Piletitel nime muutmine ja tühistamine.

Kas keegi on kursis või kasutanud seda teenust ja teinud nii ?
Kui palju maksab lennukipiletitel nime muutmine ja kui palju saab raha tagasi kui ma tühistan reisi.
Lennufirmad oleks AirBaltic, Ryanair, Easyjet.

Vaata oma piletite pealt, kas sa saad neid üldse tühistada või midagi muuta. Kui need on mingid kamaaniapiletid, siis reeglina ei saa sa nendega midagi teha ja võid selle raha korstnasse kirjutada, kui lennule minna ei saa.
Kui piletitelt infi ei leia, siis uuri lennufirmade kodukalt, seal on kindlasti kirjas kas ja mis tingimustel muuta/tühistada saab.
Aga tõsiasi on see, et säästufirmade puhul sa reeglina midagi tagasi ei saa kui sul just airbalticu äriklassi/paindliku turistiklassi pilet või mingi üliveenev põhjus yühistamiseks pole ning igasugu muutmine maksab vahel rohkem kui uus lennupilet soovitud kuupäevadele...AirBalticul on vist u 1200 eeki nii nime kui kuupäeva/aja muutmine ühe lennusegmendi kohta turistiklassis.

Need ei ole kampaaniapiletid kuid ma lähen uurin kusagilt büroost. AirBaltikus on 75€ ja easyjetis nägin numbrit 25 £. Kuid nüüd vaja uurida ryanairi kohta.
Kuid lugesin,et AirBalticus on vist võimalik isegi tühistada. Kuid mingi osa jääb summast saamata niikuinii .

Kui ma õieti nägin ja välja lugesin on ryanairil nime muutmine 100€.
Kas keegi on seda teinud.
Kui ma tühistan kas saab raha tagasi mini osa?

Tere, eile õhtu üritasin Ryanairi kodulehel kaaslase nime vahetada. Kuid tegin kõik maksud ja asjad lõpuni. Kuid nüüd nad pole nime veel vahetanud ja raha pole maha kaartilt võetud. Ja nüüd alles vaatasin, et soodsam on minu piletil tema nimi tühistada ja uuele kaaslasele osta uued piletid.
Kuid kas keegi on nii teinud? Kuidas käib tühistamine? Hetkel pole raha maha võetud, aga kas nad võivad seda veel teha?

Kellelgi on olnud sama probleem?

Täpselt nende reegleid ei tea, aga tõenäoliselt tuleb nimi ära muuta.
EasyJetiga olen saanud seda teha telefoni teel ka ilma rahata. Ütlesin, et nimes läks üks täht valesti, parandus tehti tasuta ära ja uus kinnitus tuli meilile.

Sõber ei saanud olude sunnil Ryanairi pileteid kasutada. Broneeritud oli kokku 5 piletit 1 siia + 3 tagasi UK + 1 tagasi siia. Raha tagasi ei saanud, aga jäi vist mingi võimalus tulevikus kasutada seda summat või mingit osa sellest. Päris täpselt aru ei saanudki. Ryanairil pidi väga vilets klienditeenindus olema ja telefoni teel (UK-s siis praktiliselt kättesaamatud, meili teel ei pidanud ka väga kiired olema).