http://lendama.ee

On keegi ostnud lennupileteid või muul moel kokku puutunud uue portaaliga http://lendama.ee? Vaatasin, et mind huvitavad lennupiletid on http://lendama.ee kaudu odavamad kui muidu, kuid tahaks enne piletite broneerimist ja väljaostmist teada, kuivõrd usaldusväärse portaaliga/ettevõttega (Con-Ex Estonia) tegemist on. Seega kui keegi midagi lendama.ee'st või Con-Ex Estonia'st teab või oskab jagada kogemusi, siis oleksin info eest väga tänulik.

head hinnad on küll, mistõttu oleks ma ka tänulik, kui keegi midagi selle kohta öelda oskaks.

Analoogset andmebaasi peaks teisedki bürood kasutama. Iseasi, kas ta ikka on odavam. Huvi pärast võrdlesin TLL-HEL-BKK hindu ja kui Estravel andis hinnaks 16.048 krooni, siis samadel kuupäevadel, aga lendama.ee-st ostes tuleks hind 21.473 krooni.

Ecuadori pileti hinnaks algusega Madridist sain küll köige odavama pakkumise, mida mina interneti teel suutnud leida olen... ehk siis läbi lendama.ee näitas hinnaks natuke üle 6000 krooni, samas kui ise olen köige odavamalt 8000 kroonised piletid leidnud (ühe otsa kohta siis). Vöib olla ma muidugi ei oska öigest kohast otsida.

oleks ka tänulik, kui keegi, kes on kasutanud nende teenuseid siin sõna võtaks. Plaan sügisel ussa minna ja sealt tulid hetkel nende pakkumisega kõige soodsamad piletid.

ei ole just kõige meeldivamad. Läksin rumala peaga ja tausta kontrollimata neilt pileteid tellima. Siit minu saaga: a) peale broneeringut ei aanud seda kinnitavat e-maili, arvet ega kontonumbrit, kuhu ülekanne teha. Helistasin, öeldi mulle, et saada e-mail, me koostame arve. b) Maksin arve ära, kahe päeva jooksul ei olnud keegi ühendust võtnud, et tahaks pileteid mulle anda. Kirjutasin (ja saatsin väljavõtte pangaülekandest), et mis toimub? Sain vastuseks, et jah, saime teie raha kätte, aga kuna üks lennukompaniidest ei tunnista elektroonilisi pileteid, printisime need välja ja võite järgi tulla. Tore, ma ei ole Eestis ja ma tellisin piletid Eesti saamiseks. c) Küsimuse peale, kas võin kellegi järgi saata või on võimalik piletid mulle postiga saata, vastati, et pannakse tähitult teele, anku ma vaid aadress. Tegin seda. Vastuseks sain uue arve tähitud kirja maksumusest (enne ei olnud seda mainitud, et mina peaksin kulud kandma). d) Nüüd on tähitud kirja kulude tasumisest ja kirja posti panekust möödunud 8 päeva ning pileteid ei ole ikka veel. Helistasin, öeldi, et uuritakse ja helistatakse tagasi. Kaks tundi hiljem helistasin uuesti, sain vastuseks, et oodaku ma veel nädal aega, siis on KINDLASTI kohal. Ja kui ei ole, võtku ma 2. juulil uuesti ühendust. Tore, mu lend on 6-ndal. Sellest kõigest on minu järeldus, et ei maksa sellest kohast pileteid tellida. Võib hästi minna, muidugi. Minul ei läinud..

Tunnen kaasa halva kogemuse pärast. Igatahes aitäh hoiatamast ja anna ikka teada, kuidas lugu löppes.

Broneerisin piletid mai alguses. Arve tuli järgmisel päeval. Ainuke viga selles, et kahe inimese asemel oli ühe maksumus. Peale helistamist sain õige arve ja kui olin ära tasunud, siis mõne tunni pärast saadeti ka elektroonilised piletid ära. Seega väike segadus aga lõppes õnnelikult. Lisaks veel seda, et tellides oleks justkui võimalik krediitkaardiga maksta, kuid praktikas see ei toimi ja võimalused on ainult kas sularaha või ülekanne.

