Lufthansa müüb canceldatud lendu

Omab keegi kogemust, et kui kiiresti LH-l nende ootamatute muudatuste kajastamine reaalses broneerimissüsteemis aega võtab? Paar päeva tagasi LH canceldas sügisese Malaga lennu ühel päeval ja automaatselt tõstis selle ümber järgmisele päevale. Samas canceldatud lend on kenasti müügis (kõik hinnaklassid ka olemas) ja valitav (ostu lõpuni ei teinud, äkki kuskil etapis paneb ikka käe ette).

Et kas mul on mõtet kisa tõsta ja uurida, et miks selline automaatne ümberbookimine päev hilisemaks tehti, kui lennud kenasti müügis on.

Vahel juhtub ka selline asi, et misiganes põhjusel läheb lend süsteemist maha ja siis paari tunni pärast või hiljem pannakse sama lend uuesti süsteemi tagasi. Kõik on seni saanud robotilt teavituse lennu tühistamise kohta. Turkishil näiteks juhtub see vahel, sest nad muudavad teadmata põhjusel lennunumbreid samadel lendudel.

Kui sa veel uut lendu pole kinnitanud, siis peaks vana lend ka alternatiivse lennuna valitav olema. Kui ise valida ei saa, siis kõnekeskuse kaudu.

Kui sa juba uue lennu ise ära kinnitasid, siis tuleb vana taastamiseks helistada ja kõik selgelt ja lühidalt ära rääkida. Kui satud normaalsele teenindajale, siis see saab mõistust kasutada ja asjaga tegeleda. Kui on jutust aru saada, et eriti mõistust pole selliste asjade jaoks, siis tuleb lihtsalt uuesti helistada.

Üldiselt on Lufthansa enda lehel müügil lennud, mis on rahvusvahelises süsteemis sees. Kui lend on müügis, siis on see hetkel jälle olemas ja kõigile nii neilt kui mujalt saadaval.

2
0

See tundub täitsa loogiline seletus olevat :)

Muidugi, kui nüüd hakkasid täpsemalt lennuaegasid vaatama, siis need uued lennuajad, mis mulle kinnitati ja need, mida webis müüakse erinevad omavahel 10-20min. Kusjuures hetkel webis olevad lennuajad pole ka need, mis mul enne muutmist olid. Seega paras segapudru. Aga eks ma püüan siis LH supportiga suhelda. Eelnevate kogemuste põhjal julgen samamoodi arvata, et ega ühe agendiga suhtlemisest vist ei piisa.

1
0

Suviste graafikute korrigeerimine on paljudel firmadel suures hoos ja seega võib seal igasugu muudatusi tulla, ka 5 min siia ja sinna jne.

Kogemuste põhjal jätkub see jaanuaris ja pole vaja kõiki muudatusi koheselt kinnitama hakata. Kui antakse 14 päeva kinnitamiseks, siis pole esimesed 10 päeva mõtet rabelema hakata ;)

0
0

Tundub vist, et lõpp hea, kõik hea. Kogu asja point, miks mulle bronniti canceldatud lennu asemele järgmise päeva lend, aga mitte sama päeva lend seisnes väikestes detailides. Mida mina kliendina väga tähele esialgu ei pannud.

Point siis selles, et Lufti kodukalt bookisin lennu TLL-AGP ja lendajaks oli Swiss (LX). Noh, minu jaoks üks LH kõik. Nüüd LX lend tühistati ja selle asemele pandigi LX lend, mitte LH lend - esimest oli pakkuda järgmiseks päevaks, teist samaks päevaks.

Sain chatis kiirelt (seekord siis nii) inimesega jutule ja seekord oli väga asjalik agent (kes iganes sinna Daisy nime taha siis ka ei peitunud). Alguses oli küll suht resoluutne, et erinevad lennud (LX vs LH) ja mul juba üks rebooking kasutatud, aga kui natuke kenasti rääkisin ja palusin, siis vahepeal käis mingit ekstra-luba küsimas 2nd free rebookingule ja sai selle.

Nii et lõppkokkuvõttes sai lend kenasti ümber bookitud ja LH support hindeks 5. Viimati tagasisidet andes oli see hinne nt. 2.

2
0

Mul samamoodi lufthansa kustutas paar päeva tagasi teise otsa lennust ja tõstis selle eelnevale päevale, niiet kui jõuan Zürichisse, siis jätkulend on eelmisel päeval läinud juba. Aega aktsepteerimiseks anti veebruarini. Kas see laheneb kuidagi ise ka mõnikord, või tuleb ikka helistama hakata?

0
0

Teates peaks olema ka võimalus broneeringut muuta. Kui ei ole või see normaalseid valikuid ei anna, siis tuleb jah helistada. Või tundub, et mingi uuem chat on ka äkki olemas. Varem polnud võimalik kuidagi chatis normaalselt inimeseni jõuda.

Vahel lähevad asjad süsteemis ka ise kellegi abil korda, aga kindlam on reaalsetest lendudest sobiv valik teha ja lasta ise korda teha.

0
0
Lennupakkumised
Reisikaaslased