Viimased kommentaarid

soovitan ka kasutada Google mapsi transpordiplaneerijat või BVG äppi koos reisiplaneerijaga, mille kaudu saab ka piletit osta. Ja see BVG äppi versioon on ainult piletite ostmiseks. SXF-lennujaam asub C-tsoonis, kesklinn on A-tsoonis, seega tuleb osta ABC tsooni pilet (tavahind 3,40€). ise olen viimase aasta jooksul aint BVG äppi kasutand piletite ostuks - ei pea sularahaga mässama, piletiautomaadi järjekorras seisma ega paberpiletit valideerima.

viktor54 - ma kirjutan siinses keskkonnas enamikes postitustes väikeste tähtedega täiesti teadlikult, sest nii on lihtsalt mugavam.

ÕIGEKIRJAREEGLID kirjutatakse kokku muidu ;)


ma arvan, et seni kuni lause on arusaadav, ei peaks hakkama siin komade ja tühikute ja muu õigekirja pudi-padi pärast küll pragama hakkama. see pole siin ju eesti keele grammatika foorum.

Tõenäosus lennukiga nö sohu maanduda on ikka kordades väiksem kui näiteks tänaval auto alla jääda või maanteel liiklusõnnetusse sattuda.

jah tripi kasutajad on kõik tohutud õnneseened olnud Nordicaga lennates.

no tule taevas appi... ei pea ju lendama nendega kui hirm nii suur. mine maad- või vettmööda või vali teine lennufirma :D 

loogika et negatiivne kogemus saab kordi rohkem tähelepanu, tagasisidet ja (tihti üleliia võimendatud) meedia tähelepanu (mida dramaalilisem pealkiri seda rohkem klikke) kui positiivne. pole ju reaalne et iga õnnestunud lennu kohta ka uudis tehtaks või iga reisija iga õnnestunud lennukogemust internetis ülistaks.

kle jutt pole ju grupiost termini kasutamisest praegu vaid estraveli loodud VAUU nimetusest ja sarnase kujundusega saidist. ära aja kahte asja nüüd segamini.


ja mind kuhugi 'kampa' lahterdada?!...no tõesti! tõin lihtsalt välja sarnasuse WOW air nimetuse ja nende omaaegse värvilahenduse sarnasuse WOWWi omadega, et näidata ka seda, et WOWWi enda praegune väljanägemine ei pruugi üldse mitte originaallooming olla. eks see on igaühe enda otsustada, kas ta sellega nõustub või ei ja kust edaspidi oma GRUPIOSTU teeb :D

arvamused on erinevad. minu silmis teeb pigem woww.com ise enda margi täis, et teeb kisa selle üle, et nende enda absoluutselt mitteoriginaalne nimi ja kujundus on kellegi poolt nüüd edasi kopeeritud-parodeeritud. oleks tegemist olnud tõesti mingi eriti originaalse nime/kujundusega, siis oleks teine lugu, aga antud hetkel... lihtsalt nähti võimalus kuidas tasuta reklaami saada ja tõmmati saag käima.

eh.. ega see woww.com'i enda nimi ja lilla-valge värvilahendus ka teab mis originaalne pole. suht sarnane nii nime kui värvilahenduse poolest hiljuti äritegevuse lõpetanud WOW Airiga, kes seda nime ja lilla-valget värvilahendust juba mitu aastat enne woww.com'i kasutas.


tänapäval on check-in pagas paljude lennufirmade puhul lisateenus ja kui sul on vaja seda lisateenust, siis maksad selle eest. parem harjuta end käsipagasiga reisima - on soodsam, saad lennujaamas kiiremini asjad aetud (pole vaja enne lendu pagasi äraandmise lauas ega hiljem pagasikarusselli ääres oodata ega stressata kas su pagas üldse jõuab jätkulennule või sihtpunkti ja kas see lõpuks ikka ühes tükis on) ja üldse on  lihtsam endal ka ringi liikuda, kui pagas väiksem. ise olen juba peaaegu viimased 3 aastat ainult käsipagasiga reisind ja pikemad reisid on olnud paar nädalat Tais, paar nädalat kesk-euroopas, kümmekond päeva Lissabonis ja hunnik 3-5 päevaseid long weekend trippe Euroopa pealinnades. vahel on ka check-in pagas veel täitsa hinna sees olnud, aga pole enam näind vajadust suurt kohvrit kaasa vedada.

kas räägid Ryanairi lennust mis saabub küprosele öösel kell 00:05? sellisel juhul pead jah ikka terve öö eest maksma. hotellide jaoks algab uus päev (check-in) üldiselt pärastlõunal kella 15 paiku mitte keskööl. Mõned pakuvad ka 'early check-in' teenust aga see tähendab vaid 2-3 tundi varasemat check-ini ehk siis näiteks 12 paiku päeval aga kindlasti mitte öösel kell 3.

