Viimased kommentaarid

Ole hea Viktor, anna lühike ja konkreetne ülevaade, kuidas Ryanairiga seda lihtsalt teha. Ma olen nendega küll ca 300 lendu teinud, aga tõesti ei oska.

Võid jätta rahulikult ilmumata. Check-in teed ainult neile, kes reaalselt lennule lähevad.

Just, turundust ei maksa samuti ära unustada. Müüa 5 kohta 300-kohalisest lennukist välja omahinnaga, eeldusel, et miljonid inimesed seda vaatavad-jagavad ja paljudel kuklas plaan tekkima hakkab, on see paganama odav reklaam täpselt sihitud sihtgrupile.  Need 5 ostavad tõenäoliselt veel ka lisateenuseid ja see reklaam muutub juba lausa häbematult odavaks. Hakka või vaatama, et lennufirmad nöörivad ja pankrotistavad meediakanaleid, reklaamiagentuure, näitlejaid ja kogu tööstusharu.

 Kui vaadata neid lennufirmasid, mis sellest teemast läbi käivad, ei ole need sugugi kõige odavamad.  Nordica näitas meile suunda, olles üsna kulukas ja ikkagi ei tasunud ära.

Ei ole ükski rendifirma nõudnud. Politseiga kokkupuude puudub.

Eesti juhiluba kehtib kõikides Viini konventsiooni osalisriikides ja Iisrael on selles nimistus.

Arvesta ka lennupileti "soodustust". Egiptuse poolel nimetati seda vist miskiks rahvuspargi tasuks, kui õigesti mäletan. Seda ei koguta piiril, vaid juba pisut kaugemal, sisemaal.

Eelneva teksti edasiarendamiseks tuleks analüüsida ka seda, kas on OK, et nädalase puhkuse jooksul on ehk kaks päeva, mil temperatuurid 22-24 kanti ulatuvad. Kindlam on minna "kohutava palavusega", vältida tipphetkedel rannas olemist ja olla kindel, et valitud perioodi jooksul on sobivas koguses soovitud temperatuuri.

Mina olin naise ja kahe lapsega (7 ja 11).

Töllerdasime täitsa purukainena.

Ranniku ääres pannakse turvalisusele väga palju rõhku. Nuweiba oli äärmiselt turvaline. Kuigi, tõsi, turisti liikus vähe. See-eest oli suhtlus kohalikega väga vahetu ja ehe. Keegi ei "müünud", kuigi lastele pakuti jäätist ja kui oma igapäevase pagari juurest kooke ja küpsiseid ostsime, anti alati miskit peale. Kogu see sadamat ümbritsev küla teadis meid ja olime justkui vanad tuttavad. Hotelli adminnid ja turvameeskond uuris alati, kuhu plaanime minna ja ei keelanud meil ka õhtul, peale päikese loojumist ette võtta jalgsimatka ca 1,5 km .

Hetkekski ei tundnud end ohustatuna. Välja arvatud hetkel, kui ringi uitavaid kaamleid liiga lähedalt uudistama läksime ja üks neist ka meie vastu huvi tundma hakkas.

Turistide heaolu ja turvalisus on rannikul kõigile väga oluline ja karta ei maksa.

Muul peab arvestama, et võtab vastutuse kogu saadetise sisu eest. Miks seda mõne teenusepakkujaga mitte saata?

Mehhiko vanglad ei ole meeldivad.

Takso on ikkagi kindlam variant kui buss. See buss on seal ka paras õnnetus, esimeseks omal käel seiklemiseks kindlasti ei soovita.

Kui kaugele sa edasi plaanid liikuda? Kui päris Sharm sihiks, siis tasuks vast bussi kaaluda, lähemad otsad ei ole ka taksoga kallid. Sõidukeid on ka üsna viisakad, kokku tuleks leppida selles, et te olete ja jääte ainsateks reisijateks ning sihtkohas võimalikult täpselt asukoht eelnevalt fikseerida. Vastasel juhul selgub kohapeal, et viimase 1-2 km läbimiseks tuleb tasuda vähemalt sama suur summa, kui algselt sinna sõidu eest.

Saarel on ka nn kuldne ring pealinna läheduses. Läheb sisemaale, Gullfossi koseni ja Geysiri geisriteni, teepeal veel muid vahvaid peatuspunkte, geotermaalspa, kraater ja unustamatud vaated. Kogudistants ca 300 km, paras päevareisiks.  Üks meeldejäävamaid kogemusi minu jaoks oli suplemine talvel geotermaaljões. Matk sinna on üsna väsitav ja kurnav ca 3 km korralik rada, kuid tulemus on vapustav.  Reykjadalur koha nimeks.  Kohapeal loodud tingimused suplemiseks.  Riietuskabiinid on küll säärased tuult varjavad seinad, aga see ei takista. Ülemises otsas on vesi pea 40, alumises 15. Igaüks leiab omale sobiva temperatuuri. Teel orgu on mitmed keevad mudamülkad, kosk ja imelised vaated. See võtab ainuüksi juba ühe päeva aga on igati väärt külatamist

Maksad euro-dollar vahetamisel teenustasu,  maksad dollar-EGP vahetamisel teenustasu (või tasud vahetuskursi erinevusega).

Mina võtaks automaadist, see summa ei tule nii erinev. Võta kaasa eurosid, kauplejad aktsepteerivad ka seda. Lõpuks sõltub kõik sinu kauplemisoskusest.

Miksik - lugedes Sinu kirjeldusi "heast" hotellikogemusest, pean tunnistama, et mina annaks sellisele hotellile hävitava hinnangu alatooniga "pidin igavusse surema".  Siit ju joonistubki välja meie erinevus ja minu postituse mõte - mis kellegi jaoks on ideaalne, võib minu jaoks kujuneda fiaskoks.
Videomaterjali on ka kasutajatelt, reaalsetelt majutujatelt, kes sugugi ei reklaami.


