Viimased kommentaarid

Bookingul peaks olema ju ka hinnagarantii. Kui suudad tõestada, et kuskilt saab odavamalt samadel tingimustel, siis saad vahe tagasi.

Reisin pea alati seljakotiga. Tegu on korraliku matkakaga, millel vilesid ja rihmasid omajagu. Kui tean, et annan selle ära, kiletan ise, kasutan spets katet või lasen kiletada. Kui see nüüd väravas ära korjatakse, ei jõua ma seda ette valmistada ja suure tõenäosusega jääb lintidel kinni ("kaob") ja/või saab lõhutud.
Üritasin seda ka varasemalt rõhutada, aga enamasti vilistati selle peale.
Kui nüüd pagas kaob/saab vigastada, millised on õigused? Mis kohustused on Ryanairil?
Riias lõigatakse ca 75% tõenäosusega pagasist kõik väärtuslik välja (minul 4st korrast 3-l on pagas lõhutud, lõhnad ja muud pudelid läinud). Siis on olnud vedaja vastutus.

Ehk kui varem võeti valikuliselt kotte alla kõhtu, siis nüüd lähevad sinna kõik, mis ei oma priority boardingut. Sa saad oma koti endiselt kaasa võtta tasuta, kuid sa annad selle vahetult enne lennukile minekut ära.

Ma üritasin just seda konkreetset klauslit screenshotile saada, aga ei suutnud seda enam tuvastada. Usun siiski, et tegu oli pigem mingi standardse lisavarustuspakkumisega, kui sa seda väljaspool hooaega peaksid soovima.
VÕI, kuna ma proovisin kuupäevi märtsis, võisin sattuda ka perioodile, kus see ei olnud enam kohustuslik, aga tungivalt soovituslik. Kui ma ei eksi, oli pakkujaks Sixt, üritan seda olukorda reprodutseerida.
Island pole küll EU ja tarbijakaitsega võib keeruliseks minna, kuid usun, et ka sealkandis on keelatud pakkuda teenust, mis ei ole kooskõlas seadusandlusega.

Muudatus:" During the period of 01st November until 14th April snow tyres are mandatory in Iceland and are included in the rates."
See on Sixti enda lehelt.

Tõepoolest, pisut üldistasin pakettreisi mõistet.
Aga niipalju kui ma siit olen lugenud, ei pruugi ka pakettreis alati tähendada tšarterlendu ja võib selle asemel hoopis mõne(de) liinilennuga olla koostatud.

München Müncheniks, aga mina ei saa aru, kuidas Reykjavikis auto talverehvide eest talveperioodil lisaraha küsitakse :) See oleks ju umbes sama, kui Kanaaridel peale lepingu sõlimist küsitakse, ega te äkki rooliratast või 4 ratast auto alla taha lisana kaasa osta.

Riia-Bari on üks lihtsamaid ja enamlevinud variante. Varem sai Kaunasest otselennuga, nüüd enam mitte. Azairi otsing pakkus suurema osa läbi Bari, vähem ka Milanot (Bergamo) ja Frankfurt-Hahni.

Oma pikemal Kreeka tripil kasutasin rendiautot. Sattusime lihtsalt uskumatutesse kohtadesse ja nägime palju (Voidokilia rand, kaljused piirkonnad Nafplioni lähistel, Lefkada saar, Halkidikli pärlid). Kui tahtsime, vedelesime rannas, kui tahtsime, nautisime antiiki. Kogu aeg oli vabadus ja ise otsustamise võimalus.
Pakettreisiga ei koge seda iial. "bussist maha, vaata sinna, tee pilt, bussi tagasi..."
Kreeka liiklus on täiesti OK, aga eks see sõltub jälle inimesest.

Päris hinnale seda taandada ei saa. Pakettreisi ja ise organiseerimise suurim vahe ongi organiseeritus. Mõni naudib seda ja see on boonuseks, teise jaoks on see tüütu kohustus, mis võib puhkust rikkuda.
Pakkettreisil on sul üldjuhul tšarterlend, ise reisides aga mitmed vahamaandumised, eriti kui hinda taga ajad. Minu jaoks on ööbimisega stopover kuskil lahedaks vahepalaks, mõne jaoks on see talumatu.
Hotellide osas samuti - ise valides pead lugema reviewsid, vaatama fotosid, asukohad endale selgeks tegema jne.
Kindlasti saab odavamalt ja kui see sulle huvi pakub ja teostatav on, siis saab ka täpselt enda maitse järgi reisi kokku panna.
azair.eu
hotelscombined.com

Kuidas su maksmine tuvastatakse kontrolli käigus? Seob baasis kaardinumbriga? Kahtlen, et mõeldud on ikkagi nende endi mingit kaarti.

Vahendusportaaliga suhelda? Viidata heausksele ostjale ja küsida, kas selline asi on toimiv ja paluda esimene segment ümber vahetada lennule, mis on reaalselt boarditav.

Hullus on teinekord eesmärk omaette. Egiptus on siiani veel külastamata ja sel aastal võiks selle ära täpitada. Vaadates pisut piirkonna kaardile ja kaaludes erinevaid võimalusi, tekkis säärane vahva plaan sõita Eilatisse (Ovda), sealt üle piiri Tabasse ja lõpuks jõuda Kairosse. Lonely Planetist sain aru, et Siinai poolsaarel omal käel liikumine ei ole lubatud ja soovituslik. Seega tuleks liikuda alt läbi Sharmi. Sealt edasi peaks Suessini juba suht ok olema.
Üks esimesi takistusi on rendiauto - näib, et enne Sharmi ei olegi seda võimalik saada. Kas võib olla lootust saada sõiduk ka varem?
Sealt edasi oleks suund Suessi, Kairosse, Aleksandriasse. Ehk ka Port Said. Asi on alles täielikus ideefaasis, aga tekkiski küsimus, on see üldse reaalne ja teostatav? Liiklust ei karda, oma üldist ohutust küll.

