserit korraga lahti ja ühest brauserist ostan ühe otsa, teisest teise otsa jne, mille olen eelnevalt otsinguga valmis seadnud ja hinnad üle kontrollinud. Ei ole veel kordagi hinnad muutunud vormistamise käigus - kuid see võib olla ka lihtsalt juhus olnud.

Kui riideid tahate osta, siis tasub minna MBK keskuse alumisele korrusele.
T-särgi eest väga üle 200 bahti ei tasu maksta, s.h need kurikuulsad Armanid, Guccid, Muccid jne. Suurematele meestele 250 bahti. Aga võib ka saada 180-ga.
Naiste kirjud sitsipüksid (sealses kliimas kusjuures väga head) samuti ca 200-250 bahti jne. Bangkokis on hinnad odavamad kui Phuketil. Kõige odavamad muidugi üldse põhja pool (Chiang Mai, Chiang Rai jne), aga ega ka need Phuketi hinnad ei tapa.
Kaardimaksetega Tais väga ei arvestaks, v.a hotell või Seven-Eleven. Rahavahetus SuperRichis või võtta lihtsalt seina seest välja vastavalt vajadusele.

Kui esimest korda Tais, siis ma kohe esimesel päeval šoppama ei läheks, pigem jätaks ostlemised reisi lõpupoole, kui olete hinnatasemega paremini kursis.
Üks koht on Sukhumvit Road, kus tasuks jalutada. Väljuda metroopeatuses Nana. Samas varahommikusel ajal ei ole seal nii efektne, kui õhtu saabudes.
Teine variant on MBK Keskus, seal ümber ja sees on päris palju vaatamist, s.h mitte-šopingut. Näiteks Jim Thompson House. Või vähe kõrgema tasemega Siam Paragon kaubanduskeskus.
Omapärane kaubakeskus on ka Rangsit Futurepark, kuid see on kaugemal.
Kolmas variant on vaadata kiiresti ära mõni vaatamisväärsus. Näiteks Grand Palace on võimas. Aiad, smaragd-Buddha, võrratud vaated ja arhitektuur. Seal ümbruses ja sees võib rahumeeli paar tundi kulutada. Seal lähedal (~1 km) on ka seljakotireisijate lemmikpaik Khao San Road - lühike tänavajupp, mille saab poole tunni kuni tunniga läbi jalutada, olenevalt sellest, kas võtate ka näiteks kusagil ühe õlle ja jalamassaaži ja uurite, mida tänava ääres müüakse, või jalutate lihtsalt sellest melust korra läbi. Kui Khao San ei huvita, siis minge Grand Palace'i juurest Tha Tien sadamakaile, võtke paari-kolme bahti eest jõeületus ja minge Wat Aruni templisse.
Või siis Wat Pho tempel oma pikutava Buddhaga. See on tai massaaži sünnikoht ja kui üldse kusagil jalamassaaži võtta, siis miks mitte just seal.
Või siis Hiinalinn? Lilleturg? Samutprakarn krokodillifarm? Ei tea, mida soovitada, kuna ei tea, mis teid rõõmsaks teeb, aga lennujaamast välja tasub tulla kindlasti.
Võib ka näiteks võtta takso ja sõita Saphan Taskin ja Orange Flag Boat juurde - taksojuhid teavad, millest jutt. Seal saate minna mööda jõge kruiisivatele paatidele ja neil hop-on hop-off stiilis aega veeta.
Tagasiminekul ärge alahinnake sealse liikluse õuduslugusid - teie tagasisõit jääb üsna tipptunnile ja ummikud vägagi tõenäolised. Metroo / SkyTrain / Rail Link vast kõige kindlam.

