Viimased kommentaarid

Pilusilmi peedistatakse LAX sabas nii et tolmab. Üks naine vist jäetakse maha lennust.

Njaa, olles veidi teadlik asbestitöödest ja maskides, on ikka kuradi koomiline vaadata neid üksikuid maskidega idioote. Täna Zürichis nägin vaid ühte korralikku maski õigesti kantuna. 

Teiste jaoks on see ehe, popp, moeröögatus.

Kas see ei või olla taotluslik? Mul viskavad ka landmarkid üle ja tahaks nutta, kui reisikaaslased guugeldavad "top 10 sights to see in..." 

Ehedus, "off the beaten track"... See võib eesmärk omaette olla. Lisaks jätaks selline laad ilmselt riiki ka rohkem ja hajutatult raha. 

Suurkorporatsioonid korjavad Tallinnast raha, aga Kihnu kalur vireleb.

Täna hommikul tõusis CPH lend 11 200 m peale, ehk siis igati ok kõrgus. Kuna väljalend hilines, siis mulle näis, et ei hoitud tempos ka tagasi.

Selle peale ma ei mõelnud, kuid on ikkagi kahtlane, et 737-800 oleks ühel suvalisel teisipäevasel päeval pool aastat ette välja müüdud ja veel nii soodsate hindadega.

Jäi justkui mulje, et see va Revenue manager ei suutnud nii kiirelt reageerida ja vajas aega uute hinnagruppida kalkuleerimiseks või oli asi seotud kampaaniaga.

Täna sai 17 piletit ostetud. Kõik Lufthansaga, kõik samadel lendudel ja RIX-BCN-RIX. Põhjus selles, et ka lõpuks kõige kallimalt ostetud piletid olid oluliselt odavamad, kui kõige soodsam valik Tallinnast. Paraku Tallinn Riiaga ei konkureeri.
Esimeses etapis võrdlesin Lufthansa ja momondo hindasid. MyTrip müüs odavamalt, kui Lufthansa ja esimesed 9 piletit sain kätte 120 €.
Siis tekkis huvitav olukord, kus nii momondo kui MyTrip tervikuna arvasid, et järgmisi pileteid alla 150 € ei saa. Lufthansa enda kodulehel aga sain järgmised viis broneerida 130 €.

Viimased kolm oli taas soodsam võtta MyTrip kaudu, kes pakkus neid 140 €.

Huvitav oli see, et Barcelona kõnealune lend paistab olevat nüüd täis müüdud. Uurisime teoreetiliselt, mis hind on, kui keegi peaks lisanduma ja märkasin, et sellele lennule jääb veel vaid 2-3 kohta. Samas, kui seatmapi uurida, siis vabi kohti veel kümneid. Vedajaks Sunexpress Germany

Billigeri kindlustus ei maksa ju letis miskit. Letis tuleb ikka deposiit välja käia või osta nende lisakindlustus.

Rott nagu ma olen, otsin praegu grupis mõnd helgemat pead, kes osa rahvast Riiast peale suudaks panna. Saabume franki samal ajal, ja oleme koos kuni tagasilennul Franki jõudmiseni, sealt jälle osad Riiga, osad TLL.

See võimaldab osta ära Riiast 8 kohta 120 € ja Tallinnast veel portsu 150-ga.
Riia/Tallinn ei oma meie jaoks vahet, kuna start on Pärnust.

Huvitav, kui Riiast osta ära 120 piletid, kas muutuvad ka TLL hinnad neile lendudele, mis kasutavad sama FRA-BCN lendu?

Arvad, et kui kolmel korral lasta endale kuvad a see odavaim grupp, siis laseb sellega kõigil ka vormistada? Harilikult onmul esimene grupp läbi läinud ja teine saab errori - hind on muutunud ja kuvatakse järgmise hinnagrupi tasu. 
Siin on mainitud Ryanairi, kes hinna küll üles viskab ja siis taas alla laseb, Lufthansa puhul seda vist oodata ei maksa

Loll küsimus, aga konkreetselt Lufthansaga - millist hinnahüpet oodata on?

Hetkel ei lase soodsaimad pakkujad üle 9 pileti hinda korraga vaadata.

TLL-BCN on 153€. Kui valida 9, on hind 173. Eeldan, et 10. või 11. teevad järgmise tõusu. Võib see proportsionaalne +20€ olla? Ei tahaks end avastada oluliselt kallima piletihinna juures. Pileteid vaja ca 20.

Lotti, ei ole põhjust kaheldagi :) .
Martalt aga ootaks julgemalt ka muude kogemuste jagamist ja ehk prooviks ka mõne teise rendifirma teenuste kasutamist.

Marta3 on meile jaganud kolmel korral nõu.
Iga kord on teatud jutupunktid läbi käidud:
*Rendi Eesti AVISest
*Võta kõik kindlustused, sest kraapse saad niikuinii

*Ära sa pilte küll tee, muidu ei saa sulle ju midagi kraesse keerata

Teatavasti välistavad paljud kindlustused epideemiaga seotud reisitõrked. Viimati Swissiga pileteid ostes pakkus koduleht mulle üsna odavat kindlustuskaitset iseenda haigestumise eest.
Teoretiline olukord:
Olles ostnud lisakaitse haigestumise vastu, tühistatakse lend seoses epideemiaga. Võtan perearstilt tõendi, et haigestusin.
Kas peale jääb epideemia tõttu tühistatud lend või minu haigestumisest tingitud reisitõrke rakendumine?