Ise ei ole kasutanud, aga Corfu-Saranda liin paistab täitsa olemas olevat.
https://ionianseaways.com/online-reservation/

Ja kui juba nii kaugel, siis Corfu on hype. Mina soovitan Lefkadat - mäed, rannad, vaatamisväärsused ja palju ehedam. Saarele pääsed omadel ratastel sõites.

Ja ma ei leia üldse sellist otselennu võimalust. Justkui oleks ainult LOT lend peale 18

Lennu numbri järgi saad päris pikka ajalugu otsida ja vaadata Flightradarist, kohe avalehelt.

Ei toimi:
Dear passenger,
Unfortunately we cannot issue your ticket due to a technical problem on the airline's system.
We have already arranged your full refund.
Any additional services booked in conjunction with this purchase are automatically cancelled and refunded as well.

Minnes kui tulles on vahepeatus Istanbulis. Kui peatus on enam kui 8 h, on võimalik saada öömaja Turkishi poolt. Ei ole veel oma pileteid kätte saanud, kui eeldan, et vähemalt VNO-IST-LAX lõigud on ühel piletil.
Pikem peatus LAX-is näib olevat paras rendiautoga ringi sõitmiseks ja korralikuks sightseeinguks.

Hinnasõda veel ei paista. Vaatan siin juba mõnda aega pileteid ja kui Riiast on sõltuvalt kampaaniate hetkeseisust võimalik lennata alates 25 € edasi-tagasi, siis Tallinnast alla 60 naljalt ei saa. Pea kahekordne hinnavahe sisuliselt samade lendude juures näitab, et hinnasurveks veel ruumi on.

Air Baltic on ilmselt oma plaani põhjalikult läbi mõelnud ja pigem suretab seda liiklust oma lendude lisamisega. Ryanairil on vast kõige pikem vastupidavus ka viletsates tingimustes, lisaks veel soodne hind ja loogilised tingimused.
BA tulek ja olek on ilmselt poliitiline ja seotud pigem muude plaanidega.
Seega minu pakkumine oleks, et esimesena pakib kotid Easyjet. Wizzair sõltub oma laienemisplaanidest ja Tallinna lennujaama protektsionismist. Idee poolest näen, et soodsatel tingimustel võiks üks lennuk siin baseeruda ja sellisel juhul liin jääks. Kui aga Tallinna Lennujaam edasi Nordicale panustab, siis lahkub koos Easyjetiga ka Wizzair.
Minu tagasihoidlik vaade tulevikule, otse kohvipakus pealt.

Huvitav pakkumine, aga infot on maru vähe. Kas tehakse niisama taustauuringut või ehk suisa tellimustööd. Või otsitakse reisikaaslast. Või soovitakse piletit/paketti müüa. jne jne. Iga peavaliku juurde kuulub veel hulk alamküsimusi - kas on tegu pileti või paketiga, kes lendab, kust lendab, millal lendab, pagas jms? Kui reisikaaslane, siis kes, kas ja kus?

  1. Uued sihtkohad alistusid Panamas, Mehhikos, kodu ja Montenegro vahele jäävates riikides, samuti sai põhjalikumalt tutvutud UK äärealade Põhja-Iirimaa ja Shotimaaga. Üks piinlik valge laik kaardil sai Kopenhaageni näol kustutatud.
    Lennunduse poolelt sai esimest korda ära proovitud Nordica ja Air Baltic.
  2. Euroopas on külastamata veel Küpros ja Island. Kui esimene ei ole just minu favoriitide hulgas, siis Islandile pakutavad odavad piletid on mind korduvalt pannud veenduma, kui kulukas ja ilus on kohapeal. Lapsed hakkavad samuti jõudma ikka, kus hakkab oma arvamus tekkima ja "bucket listi" on nende poolt lisandunud New York. Ise aga ihkaks hoopis Aafrikasse
  3. Mitmed euroopa sõlmpunktid on meie aladelt odavlendudega kiirelt ja soodsalt püütavad. Ehk rohkem combosid stiilis Ryanairiga Riiast Kölni ja sealt 100 € Kariibimere saartele või ka USA linnadesse. Endiselt ka kombod - mäng Milano San Siro staadionil ja sobivad lennud juurde

Couchsurfing ei pea tähendama tingimata diivanil ööbimist - võid ju vabalt ka matkaautole hea ja mõnusa peatuspaiga kellegi hoovis leida.

Ei ole seal viimase kolme kuuga midagi muutunud ja ENDISELT on turvaline.

Veigo postitusele lisaks - advanced settingute alt saad ära võtta linnukese "to the same depart airport" - see leiab kombinatsioone baltikumide lennujaamade vahel. Lisaks, kui oled sihtkoha välja valinud, kirjuta anywhere asemel sihtkoha kood ja lisa + märgi alt lähimad sulle sobida võivad lennujaamad ning eemalda ka teine linnuke advanced settingute alt, kirjaga "from the same arrival airport". Nüüd on su osting täpselt nii paindlik, kui sa seda ise lubanud oled.

Üks võimalik viise odavalt ja meeldivalt ööbimiseks on couchsurfing. Täitsa toimib, kohtad meeldivaid kohalikke, saad infot kohapealse elu-olu kohta ja ka korraliku öömaja.