Mina väga ei muretseks. Kui Tallinnast väljuv lennuk ei hiline, peaksid ilusti jõudma.
Paar soovitust.
Esimese lennu check-inis ütle (või kui teed ise netis), et on väga lühikese ajaga jätkulend ja soovid kohti võimalikult ette. Nii saad lennukist kiiremini välja. Kui ette kohti saada ei õnnestu, ütle lennukis stjuardessile, et sul on mahaminekuga kiire. Niipea, kui pärast lennuki maandumist "kinnitage turvavööd" tuli kustub, ole kohe valmis ette sööstma, vajadusel kohmitsejatest mööda trügides.
Kui sisened saali, ära mine pagasi väljavõtmise või exit siltide järgi, vaid jätkulendude ehk transfer siltide järgi kohe lennusaali. Seejärel vaata esimeselt infoekraanilt oma väravanumber (kuigi saad seda ka lennukis stjuuardessil paluda teada anda, aga vahel väravaid muudetakse jooksvalt), ja kihuta sinna väravasse. Sul tuleb läbida passikontroll, kuna väljud Schengenist ja see võib võtta aega. Kui seal on järjekord, küsi ette, või palu lähimal turvatöötajal end teistest ette suunata - nad aitavad, kui küsida.
Juhul kui siiski lennukile ei jõua, siis on lennufirma letti minek ja nad panevad teid tasuta uuele lennule. Võib juhtuda, et vahemaandumised on mujal kui algsel lennul, kuid kohale te jõuate. Ehk siis kindlustust siinkohal vaja ei lähe. Juhul, kui jõuate kohale järgmisel kuupäeval, nii et ette broneeritud ja makstud öömaja läheb "kaotsi", siis selle summa peaks saama küll kindlustuselt tagasi (oleneb kindlustusest). Nii et kindlasti on kindlustus vajalik, kuid mitte lendude tarbeks, vaid muude võimalike asjaolude tarbeks.
Ja nagu juba öeldud, eelmisel päeval Stockholmi valmis minna ei saa, sest kui esimest lennusegmenti ei kasuta, siis tühistatakse kõik järgnevad lennud. Lendu peab alustama ikka Tallinnast ning lihtsalt hoidma pöialt, et väljalend on enam-vähem õigeaegne.
Ette muretseda ei maksa. 90% tõenäosusega jõuad ilusti, kui ise Sto lennujaamas valesse kohta ei torma. Head reisi!

Aitäh, Algi ja Maree andsid pisut mõtteainet. Otsus on nüüd paigas ja rännaku aeg muudetud esialgse 34 päeva pealt (34 päeva idee sain siit: https://en.wikipedia.org/wiki/French_Way) 40 päeva peale.
Ajakava on siis nüüd selline... leebe ja pingevaba. Planeerisin paar puhkepäevagi sisse. Üritan mitte unustada, et vahepeal tuleb ümbruse nautimise ja lillede nuusutamise pause võtta, samuti foto/video ei käi alati siuh-ja-valmis meetodil.
Kui juhtub, et käin kiiremini, siis salamisi sooviksin lõpetada Finisterres, aga eks see selgub lõplikult siis, kui asjad juba nii kaugel on, et Santiago juba reaalselt terendab.
Day 0-1: Home - Charleroi - Biarritz
Day 1: Arrive in St Jean Pied de Port (~15:00) and overnight in Orisson 8 km
Day 2: Walk to Roncesvalles, 16 km
Day 3: Walk to Akerreta, 27 km
Day 4: Walk to Pamplona, 16 km
Day 5: Walk to Puente la Reina, 23 km
Day 6: Walk to Estella, 22 km
Day 7: Walk to Los Arcos, 20 km
Day 8: Walk to Logrono, 28 km
Day 9: Walk to Najera, 27 km
Day 10: Walk to Santo Domingo, 21 km
Day 11: Walk to Belorado, 22 km
Day 12: Walk to Atapuerca, 29 km
Day 13: Walk to Burgos, 20 km
Day 14: Extra Night in Burgos
Day 15: Walk to Hornillos (overnight Isar, 5min transfer), 21 km
Day 16: Walk to Castrojeriz, 20 km
Day 17: Walk to Fromista, 25 km
Day 18: Walk to Carron de los Condes, 19 km
Day 19: Walk to Calzadilla de la Cueza, 16 km
Day 20: Walk to Sahagun, 22 km
Day 21: Walk to El Burgo Ranero, 18 km
Day 22: Walk to Mansilla de las Mulas, 19 km
Day 23: Walk to Leon, 17 km
Day 24: Extra Night in Leon
Day 25: Walk to Villadangos del Paramo: 20 km
Day 26: Walk to Astorga, 28 km
Day 27: Walk to Rabanal del Camino: 20 km
Day 28: Walk to Molinaseca, 24 km
Day 29: Walk to Villafranca del Bierzo, 30 km
Day 30: Walk to Herrerias de Valcarce, 18 km
Day 31: Walk to O’Cebriero, 9 km
Day 32: Walk to Triacastela, 22 km
Day 33: Walk to Sarria, 18 km
Day 34: Walk to Portomarin, 24 km
Day 35: Walk to Palas de Rei, 24 km
Day 36: Walk to Arzua, 28 km
Day 37: Walk to Rua, 19 km
Day 38: Walk to Santiago de Compostela, 18 km
Day 39: Pilgrims Mass; in the evening fly Santiago -> Milano
Day 40: Milano -> Home, sweet home!