Kodulehel peaks ju saama muuta kõike ja lõpus on näha, kui palju süsteem sult juurde küsib koos kõigi teenustasude ja konkreetsete lendude hinnavahedega ning siis saad ise otsusatda, kas kinnitad muudatuse ja maksad kohe juurde või on soodsam üldse uus pilet osta.

kas booking ref 3 esimest tähte peaksid tõesti näitama lennufirmat?! minu teada küll mitte.

mul endal oli SASi lend augustis (ARN-TLL), mille booking ref oli MEK2FT ja LOTiga lend ka augustis (TLL-WAW-WRO-WAW-TLL) mille booking ref oli W6P8TL. MEK ja W6P ei näita ju kuidagi mis lennfirmaga tegu. seega on puhas juhus, et süsteem genereeris sulle booking ref numbri mille algus on LOT. ära lase ennast sellest eksitada, see pole kuidagi seotud lennufirmaga LOT Porlish Airlines. sama hästi võib süsteem genereerida sulle booking ref algusega SAS misiganes lennufirma piletitele ilma et see oleks kuidagi SAS Scandinavian Airlinesiga seotud.

kunagine Lauda Air oli tõesti Austrian Airlinesiga seotud, aga seda firmat täna enam ei eksisteeri. seega teema pealkirjas oleva Lauda Air pole päris õige termin. Õige nimetus on lihtsalt Lauda, kuid sellel pole Austrianiga enam midagi pistmist.

Ryanair’s flight schedules are released five to six months in advance of operation. Once the flights appear online you can get in early and book your trip here.

If the flights you are looking for are not available online, then Ryanair either do not fly the route you are requesting on this day or it has not been made available yet.

Please check our Route Map for further information on our routes.

https://www.ryanair.com/lv/en/useful-info/help-centre/faq-overview/Making-a-reservation/Can-I-book-a-flight-for-next-year

ehk oleks hea, kui lisada juurde ka mingi pädev link artiklist/uudisnupust, mis seda infot mingil määral kinnitaks? muidu äkki hakkab siia tulema suvaliste reisi/lennufirmade nimesid pettunud üksikisikutelt, kellel lihtsalt endal mingi halb kogemus olnud minevikus ja mis ei pruugi üldse tähendada, et kõnealune firma võib ootamatult tegevuse lõpetada.

Ryanairil jah praegu aint Tallinn-Belriin/Dublin/Edinburg lennud 2020 kevad/suvesse saadaval. võimatu öelda, kas ja millal teiste seniste sihtkohtade piletid müüki tulevad.

see neandertaali välja pakutud fast-tracki ostmine PINS appist 10 eur eest on igati asjalik õlekõrs hädasolijale, kui see tõesti toimib ja peale ostu fast-tracki võimaldav pilet kohe meilile saadetakse.

inimesi on erinevaid. mõned tahavad teadlikult rohkem kaasa võtta, kui enda soetatud pilet lubab. samas kindlasti on inimesi kes teadmatusest võtavad rohkem kaasa (näiteks harva lendajad), sest lihtsalt pole kursis hetke tingimustega ja arvavad et kõik käib samasuguste reeglite järgi kui kunagi ammu, kui sai viimati lennatud. või et kõigil firmadel on samad reeglid ja taas lähtutakse viimasest kogemusest. ühesõnaga variante on palju.

möödund nädalavahetuse kogemus airBalticuga. 

Reedeõhtune Tallinn-Vilnius: Tallinnas ei toimund küll erilist kontrolli. kaaluga mõõduraam oli küll väravas, aga ei näind et oleks kellelgi palutud oma käsipagasit sinna panna enne mind. samas olin ka suht järjekorra alguses
Pühapäevaõhtune Vilnius-Tallinn: korralik peedistamine. kutt kes selle kontrollraaminga toimetas palus peaaegu kõigil oma pagas sellele panna ja paljud saadeti ümberpakkima v juurde maksma.