Viimased kommentaarid

Kui arve postitada, siis võiks vähemalt viide olla, mis liiniga tegu, võibolla teised teaksid siis ettevaatlikud olla ostmisel. Muidu jääb mulje, et mul läks sitasti 1 kord ja kõik on seepärast paha.  

Enne väitsid:"Nüüd selgub, et ettevõtte müüb süstemaatiliselt pileteid lennuplaanidega, mis suudab realiseerida 10% lendudest ja vabandab ennast sellega, et see ei ole lend EU lennujaamast. " 
siit ei loe kusagilt välja, et jutt käib mingist konkreetsest liinist, sest jutt on mitmuses, st lennuplaanidest.  
Seega postitustest oleks kasu ka teistele kui elementaarnegi info oleks lisatud.

havoc, kui nii palju oma jutu järgi oled lennanud, siis peaksid teadma, et Qatarile on kehtestatud UAE ja Saudi poolt õhuruumi blokaad ja lennukid peavad lendama ringiga, eks sealt ka hilinemised kui graafikud pole oluliselt muudetud. Teine variant ongi, et sa ei saagi lennata nendega, kui ülipikka ümberistumisaega ei vali, mida sa ei soovi.  See 10% jutt on muidugi selge liialdus, st ma ei usu elus, et 90% Qatari lendudest hilinevad.

Lisaks on imelik see 28 tundi hiljem koju jõudmine, lihtne arvutus näitab, et sama lennuga järgmine päev peaks ka 24 tundi hiljem koju jõudma. Aga kuna üksikasju ei tea, siis sõna ei võta. 
 Isiklikult eelistan õigeaegset kohalejõudmist ja turvalist lendu ja teenindust võimalikule saadavale kompensatsioonile, lisaks on korralik kindlustus abiks. Aga jah, kui komp eesmärgiks, siis tasub EL firmaga lennata.

havoc, said ju Qatari kulul koju, nende ülesanne ongi sind kohale toimetada. Ostes sellise lühikese ümberistumisega lennu, peadki sellega arvestama.

"Vabandati küll, aga ikkagi on nüüd kõik plaanid pea peale keeratud."

Kui said lennu 2 tundi hilisemaks, kuidas siis plaanid pea peale keeratud on?  

triinutzka, 1.20 ei ole kindlasti piisav aeg eraldi piletitega odavlennufirmade puhul ümberistumiseks. Võib jõuda, aga kui lennuk natuke hilineb jne, siis on kogu reis rikutud.

Praktiliselt on see suht raske. Pead ostma fast tracki kindlasti ja tormama nii kuis jõuad. Põhiline aeg läheb passikontrollis, õnneks väljudes passikontrolli ei ole.

Kribuskiga sarnane kogemus.

Ullake, keegi ei kompenseeri sulle luhtaläinud lennupileteid. See olekski täiesti mõttetu, sest viimasel hetkel ostetud on kordades kallimad üldiselt. Kindlustuse mõte on, et nad maksaks kinni sinu uued kojujõudmiseks vajalikud piletid ja seda nad teevad, endal positiivne kogemus PZU ga. Samas ise ka otsisin kõige odavama variandi kojusaamiseks ja maksti kinni nii buss, takso lennujaama kui lennupiletid.

Mismõttes armastavad? Kohalik arveldamine käib ikka seeklis, vahetamisel vahet pole, käib euro ka.

Dubais ma pole küll aastakümnete jooksul märganud mingit aktiivset tipi nurumist.

see on vahendaja poolt pakutud, mitte rendifirma enda poolt. Parem ikka kui üldse ilma. 

Kas siia kribamise asemel poleks lihtsam suva saidilt netis vaadata? Kasvõi Tavidist.

kas sul on kodus kasko 0 omavastutusega?  Lisateenistus on need ullikesed, kes 0 omavastutust ei võta neilt lõunariikide rendifirmadelt.  Kohe kooritakse fikseerimata kriimude jne. eest raha sisse. Tasuks võtta vähemalt vahendaja või kindlustaja 0 omavastutus, endal on see siiani aidanud.

miks sa siis paberile mõeldud pdf salvestad ja ei kasuta äpi oma?

Artiklis käib jutt mingist Gidy Tourist, masendavad ajakirjanikud@Merilin Pärli.

