Estonian Air vs BudgetAir.com

Oleme need "õnnelikud", kes on silmitsi numbriga 960 ehk, et tegime avalduse Estonian Air kodulehel piletiraha tagastamiseks.
Samal ajal üritasime(just nimelt üritasime) ühendust saada BudgetAir.com.
Täna (15.37) tuli selline kiri:
your ticket number is starting with 960. This means that you paid your flights, via us, directly to Estonian Air. We will start up the refund process at Estonian Air according to their conditions. We kindly request you not to do this yourself. We cannot guarantee at this moment if the refunds will be authorized because we are dealing with an airline with financial problems. We want to emphasize that this refund process will take more time then a usual cancellation procedure. Please take into account that this might take a few months. Your flights are or will be cancelled and unfortunately Estonian Air does not provide a re-booking policy.

See kiriajas totaalselt segadusse. Me tegime avalduse refundimiseks ära EA.
Mida teha edasi? Kas keegi oskab miskit öelda?

Kas ostsite pileti otse Estonia Air'st (nende veebist) või läbi Budgetairi ?

Selle kirja põhjal võiks eeldada, et läbi Budgeti ja see toimib täpselt nagu Estonian Air on andnud teada.
Sõltuvalt ostu kohast, toimub tagastamine. Maksid Budgetairile summa, saad sealt tagasi.

Hetkel on Teil ainult oodata raha tagastust reisibüroost, vastavalt nende kiirusele.

Vastavalt tagastamise tingimustele saate tõenäoliselt oma taotlusele negatiivse vastuse, sest pole kuludokumente, et olete pileti eest EA-le tasunud. Kui Budgetair saab kunagi raha tagasi, siis kannavad teile tagasi.

Budgetairi telefonilt tabada on korralik lotovõit :(