Plus Ultra veahinnaga piletid tühistatud

Palju neid õnnelikke oli, kes Madridist Peruusse ja Ecuadori pileteid ostsid?
Sain piletid kätte ja kuni tänaseni õnnelik olla e-piletite olemasolu tõttu. Nüüd aga tuli teade, et reserveering on tühistatud. 
Vaadates lennufirma lehelt, on tühistatud üks ots, tagasilend on alles. Vahendajaks GoToGate, kes küll teatas mõlema lennu tühistamisest, kuid kahte erinevat broneeringu koodi arvestades hakkab mulle tunduma, et need lennud ei ole ühel piletil.
Teoreetiliselt võin olla olukorras, kus üks ots on olemas ja selle eest raha tagasi ei saa?

Uurisin EU-st lähtuvate reisijate õiguseid ja 7 päevaga peaks raha tagasi olema. Piletite tühistamise vastu vist võidelda ei ole võimalik.

Ma ei ostnud, aga nagu lugeda oli tühistas lennufirma need piletid suht ruttu.

Pole enam teemat jälginud, aga umbes nädal tagasi raha tagastama keegi ei kiirustanud. Ehk oleks aeg pöörduda oma kodupanka, sest teenust mille ostsid  ei saa sellisel kujul nagu ostuhetkel. Halba ei teeks omada Plus Ultalt ametlikku teavet, et piletid on tühistatud. Kui nad ei vasta päringule, siis nii pangale ütlegi.

Said ostetud Madrid Lima ja tagasi Guayaquil Madrid. Kahele miskit 320€. Eks see oligi liiga hea et olla tõsi ja liiga umbes lennufirma, et neid austada aga proovida ju võis. Ostsin Gotogate kaudu ja 4 päeva tagasi sain neilt meili, et lennufirma poolne tehniline viga, mille tulemusel läksid süsteemi üles tax only piletid ja et kõik on tühistatud ja nii kui Plus Ultra raha tagastab siis makstakse välja. Ma secretflyingu lehelt juba lugesin, et nii ta läheb, seega tea mis üllatus polnud. Erinevatel inimestel oli veidi erinev asjade käik aga põhimõtteliselt see on kindel, et nende piletitega ei lenda kuhugi, eks siis näis kuna see raha tagasi laekub.