Viimased kommentaarid

täna kell 20.30 ETV saates Osoon ka see teema. 

Üha suuremaks ohuks Euroopa Liidu riikide loodusele on uued taimekahjustajad ja -haigused, mis on kaasa tulnud kolmandatest riikidest pärit taimedega. Eelmise aasta lõpul karmistusid reeglid sissetoodud taimedele, puu- ja köögiviljadele, marjadele ning seemnetele. "Osoon" käis Tallinna Lennujaamas asjasse selgust saamas.

 https://etv.err.ee/1021999/osoon

ei tundu küll, et erilist häbenemist sotsmeedias näha oleks. pigem vastupidi. muidu on suht vaikus aga kui satutakse reisile siis tuleb neid check-inne, selfisid ja stoorisid sellisel hulgal, et olen südamerahuga päris paljudele mute story või unfollow (mitte unfriend) pannud... lihtsalt ära tüütab kui päevade kaupa postitatakse kümnete kaupa mingit lambi arhitektuuri, toidupilte ja ühesuguseid selfisid.

ühesõnaga eesti poolelt said juba piirilt üle aga vene pool ei lasknud edasi?

kui sa konkreetset põhjust välja ei too, on ka võimatu hinnata, kas sinu poolt avapostituses kirjapandud LuxExpressi käitumine oli õigustatud või ei. sellist teemat algatades peaks ikka kirja panema ka põhjuse, mis antud olukorra tekitas, mitte lihtsalt "Piiril selgus, et üks meist Venemaale ikkagi ei pääse".

ma ei loe teemaalgataja postitustest väja, et mis see põhjus oli ikkagi, et piirilt edasi ei lastud? aegunud pass nagu siin oletatakse?

ja kui piiril küsitakse, et kust said, siis eks sa tõesta neile, et leidsid mitte ei ostnud mingite salaküttide käest. pigem jäta need leiud LAVi.

1. Berliin (8x), Bratislava, Stockholm, Wroclaw, Vilnius, Brüssel. üks eredamaid mälestusi on kindlasti esimest korda aastavahetusel välismaal olla (Berliinis). 

2. Kindlasti jälle Berliin mõned korrad, praeguseks bookitud lennud lihavõttepühade ajaks.

3. AirBalticu mingi FriendsDay pakkumine (Tallinn-Vilnius-Tallinn 30 eur) ja Musta reede Lufthansa sooduskood. suure Berliini fännina ootan eelkõige soodsaid lennupileteid Berliini ja et easyJet tagasi tuleks Tallinna ja Berliin vahet lendama.

Pattaya lähedal on U-Tapao rahvusvaheline lennujaam, sealt saab otse Phuketile lennata. Endal kogemus olemas eelmisest aastast Thai AirAsiaga.

kindlasti on see kusagil SIIN täpselt kirjas, aga üldlevinud trend on tõesti see, et kui mingile lennule jätad minemata, siis tühistatakse automaaselt ka kõik järgmised samal piletil olevad lennud. variant on muidugi ka veel SIIA helistada ja täpselt järgi küsida.

Alates 29.03.2020. hakkab Ryanair Berliini (SXF) ja Tallinna liinil lendama senise 3x asemel 5x nädalas - lisanduvad reedeõhtune ja pühapäeva hilisõhtune / esmaspäeva öine lend.

TLL-SXF: E,T,N,R,L
SXF-TLL: T,N,R,L,P

Piletid kuni 2020 oktoobri lõpuni müügil http://www.ryanair.com

Eks selle priorityga on jah see teema et, kui pool lennukit on selle "priority" juba ostnud, pole see enam eriline priority, kui oled selle priority järjekorra tagapool. Samuti nullib selle priority tihti ära see, kui on bussiga lennukile minek - väravas oled küll esimene, aga bussis on juba kõik segamini ja lennuki juurde jõudes pole enam vahet, kellel oli priority ja kellel mitte. Meenus ka üks humoorkas sketš BBC lennundusteemalisest komöödiasarjast seoses "speedy boardinguga":

<a href="
">

1.  Priorityga ei kaasne automaatne võimalus kohver ckeck-ini anda ega vastupidi.

2. Pagasite summeerimine pole lubatud, igal reisijal on eraldi pagas.

viktor54 - ma kirjutan siinses keskkonnas enamikes postitustes väikeste tähtedega täiesti teadlikult, sest nii on lihtsalt mugavam.

ÕIGEKIRJAREEGLID kirjutatakse kokku muidu ;)


ma arvan, et seni kuni lause on arusaadav, ei peaks hakkama siin komade ja tühikute ja muu õigekirja pudi-padi pärast küll pragama hakkama. see pole siin ju eesti keele grammatika foorum.

