Viimased kommentaarid

to madle-helena: Wizzi krediidi võid ju praegu saada, aga hetkel ei garanteeri sulle keegi et Wizz ja paljud muud lennufirmad üldse püsima jäävad peale seda kriisi... rääkimata sellest, et oma senise liinivõrgu täielikult taastavad.  ise võtaksin 100% raha tagasi. igasugused reisi- ja lennufirmade kinkekaardid/krediidid ärajäänud reisi eest võivad väärtusetuks muutuda, kui firma seda kriisi üle ei ela.

reisifirmade kinkekaardid jah pärsis ettearvamatu väärtusega kaup praegu kahjuks,

järgmisel päeval (21.03) tuleb ju ka tallinki laev helsinkist 2x tallinna, milles probleem?

ei saa hästi aru miks peaks sõiduplaanijärgset laeva väljumist kinni hakkama pidama?

Nüüd Ryanairil ka Aprilli lendude tasuta muutmine saadaval.

JUHUUU!!!! Easyjet taastab alates 29.märtsist Berliin Schönefeld -Tallinn lennuliini, esialgu kuni suvise lennuperioodi lõpuni 22.oktoobril. Lennud hakkavad toimuma 3x nädalas - teisip, neljap, pühapäev. Ühe suuna piletid hinnaga alates 15 eur, edasi-tagasi alates 41 eur easyjeti kodukal saadaval.

Eks näis kuidas see Ryanairi ja AirBalticu lennuplaane/piletihindu mõjutama hakkab. Tihe konkurents igatahes.

Aint ühe boonusprogrammiga ei kata sa nkn kõiki neid eelnimetatud lennufirmasid ära, sest Finnair on teisest alliance'st kui LOT,LH,SAS. Tallinnast lendavatest lennufirmadest on kõige tugevamalt esindatud Star Alliance (LOT, Lufthansa, SAS, Turkish, Aegean). OneWorldi esindab aint Finnair ja SkyTeami Aeroflot. Ülejäänud on mu meelest kõik omaette (näiteks airBalticu PINS program) või ei oma üldse mingit boonusprogrammi. Eks sa pead ise vaatama millega ja kuhu kõige rohkem lendad ja lähtuvalt sellest valiku tegema, millise Star Alliance lennufirma programm sulle kõige kasulikum pikas perspektiivis on. Kõige VIPimaks on muidugi võimalik saada Lufthansas, nagu see mees.

täna kell 20.30 ETV saates Osoon ka see teema. 

Üha suuremaks ohuks Euroopa Liidu riikide loodusele on uued taimekahjustajad ja -haigused, mis on kaasa tulnud kolmandatest riikidest pärit taimedega. Eelmise aasta lõpul karmistusid reeglid sissetoodud taimedele, puu- ja köögiviljadele, marjadele ning seemnetele. "Osoon" käis Tallinna Lennujaamas asjasse selgust saamas.

 https://etv.err.ee/1021999/osoon

ei tundu küll, et erilist häbenemist sotsmeedias näha oleks. pigem vastupidi. muidu on suht vaikus aga kui satutakse reisile siis tuleb neid check-inne, selfisid ja stoorisid sellisel hulgal, et olen südamerahuga päris paljudele mute story või unfollow (mitte unfriend) pannud... lihtsalt ära tüütab kui päevade kaupa postitatakse kümnete kaupa mingit lambi arhitektuuri, toidupilte ja ühesuguseid selfisid.

ühesõnaga eesti poolelt said juba piirilt üle aga vene pool ei lasknud edasi?

kui sa konkreetset põhjust välja ei too, on ka võimatu hinnata, kas sinu poolt avapostituses kirjapandud LuxExpressi käitumine oli õigustatud või ei. sellist teemat algatades peaks ikka kirja panema ka põhjuse, mis antud olukorra tekitas, mitte lihtsalt "Piiril selgus, et üks meist Venemaale ikkagi ei pääse".

ma ei loe teemaalgataja postitustest väja, et mis see põhjus oli ikkagi, et piirilt edasi ei lastud? aegunud pass nagu siin oletatakse?

ja kui piiril küsitakse, et kust said, siis eks sa tõesta neile, et leidsid mitte ei ostnud mingite salaküttide käest. pigem jäta need leiud LAVi.

