Kas uus jama tulekul järgmise reisikorraldajaga
Nädala jooksul probleemid nii Sri lanka kui ka Dubaiga. Isegi vaatasin sügisel nende pakkumisi jaanuarisse Sri Lankale ja Dubaisse, kuid tundub, et vedas, et ei suutnud sel hetkel otsustada konkreetset piirkonda ja ost jäi katki.
Istume hetkel (22.12.24) Sharm El Sheik hotelli fuajees, hotell meist midagi teada ei taha, kuna raha ei ole Join Up kaudu nendeni jõudnud. Erinevatele telefonidele helistades loobitakse ainult lubadusi õhku. Vaatame, mis saab.
Edit: oleme hotelli vastu võetud. Sellele eelnes mitmeid "meeleolukaid" telefonikõnesid erinevatele numbritele nii Eestis kui Lätis kui Egiptuses, kuklas vasardamas Kon Tikiga toimunu ning eelpool toodud uudised. Mis täpselt põhjuseks oli, meile ei öeldud.
Puhkuse esimene päev on iga tahes rikutud.
Tagasi Eestis.
Kehv kogemus Join Up! seltskonnaga. Kohapeale tegelena keerutas õhtusel kohtumisel silmi, tema ei teadvata midagi ning hotelli juhtaja pidi oma semu olema ja kuidas tema järgmisel päeval sellega tegeleba... kaamli sitt on see mooramamaa mehe jutt. Kus juures Eesti poolne korraldaja väitis, et kohapeal pidi eesti keelne tugi olema...
Sattusime tagasiteel lennukis koos istuma Valgast pärit seltskonnaga, kes kohale lendasid teise lennuga, hotelli saabusid (meie omast erinevasse) nad ~23:00 või peale, sama Join Up! büroo. Neile EI OLNUD SAABUMISE ÖÖKS üldse broneeringut tehtud.... tasusid siis esimese öö oma taskust.
EHk Join Up! kohale viib, aga edasi eeldab kõva närvi ja asja ajamist. Vaatame, mis telefoni arve tuleb, kui ületab valuläve, läheb raha tagasi küsimiseks.