Avion express lennufirma-kogemusi?

Air Baltic on suvised Riia-Milaano lennud andnud Avion Expressi lennutada. On kellelgi kogemusi? Lennukid peaksid Airbus 320-200 olema, seega vist isegi veidi suuremad (kuid vanemad), kuid AB enda omad.

Kui kellelgi sama asendus peaks olema tekkinud ning koos piletitega ka istekohad ostnud, siis soovitan üle vaadata, kas need veel eksisteerivad. Minu üllatuseks oli lennukivahetusega seotult meie viiesest seltskonnast kahel inimesel kohad lihtsalt kustutatud. Kuna tegu lastega ning oluline on, et saaks siiski lähestikku istuma, siis oli meelepäraste istekohtade etteostmine meie teadlik valik. Praegu oli õnneks lennuk veel suht tühi ning saime AB infoliinile helistades kõik inimesed kokku paigutatud ja sarnastele kohtadele, aga kui oleks selle teema hiljem avastanud ning lennuk juba välja müüdud, siis oleks nördimus üsna suur olnud.

0
0

320 on suurem kui 223. 319 on suuruselt sama, mis on 223. Avion Express - lennanud pole, küll aga viskasin pilgu peale selle firma lennukite ajaloole ja no ma ei tea... osad lennukid on olnud kümne erineva omaniku käes, millest paljud on tundmatud mitte EU lennufirmad.

Sellessuhtes see paratamatult tekitab küsimusi lennukite hoolduse kvaliteedis, ilmselgelt pole need lennukid võrreldavad 30a vana perfektselt hooldatud LH lennukiga, millega lendaks iga kell. Ja nagu on näidanud ajalugu, ebapädev hooldus on viinud lennuõnnetusteni ja mitte vähe.

Nii palju kui tutvuda suutsin, tundub Avion Expressil olevat korralik pilootide treening ja turvalisust võtavad tõsiselt, probleem lennukite hooldusajalooga aga jääb. Mina isiklikult nendega ei lendaks, aga eks iga ühe oma vaba valik, millega lennata ja millega mitte.

1
5

Meil ka Air Baltic'uga suveks lennud ostetud. See uudis pole just kõige parem, et jälle asendatakse lennud teiste lennufirmade lennukitega.

Eelmine suvi juba lendasime asendus lennufirmaga ja kogemus oli mitte just positiivne. Päev enne lendu alles teavitati, et lennuk on teine. Teenindus pardal oli kohutav. Tavaliselt ikka piloodid annavad infot eesoleva lennu ilmastikuolude kohta ja ka sihtpunkti temperatuuride kohta ja lennu lõpus tänatakse, et nendega lendasid. Asenduslennul ei rääkinud kordagi piloodid ja ka lennu lõpus ei tänatud. Lisaks veel kui wc juurde tekkis järjekord kamandati inimesi väga ebaviisakalt oma kohtadele. Istusime lennuki tagaosas ja toidukäru jõudis meie juurde alles pool tundi enne lennuki maandumist Milaano lennu puhul, mis on minu arvates ikka väga aeglane teenindus.

Samas tundub tänapäeval see tavapärane praktika olema lennufirmade puhul kuna napib töötajaid ja ka lennukeid. Talveks lennupileteid ostes loobusin SAS'i piletite ostust kuna nemadki liisivad lende ja üks nendele teenusepakkuja on Smartlynx.

3
1

Eelmine suvi renditi lennukeid vist mingilt Rumeenia ja Ukraina lennufirmalt. Üks mu tuttav sattus ka ca 30 aastat vana fokkeriga lendama ning nurinat oli palju. Äkki see Avion express on normaalsem...

Ega midagi teha ju polegi, pea iga firmaga on see oht, et lendad tegelikult hoopis teise lennufirmaga. Viimati Tallinnast Ryanairiga Bergamosse lennates teenindas ka AirMalta. Ega teenindus oli ikka sarnane nagu Ryanairil... Mulle kõige olulisem on, et lend oleks graafikus, lennuk tehniliselt korras ning teenindus võiks olla vähemalt lugupidav.

3
2

@Marta3

Palun mõtle enne, mida ütled. AirMalta ja Malta Air on täiesti erinevad firmad. Air Malta ei saanud kuidagi teenindada Ryanairi lendu, Malta Air aga küll. Ja seda olukorda ei saa võrrelda sellega, et BT lendu opereerib X9. Malta air on Ryanairile sama mis Lufthansa Cityline Lufthansale. Air Baltic ja Avion Express pole aga mingis koostöös, tegu on lihtsalt wet leasiga.

4
7
Lennupakkumised
Reisikaaslased