Viimased kommentaarid

Kui sa seda CabinMaxi seljakotti just megatuugalt täis ei topi, siis kuidagi surud ikka selle sinna kontrollraami sisse ära kui palutakse seda teha ja ei tohiks probleemi olla. Ja kui eelkõnelejal ja ka mul endal on olnud õnne üldse selle kontrolli "ohvriks" mitte sattuda, siis ei saa seda kindlasti võtta garantiina, et sina ka sellest igal juhul pääsed. Olen näinud küllalt teisi reisijaid, kellel palutakse oma käsipagasit sinna kontrollraamide sisse asetada. Kindluse mõttes võid ju ka ise kodus endale selle kontrollraami ehitada ja siis näed ise kas mahub ja kuidas mahub :))

mul küll lennuaega muudetud aint 5 min võrra aga ka b787 deamlineri lennud asendatud a330 ja b777 lennukitega :(

Endal selline kogemus tänavu jaanuarist. Finnairiga lend Helsinkist BKKi ja sealt edasi ThaiSmilega Phuketile. lennud eraldi piletitel. lendude vahe oli u 2,5h, ainult käsipagas, webcheck-in ThaiSmile lennule juba Tallinnas tehtud - seega nagu kõik eeldused olemas, et peaks lupsti transiidist läbi saama aga oh ei. Ei lastud meid otse rahvusvahgelisest terminalist siselendude alasse läbi transiitala passikontrolli. Põhjus midagi sellist, et Finnairi reisijad ei saa otse läbi transiidi passikontrolli minna....no idea why?! Ikka oli vaja täiesti välja minna ja siis uuesti sisse tulla. ja no inglise keel seal transiitalas oli ikka väga konarlik neil, et mitte öelda puudulik.

tänan andresk...nüüd läksid jah asjad loogilisemaks ja hinnad nii nagu nad tegelt on. ei osand vaadata siukest filtrit kas maksudega/maksudeta.

mine kohvripoodi ja näed seal küllalt 20cm paksuseid kohvreid, neid on ikka päris palju :)) Endalgi selline Samsonite kohver, mis tavamõõdus 20cm laiune ja mida saab vajadusel 25cm laiuseks teha kui lisasahtli lukk unzippida. aga airBalticust niipalju, et üldjuhul jah seda paksust väga ei vaadata, kui sul kohver just megapunni pole aetud, aga u never know, mis tujudega tädi sul väravas on. mul paar kuud tagasi võeti just Riias see sama igati määrustepäraselt mõõdus kohver väravas ära, et paigutada üldpagasisse. ja siis hiljem, kui olin oma kohal, nägin kuidas nii mitmelgi reisijal oli minu määrustepärasest kohvrist selgelt suurem ja rohkem täistuubitud kohver salongi lubatud ja kuidas nendele siis salongipersonal meeleheitlikult kohta püüdis leida, sest ei tahtnud need ei pagasiriiulile ega eesoleva istme alla mahtuda. ja lennukiks oli boeing737, millel on ju suht avarad pagasiriiulid. ma saan aru, kui on need dash8 propellerid...nendel jah suht kitsad riiulid. nii et täielik loterii ja müstika need väravatädide tujud.

a ja AirAsial 27.augustini kampaania käimas. sain oma Pattaya>Phuket lennu 26 euroga kätte (käsipagasiga), tavahind eelnevatel nädalatel vaadates püsis kogu aeg 40 euri kandis. soovitan vaadata kui ka mõned siselennud plaanis.

palju lennud kokku maksma läksid kui saladus pole? Supersaveri kaudu oli soodsam kui Qatari enda lehe kaudu teha? ma saan aru et valisid Taisse sisenemiseks ja lahkumiseks Bangkoki lennujaama (Qatar A380ga mu teada Phuketile ei lenda) ja lendad lõunasse Tai siselennuga?

soovitan samuti minna aint käsipagasiga. endalgi 2-nädalane tai trip (phuket, phiphi, bangkok) selle aasta alguses aint käsipagasiga ära tehtud ja ausaltöelda pooled riided jäid ikkagi kasutamata, mida sai kaasa võetud. reisil tekivad ikkagi lemmikud riided või ostad kohapeal midagi kui vaja on ja tais on pesupesemisteenus igal nurgal kättesaadav ja see on väga odav. ning loomulikult kiirem liikumine lennujaamas ilma check-ini sabadeta ja pagasiootamiseta.

mis see miski on miks sulle Qatar ei sümpatiseeri? praegu Qatari lennukid igatahes lendavad ja siitkandist Taisse läbi Doha minnes ei tule ka mingeid suuri ringe sisse nende praeguste osade õhuruumikeeldude tõttu.

Finnu ja Qatari edasilükkamisi ei oska kommida, aga eks neid tuleb igal firmal aegajalt ette, see on täiesti etteennustamatu ja puhas loterii reisija jaoks. Veebruaris võib Helsinkis näiteks vabalt lumetorm sattuda ja siis ei ole vahet, mis firma on, lendu ei tõuse ilmselt ükski.