Minul on Avisega väga negatiivsed kogemused ja just Itaaliast. Põhjus ilmselt selles, et see nende sealne frantsiisiharu on tõeline säästumarket. Puudub kogemus Eesti Avisega, kuid Itaalias saad nendega vilet. Ei soovita.
Mis puutub kindlustusse, siis mõistlik ta on, aga raske on ette kujutada, kuidas reisil neid kriipsukesi ja kraapsuskesi tekib. Oma 20-aastase staazi jooksul olen kümneid ja kümneid kordi rentinud, kordagi kriipsukestki saamata.
Kui pildid tehtud, siis ei tohiks probleemi olla, siiani olen suutnud kõik pähe määritud vigastused annulleerida.

Momondo lubab vist mängida +/-3 päeva, azair aga kuude kaupa, nädapäevade jms sordituna

Azairis sihtkohaks Anywhere(XXX) ja kuupäev kas siis konkreetne või mingi vahemik. Saad ka lausa kellaaegadega sorteerida, kui peaksid eelistama õhtuseid või hommikusi lende. Väljuva lennujaama juurde võid lisada läheduses paiknevaid lennujaamasid, et valikut veelgi suurendada.
Maleoskused tulevad kasuks, sest peaksid alati 2-3 käiku ette mõtlema, et mitte mõne soodsa lennuga end kuskile tupikusse lennata, kust enam edasi liikuma ei pääse.
See, mis kellegi jaoks huvitav on... No seda vaevalt keegi sulle öelda oskab.

Üsna kallis päevahind. Mis masinaks oli?
Ma panin tähele, et autod olid üsna sarnased,aga inimesed autodes, kes sama teenust nautisid, olid maksnud meeletult erinevaid summasid. Meiegi autos olime meie maksnud 90 USD päev, aga oli ka 150 USD päev maksnuid. Pääs parki võtab sellest summast küll suure osa, kuid kui arvestate selle 24h pikkust maksumust ja morning-game ja teiste pargis viibitud perioodide aega, siis tegelikult mahub ühe pileti sisse sageli mitu külastust.

Moskva Vladivostok on ju siselend. Teoorias ei ole maandumisel mingit passikontrolli ega piiri. Seega Moskvasse sisenedes ületad piiri nii nagu Vatse korduvalt viidanud on.

AB pakkus grupile kallimat hinda kui veebilehel üksikpilet?

Kaldub teemast kõrvale, aga väljaspool euroopat peetakse sõitmist vist kõikjal "enesetapuks". Oma seiklustele mõeldes, ei ole veel kohanud kohta-riiki, kus ei oleks julgenud rooli istuda.
Maroko tehti siinsamas foorumis maha, hiljem kahetsesin, et seiklema ei läinud. Peterburi kohta kirjutatakse siin õudusjutte, reaalsuses ei ole see Tallinnast sugugi hullem. 
Ma ei muretseks, kõik hoolikalt läbi mõelda, korralik navigaator, rahulik ja kindel meel ning tuld! Kuigi... Brasiilia vist on see koht, kus leidub videosid auto kõrvale sõitvatest tukkidega meestest, kes toru juhile suunavad jne... Turvalisus on omaette teema.

Neid näiteid sellistest väljaviskamistest on ju küllaga :)

Kas neil lendudel turvakontrolli läbima ei pea? Ka transiidi turvakontroll võttis ca 30 min ja tipptundidel võib võtta oluliselt rohkem.

Vatse - sinu kirjeldus on igati korrektne ja õige, aga ma kahtlen, et 8-kuused lapsed "reisipisiku" saavad.
Ma leian, et alla 5-aastaste laste kaasa võtmine ei anna lapsele mitte mingit elamust, pisikut ega kogemust. See on puhtalt vanemate otsus, soov, tahtmine.

Hääletaja - olen näinud lapsi, kes väga varajases nooruses ujumist naudivad. 2-3 aastasena ujuvad nagu pingviinid. Minule oli ka üle 20-sena pea vee alla panemine katsumus. Tahtsin sii oma lapse ka veega sõbraks teha ja juba esimestel sünnikuudel käisime spetsiaalses ujumisgrupis. Mida ma sealt õppisin oli see, et mõni laps ongi pingviiniks sündinud ja teine jääbki pea vee alla panemist kartma. No ei saa minu lastest veesõpra, nagu ka minust ei saanud. Täpselt sama on lendamisega. Ma täitsa usun, et Sa saad oma lapse lendamisega kenasti hakkama, ei häiri ja ka lapsel on kõik korras. Aga ma ei arva, et selle kogemuse põhjalt peaks valjult ja selgelt kuulutama "suruge kõik oma lapsed vee alla, minu lapsele ju meeldib, peab järelikult ka neile meeldima. Ja kui keegi siin ujulas tahab selle üleskutse peale last kaitsta ja uppumissurmast päästa, siis on tegu lihtsalt kitsarinnalise lapsevaenlasega".