Lennupiletite hüvitamine SEB virtuaalkaardiga

Tere! Selline küsimus, et kui ma kasutasin piletite ostmisel VISA virtuaalkaarti, mis nüüd on oma kehtivuse kaotanud, kas siis raha tagastamine õnnestub? Lennufirma on ainult nõus tagastama kaardile, millega maksti piletite eest. Samas kui virtuaalkaart kehtib turvalisuse mõttes vaid 40 päeva, siis tundub keeruline olukord.

Teoorias ta kaotab kehtivuse küll, aga ta jääb sulle suht pikaks ajaks saadavaks ikka, kui sa netipangas vaata oma kaarte, nii et peaksid ilusti tagasi saama selle.

Alati saad kindlasti mingi kokkuleppe teha lennufirmaga et kannavad sulle kuidagi teist moodi, nende jaoks vast peamine et ikka isik oleks sama, aga iseenesest töötab virtuaal ka veel mõnda aega niimodi, kunagi endalgi olnud vist midagi virtuaaliga kinnitatud(paypal ehk) ja peale aegumist sain raha ikka panka kanda.

Iga suletud pangakaart on tegelikkuses teatud arveldusteks kehtiv veel vähemalt 180 päeva, mõnedel andmetel ka aasta.

Seega ei tohiks probleemi olla.

Samas näitab minu korduv kogemus ühe teise pangaga, et ka kehtivale kaardile raha tagasi kandmisel lennufirma poolt (kui algne tehing on toimunud kuid varem) võib raha tegelikuks tagasisaamiseks vaja ka kirja pangale, et vot sellelt ja sellelt on selline summa saabumas. Mulle on väidetud, et kuna tegemist on suht erandliku liikumisega siis ei olevat neil selleks automaatset protseduuri. Konks just selles, et tagasi pööratakse vana tehing.