Ise valisin Qatari soodsa hinna tõttu (438 eur, Helsinki>Bangkok//Phuket>Helsinki, ja natuke lennundushuvilisena soov proovida uut lennufirmat ja nende Boeingu Dreamlinereid ja A380, mis Qataril on ühed uuemad praegu käigus olevatest masinatest)

Teen vett veel sogasemaks :) Vaadake ka maailma tippude hulka kuuluvat Qatari Airwaysi. Nad lendavad Helsinkist Dohasse ja sealt edasi võimalik nendega nii Bangkoki (osa lende teenindab ka A380, kui see peaks kellelegi teie perest huvi pakkuma) kui ka otse Phuketile saada. Osadel päevadel võimalik ka täitsa kiire u 3-tunnine ümberistumine Dohas mõlemil suunal. Endal ka veebruari ostetud just Qatari piletid väljumisega Helsinkist.

Punktid müüdud, teema lukus.

sa ilmselt mõtled seda 21.novembri kell 13:15 väljuvat lendu. see on üks ja sama lend (Transavia lend HV6215) , lihtsalt TUI müüb ka sellele lennule pileteid. vähemasti skyscanner annab sellise info ja transavia enda lehe kaudu tundub olema kõige parem hind.

a ma sain aru, et sa tahad oma riia-einhoveni lendu muuta/tühistada.

siis vähe teine teema vist jah:

https://www.ryanair.com/ee/en/useful-info/help-centre/faq-overview/Flight-Changes-And-Refunds#0-6

What happens if my flight time is changed?
Occasionally due to unforeseen circumstances flight times may have to be changed.

If this happens we do our best to contact all customers via the email and mobile phone number they provided at the time of booking.

However we do recommend that customers review their flight booking prior to departure via My Bookings

If a flight time is changed significantly (more than 3 hours before or after the original departure time) and no suitable alternative flight is available, we will, upon application, offer a refund for all monies paid in respect of the affected flight(s).

Please note that we are not liable for any prepaid expenses directly or indirectly related to the booking affected by the flight time change.

sa küll ei täpsustanud mis lennufirmaga tegu, a tegin omad järeldused juba, et tegu odavlennufirma WIZZ Airiga, sest midagi muud Riiast Eindhovenisse mu teada ei lenda.

klassikaline odavlennufirma juhtum. polegi midagi muud teha, kui osta uued piletid oma raha eest. pole sulle keegi kohustatud midagi hüvitama, kui on eri lennufirmad ja piletid eraldi juppidena ostetud...see ongi odavlennufirmadega lendamise "rõõm", kui sa just mingit extra kindlustust lennupiletitega koos ei ostnud (osad lennufirmad vist pakuvad seda). võib-olla lennujaamamaksud saad tagasi kui tagastad neile need mittesobivad piletid.

ülejäänute pagas läheb pagasiruumi. nad väravas loevad selle 90 täis ja ülejäänute käsipagasi kohvrite külge pannakse sedel ja see tuleb enne lennukisse minemist panna trepi kõrval oleva käru peale ja peale maandumist lennukist väljumiusel siis võtad sealt kärult oma kohvrikese kaasa. Seega kui tahad oma kohvri kindlasti salongi kaasa saada, siis ole väravas varakult kohal, et järjekorras eespool olla.

kisub küll mõned päevad teemaalgataja timeframe'st välja ja pole otse aga hind on megahea ja Qatari lennukid ja teenindus on ju ikkagi tipptase. seega just in case toon praguse Qatari sooduka raames soodsaima variandi:

11.12. HEL-DOH-BKK, connection in DOH 3h25m
16.01. BKK-DOH-HEL, connection in DOH 2h40m

HEL-DOH-HEL lennud B787 Dreamlineriga, DOH-BKK-DOH lennud A380ga

hind 422 eur. Täna viimast päeva see kampaania.

Ei mäletanudki ise, et sellise teema olen teind...aga vaffa, et Reaper selle taaselustas ja juba on päris palju muljeid siia kirja pandud, on huvitav lugeda...tnx guys :) ise pole veel A380ga lennand. Ausaltöelda sai alles 2 kuud tagasi esimest korda üldse Euroopast välja ja laiakerelistega lennatud - Finnairi A330 ja A350 ja Thai B747...nii et ses mõttes oli ikka ägedam nats kui Euroopasisesed propellerid või reaktiivid...eriti Finnude uus A350 muidugi :) Loodetavasti saan ka ise A380 peale millalgi ja siis jagan ka oma kogemust.

suht pointless on põdeda mu meelest maavärinate pärast. seda nkn ette ennustada täpselt pole võimalik...kui juhtub siis juhtub. ja kui kardad, siis pole vaja seismoloogiliselt aktiivsetesse piirkondadesse reisida.

jah su hirm on asjatu. kui lend tühistatakse, siis lennufirmal sind endiselt kohustus sihtpunkti toimetada ja selleks tavaliselt bookitakse sind ümber muude lendude peale.