Tõenäosus lennukiga nö sohu maanduda on ikka kordades väiksem kui näiteks tänaval auto alla jääda või maanteel liiklusõnnetusse sattuda.

jah tripi kasutajad on kõik tohutud õnneseened olnud Nordicaga lennates.

no tule taevas appi... ei pea ju lendama nendega kui hirm nii suur. mine maad- või vettmööda või vali teine lennufirma :D 

loogika et negatiivne kogemus saab kordi rohkem tähelepanu, tagasisidet ja (tihti üleliia võimendatud) meedia tähelepanu (mida dramaalilisem pealkiri seda rohkem klikke) kui positiivne. pole ju reaalne et iga õnnestunud lennu kohta ka uudis tehtaks või iga reisija iga õnnestunud lennukogemust internetis ülistaks.

kle jutt pole ju grupiost termini kasutamisest praegu vaid estraveli loodud VAUU nimetusest ja sarnase kujundusega saidist. ära aja kahte asja nüüd segamini.


ja mind kuhugi 'kampa' lahterdada?!...no tõesti! tõin lihtsalt välja sarnasuse WOW air nimetuse ja nende omaaegse värvilahenduse sarnasuse WOWWi omadega, et näidata ka seda, et WOWWi enda praegune väljanägemine ei pruugi üldse mitte originaallooming olla. eks see on igaühe enda otsustada, kas ta sellega nõustub või ei ja kust edaspidi oma GRUPIOSTU teeb :D

arvamused on erinevad. minu silmis teeb pigem woww.com ise enda margi täis, et teeb kisa selle üle, et nende enda absoluutselt mitteoriginaalne nimi ja kujundus on kellegi poolt nüüd edasi kopeeritud-parodeeritud. oleks tegemist olnud tõesti mingi eriti originaalse nime/kujundusega, siis oleks teine lugu, aga antud hetkel... lihtsalt nähti võimalus kuidas tasuta reklaami saada ja tõmmati saag käima.

eh.. ega see woww.com'i enda nimi ja lilla-valge värvilahendus ka teab mis originaalne pole. suht sarnane nii nime kui värvilahenduse poolest hiljuti äritegevuse lõpetanud WOW Airiga, kes seda nime ja lilla-valget värvilahendust juba mitu aastat enne woww.com'i kasutas.


tänapäval on check-in pagas paljude lennufirmade puhul lisateenus ja kui sul on vaja seda lisateenust, siis maksad selle eest. parem harjuta end käsipagasiga reisima - on soodsam, saad lennujaamas kiiremini asjad aetud (pole vaja enne lendu pagasi äraandmise lauas ega hiljem pagasikarusselli ääres oodata ega stressata kas su pagas üldse jõuab jätkulennule või sihtpunkti ja kas see lõpuks ikka ühes tükis on) ja üldse on  lihtsam endal ka ringi liikuda, kui pagas väiksem. ise olen juba peaaegu viimased 3 aastat ainult käsipagasiga reisind ja pikemad reisid on olnud paar nädalat Tais, paar nädalat kesk-euroopas, kümmekond päeva Lissabonis ja hunnik 3-5 päevaseid long weekend trippe Euroopa pealinnades. vahel on ka check-in pagas veel täitsa hinna sees olnud, aga pole enam näind vajadust suurt kohvrit kaasa vedada.

kas räägid Ryanairi lennust mis saabub küprosele öösel kell 00:05? sellisel juhul pead jah ikka terve öö eest maksma. hotellide jaoks algab uus päev (check-in) üldiselt pärastlõunal kella 15 paiku mitte keskööl. Mõned pakuvad ka 'early check-in' teenust aga see tähendab vaid 2-3 tundi varasemat check-ini ehk siis näiteks 12 paiku päeval aga kindlasti mitte öösel kell 3.

Kodulehel peaks ju saama muuta kõike ja lõpus on näha, kui palju süsteem sult juurde küsib koos kõigi teenustasude ja konkreetsete lendude hinnavahedega ning siis saad ise otsusatda, kas kinnitad muudatuse ja maksad kohe juurde või on soodsam üldse uus pilet osta.

kas booking ref 3 esimest tähte peaksid tõesti näitama lennufirmat?! minu teada küll mitte.

mul endal oli SASi lend augustis (ARN-TLL), mille booking ref oli MEK2FT ja LOTiga lend ka augustis (TLL-WAW-WRO-WAW-TLL) mille booking ref oli W6P8TL. MEK ja W6P ei näita ju kuidagi mis lennfirmaga tegu. seega on puhas juhus, et süsteem genereeris sulle booking ref numbri mille algus on LOT. ära lase ennast sellest eksitada, see pole kuidagi seotud lennufirmaga LOT Porlish Airlines. sama hästi võib süsteem genereerida sulle booking ref algusega SAS misiganes lennufirma piletitele ilma et see oleks kuidagi SAS Scandinavian Airlinesiga seotud.

kunagine Lauda Air oli tõesti Austrian Airlinesiga seotud, aga seda firmat täna enam ei eksisteeri. seega teema pealkirjas oleva Lauda Air pole päris õige termin. Õige nimetus on lihtsalt Lauda, kuid sellel pole Austrianiga enam midagi pistmist.