Tellisin sealt piletid, kuid siis taheti krediitkaardi ja isikusamasuse kinnitamiseks mu passi ja krediitkaardi skaneeritud koopiaid. Helistasin ja ütlesin, et no way, sellist asja ei tohiks küsidagi ja saadke arve. Siis saadeti arve, maksin ära ja õhtul tuleb kiri, et lennujaama maksud suurenesid ja mingi üle tuhande summa. Mõtlesin, et sellist asja pole küll varem juhtunud ja küsisin informatsiooni, et mis lennujaama maksud. Siis õhtul hilja helistati salastatud numbrilt ja öeldi, et saadi korda, et pole tegelikult vaja neid lennujaama makse juurde maksta. Ja et pileteid homme ei saa kulleriga tuua, mis sest et kulleritasu olen juba tasunud. Nüüd siis ootan pileteid. Väga halvad kogemused igatahes :(

Nädal on möödas mu sissekandest ning muutunud pole selle jooksul midagi – pileteid ikka ei ole. Vähemalt on selgunud, et piletid on postis kaduma läinud (tähitud kiri!), seda otsitakse (neljandat päeva!!) ja pileteid ei saa uuesti välja anda enne, kui on selgunud vanade asukoht (!!!). Meie omalt poolt oleme teinud miljon kõnet – kohalikku postkontori, kahte lennufirmasse, lennujaama, lendama.ee-sse ja oleme teada saanud, et kirja viimase asukoha leidmine käib väga kiiresti, lennupiletid oleks pidanud meile juba ammu väljastatama (ajast, mil need väljastati lennufirmadest, on juba liiga palju möödas), et üks lend neljast on meil kindel (saime referentsnumbri Aer Lingusest). Lendama.ee-st öeldakse aga ikka, et oodake. Meil on vaid seitse päeva lennuni?

Ausalt, mina soovitan selle firma kaudu pileteid tellida vaid ekstremistidel.

Tegin juulikuu viimsael nädalal nende portaali lendama.ee kaudu broneeringu lennuks Tallinn-NewYork-Tallinn oktoobrikuuks. Sain hea hinnaga pakkumise. Samal päeval sain ka broneeringu kinnituse ja päev hiljem ka samale summale arve. Arve tasumise tähtaeg oli 3. august. Tasusin 3 päeva varem. Vahetult peale ülekande tegeist sain neilt meili, kus nad teatasid, et tegelikult see hind ikka pole päris see, sest lennujaamamaksud on tõusnud ja nüüd tuleb 33% hinnale juurde maksta! No ikka täiesti ogarad! Selle firma puhul võib küll kindel olla, et selle hinnaga, mis pakkumises, küll keegi endale tegelikkuses pileteid ei saa. Hoidke eemale Con-ex Eesti OÜ-st!!!!

To:Pahane reisija.

Vastavalty Võlaõigusseadusele on nende poolt väljastatud arve lõplik ja kogu lugu. Teata neile, et kaebad nad kohtusse, kui raha juurde küsvad-prigisevad ja tõmbad kogu nende kontorile veee peale. Kui on arve väljastatud, siis edasi on see turismifirma enda isiklik traagika ja loll on see, kes neile raha juurde maksab. Kui palju vinguvad ja reisiaeg kätte jõuab, siis plekivad Sulle täiega kinni ka kas asenduspiletid või Sinu kahjud.

Kas kellelgi on antud firmaga ka hiljutist suhtlemist? On nende poolne tegevus muutunud kiiremaks ja usaldusväärsemaks või jätkub taolise konarliku teenuse pakkumine? Huvitab, sest sooviks isegi lennupiletid sealt soetada, kuna on soodsam kui mujalt.

Ostsin sealt täna piletid. Kõigepealt sain meilile broneeringu, siis läks ca 4h ja tekkisid piletid meilile. Enne piletite saatmist helistas klienditeenindus, et juhtida mu tähelepanu sellele, et minnes tuleb teise lennujaama ümber istuda, pagas välja võtta jne. Küsis üle, kas olen kindel, et selliseid pileteid tahan. Tahtsin küll. Nii et super teenindus, täiesti ok kiirus - soovitan!

Võrdelesin just lennupiletite hindu Kalevatraveli, Estraveli ja lendama.ee lehekülgedel. Estraveli ja Kalevatraveli hinnavahe oli 2 eurot aga lendama.ee oli 17 eurot kallim. Mina valiksin küll kindlama firma

Hei reisijad! ka mina ei soovita antud portaali. minul selline kogemus, et valisin kindlad lennuväljad, kuid portaal kuvas lennugraafikute pakkumuses ka teisi lennuvälju antud linnas. kuna erinevaid lennuvälju eristab ühes linnas vaid linna järel olev tähtede kombinatsioon, siis ei pannud ma tähelegi, et lend ei lähe sinna lennuväljale, mis mina olin oma broneeringus sisestanud. Lendama.ee ütles selle peale, et oma viga, et tähele ei pannud, nemad oma puuduliku süsteemi eest ei vastuta. mõnusat lendamist teiste kanalite kaudu!

Ma ei ole kindel, et antud juhul on viga lendama.ee süsteemis. Kui tahad lennata näiteks Londoni ja valid LON ehk kõik lennujaamad, siis süsteem täidabki sinu soovi, andes kõik Londoni lennuväljad. Sama lugu on veel paljude teiste lennuväljadega nagu Stockholm, Frankfurt jne. Täpsemalt pole selle info põhjal võimalik öelda, aga portaali antud juhul küll süüdistama ei kipuks.