Mulle näib, et Sa eeldad, et keegi äärmiselt Sinu sarnane, sarnaste huvidega, sarnase meelsusega on just äsja seal käinud ja suudab kirjeldada, kuidas Sina ennast seal tunneksid. Teatav konjunktuur küll joonistub välja, aga inimesed on siiski liiga erinevad, ka meie väikeses Eestis.

Hotellide kohta on üldjuhul olemas eri lehtedel arvustusi, pilte ja kirjeldusi. Ka siin on viidatud heale võimalusele lüüa hotelli nimi youtube ja vaadata seal tehtud videomaterjali. 

Mis imeloom on see isiklik kogemus?
Pere veedab nädala õuduste hotellis.Juhtumisi on naabertoas mõni kelmikas neiu ja pereisal ei ole silmi muuks, kui kaasmajutujatele. Arvustus kirjutatakse ülivõrdes
Pere veedab nädala parimas piirkonna hotellis, aga laste tujukus rikub nende puhkuse. Arvustus kirjutatakse laastav.
Isiklik kogemus on ju äärmiselt subjektiivne ja mõjutatud kümnetest muudest teguritest, mis järgmist ööbijat ei mõjuta.
Kas eemärgiks ei peaks olema leida võimalikult palju objektiivset materjali?
Mulle näib vägisi, et tegemist on mingisuguse psühholoogilise juhtumiga, kus lihtsalt vajatakse hingerahu jaoks kinnitust, et jah, on OK!

Mul on eksootika mõttes viisakate ja lubatud riikide vahele pikitud Monaco, Liechtenstein ja San Marino. Neid ei esine ühegi rendifirma lubatud sihtriikide hulgas. Samas, kui Shveits, Austria ja Prantsusmaa on lubatud, siis vast probleemi ei teki? Nõuded rehvidele/kettidele on muidugi järgmine peavalu.

Ja kui võtaks ometi keegi neid rendifirmasid ja vahendusportaale nuhelda tegeliku lõpphinna kuvamise osas. Aimamaks, milline lõppude lõpuks soodsam tuleb, on ikka karm peavalu ja korralik juriidika.

Läbi rentalcarsi või ka ryanairi vaadates ei ole võimalik pärida kolmandate riikide kohta. Oleks plaan liikuda Monacos ja Shveitsis. Kuidas kogemused on? Peab selleks eriluba küsima, täiendavaid dokumente vormistama (a'la roheline kaart)? Kas sellise sooviga saab vaid otse neilt võtta?

Aga teemaalgatajale aadress info@ving.se. 

Tsiteerin consumer.ee lehte:

"Alati peab kaebuse esitamisele eelnema müüjaga läbirääkimiste etapp ja kokkuleppe saavutamise katse. Seda teeb tarbija ise ning väga oluline on, et müüjale oleks pretensioon ja soovitav lahendus esitatud kirjalikus vormis."

Saada kiri ja seejärel anna menetlusse.

Vaadates seda, kui kuival on meie probleemilahendussaated (Pealtnägija ja muud lustlikud), oleks see ju ka neile hea kont hambusse, kuidas pool euroopat laia kaarega väikesele e-rahvale ära teeb.

Üks aga seal on: "The payments are in a currency that the trader accepts."

Rootslaste ülekanded aktsepteerikatse kroonides? Kuigi meie kaardid peaksid võimaldama makset ka teises valuutas?

Tegu peaks olema keelatud geoblokeeringuga, aga menetleb seda ilmselt Rootsi tarbijakaitse.

Oleks vaid kellelgi jaksu see tee läbi käia. Ilmselt oleks meie tarbijakaitse nõus abistama.

Broneerid uue koha, kui suudad vähegi kirjutada ja argumenteerida, siis võid suurusjärgu võrra parema ka lubada ja booking maksab vahe kinni.

Saab, ka lennule saamisel ei tohiks probleemi olla. Järjekorrad moodustuvad kaootiliselt, seega ei pruugi eeltaotletud viisa ka kiirendada maale saamise protsessi.

PS - kui Vilsandilt sõitma hakata, siis ei pruugi üldse samal nädalal Varssavisse jõuda. Baltikumi ma poolitada ei ole osanud ja pigem ikka rihin Kesk-Euroopat oma esimeste peatustega.


Jagamiseks tahtsin aga rääkida lugu, kuidas ma (üle)väsisnuna Kaunasesse jõudsin ja teel koju kogemata Klaipeda kiirteel Panevezyze otsa maha magasin. Seejärel nägin, et waze arvutas teekonna ringi läbi Šiauliai. Tahtsin küll esmalt ringi pöörata, kuid kui nägin, et ajaline muutus oli vaid mõned minutid, jätkasin.
Teekond oli oluliselt mõnusam - vaheldusrikkam, iga kurv ei olnud tuttav; Vähem kaameraid; Oluliselt vähem raskeveokeid ja vähem ka muud liiklust, mis võimaldas sõita omas tempos, ootamata pidevaid möödasõite. Samuti oli seal vähem kurikuulsaid iga-ristmik-70-ala tsoone.
Nii et, tasub kaaluda.

Nungwi ja Kendwa olid üsna Egiptuse sarnased, aga leiab ka seal vaiksemaid oaase.

Kuidas sa Mafia saarele saad? Nii lühikese puhkuse jaoks läheb neto transfeeriaeg päris pikaks. Kui siis vaid lennates.
Mafia on kindlasti naturaalsem, Zanzibar elavam. Zanzibari kohta on siin palju infot, kasuta otsingut.