Snoop, see woww on endine Ossa.ee, ei teagi miks nime muutis, jutu järgi Soome müügi pärast tulevikus jne. Mul üks tuttav tegeleb sellega ja siiani on läinud suht edukalt. Muidugi ei ole tegu mingi poole hinnaga reisidega, aga kui võtta hotelli hind+lend, siis ise odavamalt ei saa. Kes pole ise reise orgunninud ja lepivad 1 hotellis elamisega, siis suht mugav variant. 

"a noo...ütleme nii, et tundub väga jube - püssimehed kõrval tuleb mitu korda mingitele ristküsitlustele vastata, totaalne läbiotsimine, kohvrite puistamine, telefoni ja fotoka sisu kontroll, väga karm suhtlemine, hiigelpikad turvakontrolli järjekorrad..."

Sai detsembris seal käidud, midagi sellist ei märganud. 
PS küsitletakse tagasiteel, sinna minnes ei huvita sa kedagi.

"Samuti Tallink, kellel oli aastaid Stokholmist algav kruiis rootsikeelsel lehel tunduvalt odavam kui algusega Tallinnast või Riiast."

Ja rahulikult ostsid Stokholm-Tallinn kruiisi ja jalutasid Tallinnas maha ja tagasi ei sõitnud, kuna kruiis oli odavam kui 1 ots.

Kindlasti võta täiskasko, meile sõideti lennujaamst väljudes esimesel ringil tagant sisse, õnneks olid pamperil ainult mõned kriimud jne. ja autot tagastades see kedagi ei huvitanud kuna täiskasko. Lõunamaades on üldiselt nii, et kunagi ei ta, millal sind pärast kotitakse, seega parem maksta natuke rohkem ja on muretu.

Mis seda vasakpoolset liiklust puutub, siis hoiad teiste järele ja harjud ruttu ära, lisaks on rendiautodel teist värvi number ja kohalikud on harjunud, et neid rendiautodega turiste on massiliselt.

hbert, sa oled muidu ju väga mõistlik ja asjalik mees, aga antud juhul ei saa ma aru sinust.  KUI sa oled mingi toote müünud ja hakkad 4 kuud hiljem raha juurde küsima, siis ei ole see okei kuigi sa üritad seda väita. Varajase tellija soodustust tehaksegi selleks, et lennuk mingis koguses ära täita ja inimestelt raha kätte saada kindla peale, st ei sõltuks olukorrast ja ilmast vahetult enne reisi jne.

Kui tegu oli mingi veaga, siis sa ei oota sellega 4 kuud või ootaksid?  Ma ei arva, et tarbijal on alati õigus, aga suure reiskorraldaja puhul paarisaja euri pärast oma klienti kottida, no ma ei tea. 
KUI partner on hindasi tõstnud ja sa müüd hotelli sellise lepinguga, mis seda lubab, milles siis tarbija süüdi on, peaks endale ja oma töötajale otsa vaatama, kes sellise lepingu sõlmis. Kui risk on ette teada, siis müüakse reise nii, et see oleks kaetud ja kui mingi jama, siis ongi nii, et juhtus, kantakse see kasum kortstnasse ja minnakse edasi, nii see asi äris juba käib.

kaldun antud juhul teemaalgataja poolel olema. Ei pruukinud seal mingit viga olla, pakutigi sellise hinnaga. Nüüd hotell sai mingi parema pakkumise ja kuna reisikorraldaja leping ilmselt oli nagu oli või miskit maksmata jne, ja saadeti pikalt või õeldi uus hind. Probleem ongi, nagu teemaalgataja kirjutab, et 4 kuud hiljem tahetakse lisaraha. 

Kuidas teile meeldiks kui ostate sooduskampaania käigus lennupiletid kuhugi, planeerite pea aasta reisi, bronnite hotellid jne  ning siis lennufirma teatab, et makske 400 juurde või saate raha tagasi?

siin on sellest juba pikalt juttu olnud. Midagi sa ei saa ja ei ole ju põhjust ka.

igal juhul on see piirang siis viimase aja teema, nagu eespool kirjutasin, siis 2a tagasi polnud ostmisega probleeme. Suht absurd.

Kasuta parem rongi, pole ummikuid jne. ka karta.

huvitav, ma ostsin küll 2017 veebruaris sealt SEB Eesti MC lennupiletid Dominikaani.