Cherry.ee voucheriga soetatud reis

Tervitus kõigile,

Seoses sellega, et viimaste uudiste saatel on Cherry enda uksed sulgenud, sooviks inimeste kommentaare, kes on viimase aja jooksul soetanud reisipaktte antud portaali kaudu.

Kaubandus.ee lehel kirjeldatud intervjuus sõnab hr Susi: „Meil on kindlustus ning enamik summasid on ka reisikorraldajale (WOW Travel) ära makstud ja kindlustusest peaks saama kaetud ülejäänud summad.“ http://www.kaubandus.ee/uudised/2016/05/26/cherry-lopetab-tegevuse

Soetasin ning broneerisin eelmainitud reisikorraldaja pakettreisi Küprosele. Kirjutasin nii Cherry´le kui ka WOW travelile, ent WOW Travel ei suvatse üldse vastata ei meilile ega telefonile. Cherry aga annab täiesti automaatvastuseid sisuga "täpsem info tarbijakaitse ja Cherry.ee veebilehel" Tagatipuks sulgesid nad nüüd ka oma Facebook lehe. Lugudes foorumeid jm leiab üsna vähe reaalset infot reiside suhtes, kas või millises ulatuses reisid toimuvad või mitte. Internetiavarustest leiab ühe vene härrase, kes jääb arvatavasti tulevikus toimuvast reisist ilma. Reisikorraldaja toob seletuseks selle, et Cherry ei tasunud omapoolset reisisummad korraldajale ära. Küll aga on tegemist teise reisikorraldajaga, mitte WOW Traveliga.

Kas Cherry käitumises võib olla erinevusi sõltuvalt reisikorraldajast või on nad tegelikkuses jätnud absoluutselt kõik reisipaketid tasumata? Kui reaalne on hr Susi kirjeldatud fakt, et kindlustus katab ülejäänud tasumata summad? Minuteada ei suuda reaalsuses tarbijakaitse antud olukorras mitte midagi teha - kui juriidiliselt lasub vastustus teenusepakkujal voucheri soetajat teenindada, siis sisuliselt resisikorraldaja keeldumisel on ainus variant minna kohtusse? Tarbijakaitse saab ainult soovitada - võimu neil ju ei ole? Lugedes Cherry kasutajatingimusi (https://cherry.ee/rules), siis 6.2 sätestab selgelt, et kõik vastutus on ainult teenusepakkujal, cherry.ee ei vastuta mitte millegi eest.

Visake omapoolseid kogemusi, mis võiksid antud teemaga seotud olla.

Endal täpselt sama mure. Soetasin reisi Põhja-Küprosele 21.10.2016-28.10.2016 Ei ole mingit mõistlikku vastust cherrylt saanud, ainult tüüpmeili nii eesti kui vene keeles, et kogu info on edastatud tarbijakaitseametile jne. WOWTraveliga pole ühendust võtnud, eelnevast kirjast sain teada, et ilmselt poleks ka vastust saanud. Mida siis nüüd edasi? Mida teie teete, kes veel reisi ostsid? Kirjutage palun need, kelle reisid peaksid toimuma juba lähiajal. Mida teile vastatakse?

samal teemal on vaba teema foorumis ka arutelu. Ehk ei killustaks juttu mitmesse teemasse.