Kalakohvik Liival Muhus

Sai külastatud eile. Midagi jubedamat viimase kahekümne aasta hulgast ei suuda meenutada. Minuga kaasas olnud itaallane arvas, et ehk õnnestub mälust kustutada. Toidust: Nii ahvena filee kui räim olid kuivanud ja ilmselt valmistatud eelmisel päeval. Sama ka ""värske kartuli"" kohta. Portsion oli ebamõistlikult väike aga peale söömist said kõik aru, et see oli parim suurus. Rohkem solki poleks keegi seedida suutnud. Itaallase kommentaar: ainult Statoil saab hullem olla, aga ei ole ju.....

Palusin asjaosaliselt kommentaari juhtunu kohta ja siin siis vastus (parandatud mõned tippimisvead):

Kahjuks ei viibinud ma ise sel päeval kohvikus ja seega puudub mul vahetu tagasiside kliendilt.

Võtan alati pretensioonid kuulda ja sestap olen kehtestanud majas reegli, et kui pakutavaga ei olda rahul, siis raha ka ei võeta. Seetõttu toimubki meil maksmine alati pärast söömist. Nelja aasta jooksul on seda süsteemi klientide poolt vaid ühel korral kuritarvitatud. Ühe pahase kliendi majast minemalaskmine on liiga kallis selleks, et mitte püüda probleeme lahendada kohe ja kohapeal.

Vähendamaks toitude ooteaega, valmistame me lõunaseks tipptunniks asju mõõdukas koguses ette. Kala säilivusaeg on aga lühike, sestap teiseks päevaks me asju ei hoia. Kartul tuuakse meile igal hommikul uus ja keedetakse väikeste portsjonitena mitu korda päevas juurde.

Igal kohal on omad paremad ja halvemad päevad ja usun, et ei leidu toidukohta, kus poleks juhtunud juuksekarva supi sisse vms, võideldagu selle vastu, kuidas tahes. Selline lausrahulolematus on aga üllatav.

Küsitlen teenindajaid, kas sel päeval oli veel pretensioone? Kui toidud tõesti nii kehvad olid, nagu kirjeldati, siis pidi sarnast tagasisidet veel tulema.

Väga hea oleks, kui pretensiooni esitaja leiaks võimaluse minuga otse kontakti võtta, et saaksin otse allikast kuulda, mis täpsemalt juhtus.

Hommik on tihtilugu õhtust targem.

Kristjan Kalakohvikust 5255 966

0
0

Väga tore, et tuli kohe kiirelt ka tagasiside. Minul on varasemast küll väga positiivne kogemus kalakohvikus, kuid tegemist ei olnud ka tipptunni ja nädalavahetusega. Seega oli nii minul aega, kui ka teenindajatel-kokatädil aega rahulikult süüa teha. Minu meelest väga mõnus koht kasvõi tassikeseks kohviks ja kalapirukaks.

0
0

Ju siis juhtusin kehval päeval. Midagi lisada nagu polegi.Võibolla ehk seda, et teenindus iseenesest oli küll muhumaiselt mõnus ja sestap ei hakanud tuppa tagasi inetusi ütlema minema. Raha maksime enne, kohe kui tellisime

0
0
Lennupakkumised
Reisikaaslased