Autorent Cancunis

Olen läbi vaadanud erinevad Mehhiko autorentalid ja pea iga rentali kohta on väga mix'ed review'd ning ei ole eriti kindlust mitte ühegi rentali suhtes. On kellelgil hiljutist kogemust seoses autorendiga? 

Igaks juhuks, kirjutan ehki juba küsimusest tükk aega möödas. Meie rentisime selle aasta veebruaris Rentalscarsi kaudu Herts-ist. Jäime rahule probleeme polnud, tegime täiskindlustuse. Kohapeal oli mingi tädi, kes püüdis meile veel omakorda mingit kindlustust müüa, suht hirmutamise meetodil, aga kui küsisin Rentalcarsist üle siis mingit lisakindlustust ei ole vajalik teha nende kindlustus on ok.  Meil oli ka väike intsident, kuna ühes väikelinnas ööbides oli hommikuks hotelli õuele pargitud autole mingi kriim küljele tekkinud, aga tagastades sellest probleemi ei tehtud.

Ilusat reisi!

Autorendifirmade puhul on vist üldse raske leida mõnda, kelle puhul ei ole mixed review-sid. 

Meil on plaan aasta lõpus Cancunist auto võtta kuuks ajaks ja käia ka Guatemalas ja Belizes.  Praegu tundub, et võtab vist https://americacarrental.com.mx/en, neil on täiskindlustus hinna sees (ei ole ohtu, et tekib vaidlus mujal ostetud kindlustuse kehtivuse osas, summa kokku tuleb enamvähem sama, kui vaadata agregaatorite saite) ja teised ei luba Belize ja Guatemalasse (+180USD lisatasu) sõita.
Siin on kirjeldatud pikemalt sarnast reisikogemust https://chasingswallows.com/2018/10/22/drive-through-mexico-belize-guatemala/

Rentisin 2018 aastal Cancunist auto nädalaks. Netis Top Car Rental nimelisel lehel, millele saadeti ka kinnitus. Valisin auto kättesaamise kohaks ADO terminali, kuna tundsin varasemalt seda kohta.
Loomulikult ei tulnud mingit autot.

Mingi hetk potsatas mu e-postkasti järgnev kiri.

Thank you for your reservation and preference. We have tried to
communicate with you and unfortunately it has not been possible. Please,
contact us as soon as possible. Waiting for your instructions to have
the pleasure of attending you soon, good day.

saatjaks hoopis reservas@america-carrental.com
Ei ühtegi kontakti. Ok nutitelefoniga otsides ja kaardilt järge ajades jõudsin nende kontorisse. Hakkas hämamine ja keerutamine. Broneeritud hinnaga autot anda ei tahetud kuidagi. Egas midagi, algas hobusekauplemine, küll mängiti kindlustushindadega, hind jaotati osadeks et segasem oleks.
Lõpuks leidsime sobiva kokkuleppe mitte kaugel sellest hinnast, mida oleksime pidanud saama.
Muide teepeal jõudsime vahendajatelt uurida hindu, siis täisvastutuskindlustust ei tahtnud keegi pakkuda. Kogemus aga ütleb, et pole mõtet 10/90% vastutust hingerahu pärast võtta. Rahaliselt ei võida.
Saime täiskasko, tagastades käidi küll ring ümber auto, aga ei mingeid muresid.

Kui täna peaks valima Mehhikos autot, valiks Herzi. 2015 aastal võtsin, oli küll kallim, aga teenindus oli viisakas ja usaldusväärne.

Igal juhul, valid mida valid, anna teada kuidas läks. Võib-olla ei olnud see mu viimane Mehhiko reis.