Kergkäruga lennukist lennukisse

Kes hiljuti lennanud Taisse või mujale mitme ümberistumisega, kas olete saanud kergkäruga (vihmavarjukas) lennuki ukseni ja siis ümberistumisel olete saanud käru ukse juurest kätte, et minna uuele lennule. Meil ümberistumiste vahe minnes 4 tundi ja tagasi tulles pea 7 tundi ja käru oleks vaja, et laps saaks ikka vahepeal magada. Lennufirmadeks on Estonian Air, KLM ja Bangkok Airways Air. Tänud!

minul positiivne kogemus nii Finnairi, SAS, BA ja AA´ga...kõik nad lubasid meie väikse Quinni kergkäru (kokkuvolditav) lisaks käsipagasile tasuta salongi kaasa võtta, aitasid veel ilusti riiulisse tõsta ja küsisid kas lapsele oleks veel midagi lisaks vaja.
Kellega sul lennud on? Lennud ühel piletil? Arvan et ei tohiks probleeme tekkida

Meil oli pikk lend augustis Melbourne-Singapur-Helsinki-Tallinn, tahtsime Singapuris vahepeal karu valja votta, kuna oli 7 tundi aega valjas jalutada, aga ei lasted, tehti checkin TLL... ise arvan, et mugavuse parast, oleks ju Singapuris saanud karu check in uuesti anda jne... seega tuli see aeg kahe vaikse lapsega ilma karuta olla, korra sai linnas kaidus aga kuna molemad vasnud, siis pidime ka varem tagasi tulema ja samas kaes kandma. Soovitan votta kegem tekk ja padi lapsele, saab lennujaamas ehk toolidele magma panna

Meie reisime ratastooliga, aga kõrvalt olen vaadanud, et lapsekärudega on põhimõtteliselt sama asi. Check-in' i tehes tuleb öelda, et tahame oma käruga lennukini minna ja vaepeatustes kätte saada. Enamus firmadel on olemas silt "delivery at aircraft", mis tuleks käru külge panna, lisaks ka oma andmed heaks juhuks. Siis sõita käruga lennukini ja seal lennusaatjatele veel üle kinnitada, et tahame kindlasti käru lennukiukse juures taas kätte saada ja ärgu unustagu seda ka alla toimetamast. Meil on kehvad kogemused BA-ga, kes on 2 korda olenemata rääkimistest ja siltidest ratastooli lennukiukse taha olevasse koridori maha unustanud.