1. Berliin (8x), Bratislava, Stockholm, Wroclaw, Vilnius, Brüssel. üks eredamaid mälestusi on kindlasti esimest korda aastavahetusel välismaal olla (Berliinis). 

2. Kindlasti jälle Berliin mõned korrad, praeguseks bookitud lennud lihavõttepühade ajaks.

3. AirBalticu mingi FriendsDay pakkumine (Tallinn-Vilnius-Tallinn 30 eur) ja Musta reede Lufthansa sooduskood. suure Berliini fännina ootan eelkõige soodsaid lennupileteid Berliini ja et easyJet tagasi tuleks Tallinna ja Berliin vahet lendama.

Pattaya lähedal on U-Tapao rahvusvaheline lennujaam, sealt saab otse Phuketile lennata. Endal kogemus olemas eelmisest aastast Thai AirAsiaga.

kindlasti on see kusagil SIIN täpselt kirjas, aga üldlevinud trend on tõesti see, et kui mingile lennule jätad minemata, siis tühistatakse automaaselt ka kõik järgmised samal piletil olevad lennud. variant on muidugi ka veel SIIA helistada ja täpselt järgi küsida.

Alates 29.03.2020. hakkab Ryanair Berliini (SXF) ja Tallinna liinil lendama senise 3x asemel 5x nädalas - lisanduvad reedeõhtune ja pühapäeva hilisõhtune / esmaspäeva öine lend.

TLL-SXF: E,T,N,R,L
SXF-TLL: T,N,R,L,P

Piletid kuni 2020 oktoobri lõpuni müügil http://www.ryanair.com

Eks selle priorityga on jah see teema et, kui pool lennukit on selle "priority" juba ostnud, pole see enam eriline priority, kui oled selle priority järjekorra tagapool. Samuti nullib selle priority tihti ära see, kui on bussiga lennukile minek - väravas oled küll esimene, aga bussis on juba kõik segamini ja lennuki juurde jõudes pole enam vahet, kellel oli priority ja kellel mitte. Meenus ka üks humoorkas sketš BBC lennundusteemalisest komöödiasarjast seoses "speedy boardinguga":

<a href="
">

1.  Priorityga ei kaasne automaatne võimalus kohver ckeck-ini anda ega vastupidi.

2. Pagasite summeerimine pole lubatud, igal reisijal on eraldi pagas.

viktor54 - ma kirjutan siinses keskkonnas enamikes postitustes väikeste tähtedega täiesti teadlikult, sest nii on lihtsalt mugavam.

ÕIGEKIRJAREEGLID kirjutatakse kokku muidu ;)


ma arvan, et seni kuni lause on arusaadav, ei peaks hakkama siin komade ja tühikute ja muu õigekirja pudi-padi pärast küll pragama hakkama. see pole siin ju eesti keele grammatika foorum.

Tõenäosus lennukiga nö sohu maanduda on ikka kordades väiksem kui näiteks tänaval auto alla jääda või maanteel liiklusõnnetusse sattuda.

jah tripi kasutajad on kõik tohutud õnneseened olnud Nordicaga lennates.

no tule taevas appi... ei pea ju lendama nendega kui hirm nii suur. mine maad- või vettmööda või vali teine lennufirma :D 

loogika et negatiivne kogemus saab kordi rohkem tähelepanu, tagasisidet ja (tihti üleliia võimendatud) meedia tähelepanu (mida dramaalilisem pealkiri seda rohkem klikke) kui positiivne. pole ju reaalne et iga õnnestunud lennu kohta ka uudis tehtaks või iga reisija iga õnnestunud lennukogemust internetis ülistaks.