Viimased kommentaarid

Kui mulle peaks sülle kukkuma Rauli poolt kirjeldatud "võimalus", et mulle sellise hinnaga pileteid ei müüda, hangiksin ma kiiresti ühe patsiga ja ühe kohvriga poisi. Üks teeb selgeks piirangu alused ja teine vormistab paberid ja kohtukeiss missugune. See on kõige ehedam diskrimineerimine. Alles me vabanesime geoblokeeringust...

Nagu Raul ise kirjutab - iga ettevõtte eesmärk on teenida kasumit jha oma piletitulu maksimeerida. Kui lõpetatakse ära selline skeemitamine, siis 
a) Ettevõte läheb pankrotti (nagu mõnigi teine selline)

b) sama hinnaga piletid muutuvad reaalsuseks.

Odav lennupilet ei olegi inimõigus ja ükski ettevõte ei tegele heategevusega. Nõudlus ja pakkumine panevad asjad paika. Ma olen 200% kindel, et selline karistamine keelatakse ära ja lennufirmad jätkavad vanaviisi. 

Ainus, mis muutub on see, et palju rohkem inimesi oskab selliseid nüansse ära kasutada.

Käisin poes. Nägin riiulil 0.5 koolat hinnaga 1.50€. Allpool oli liitrine pudel soodushinnaga 1€. Nägin mammit seda haaramas ja tõttasin teda manitsema - kas ta ikka ise sai aru, et ta oli vargust toime panemas ja poeketile kahju tekitamas, kuna oma amoraalse mõtteviisiga ei kavatsenud ta ilmselgelt kogu pudelit ühe korraga ära juua.

Milles on saamata jäänud tulu või kahju lennufirma poolt vaadatuna, kui ma mõne segmendi kasutamata jätan?
Müük pardal?
Seda kompenseerivad ju väiksemad tasud lennujaamamaksude osas, eeldusel, et ma neid tagasi ei küsi.

No siis aitab reisikindlustus. Maandun õigeaegselt transiitjaamas, oma rumalusest valin vale terminali, jään maha ja lennufirma esitab nõude. edastan nõude reisikindlustusele, et kompenseerida tekitatud kahju. Lisaks võivad nutikamad ka oma tegeliku sihtkoha pileti välja nõuda kui ootamatu plaanide muutuse.

2250 USD inimene... Hmm, mina mõtlesin rentida Land Cruiseri katusetelgiga ja seltskonnaga omal käel parkidesse sukelduda. Sõiduki rent koos selle pakutava majutusega tuleb päeva kohta sajandik summast. Igas pargis peaks olema kohapeal giide, keda vajadusel kaasa võtta teejuhiks. Pargitasud muidugi lisanduvad.

Ehk siis, kui Frankfurtis oma pagasit kätte ei saa ja oledki sunnitud lendama Belgradi? Käsipagasiga ei näe küll võimalust, kuidas nad mind sundida saaksid. Kui just lennuk otse suunda Belgradi ei võta.

Ma pakun, et suure tõenäosusega tuleb kaotus. Esimene aste seda menetlusse ei võtnud ja Iberia on juba negatiivse otsuse saanud.


Samal ajal on käimas vastulöögid ka esimeste segmentide kasutamata jätmise korral tühistamise vastu.

Kui need asjad paika loksuvad, on ilmselt oodata suuremat muudatust hinnastamispoliitikas.

Plaan on Ugandas pisut 4x4 masinaga ringi sõita. Tekkis küsimus, kui reaalne võiks olla võimalus leida selline teenusepakkuja, kelle sõidukiga saaks omal käel ka Rwandasse minna?

Mulle hakkab tekkima tunne, et ma ei taha enam kasutada rentalcarsi ega muid vahendajaid. Jah, sõidukite hinnad on neil seal veidi soodsamad, kuid sõiduki rendihind moodustab kogukulust ehk ca 10-30%.

Näide 1: Leiad Rentalcarsi abiga auto, mis 3 päevaks maksab 30 €. Kohapeal pead maksma kindlustust, mis kõik katab, 120 €. Reaalne näide Shotimaalt. Kogukulu 150 €


Näide 2: leiad Rentalcarsi abiga sobiva sõiduki ja pakkuja, aja broneerid otse pakkuja kodulehelt. Maksad küll 3 päeva eest 45 € sama sõiduki eest, kuid näed kohe ära, et 0 omavastutus maksab 60 € - kogukulu 105 €.

Huvitav on see, et viisavabalt peaks rahulikult Sharmi saama. Sealt Cairo poole juba aga viisat vaja. Seega peaks kuskil enne Cairot keegi kontrollima viisa olemasolu.
Veebist paistis, et enne Suessi võiks kontrollpostid olla.

Kaua buss sõitis, mis hinnaks ja kuidas talutavus oli?

Kuidas Sharmi-Cairo vahel olukord?  Lubatakse liikuda?

Ma tunnen end pisut saamatuna - kas eestist kohapealt saab ka mõistliku hinnaga Egiptuse viisa hankida?

Taba piiril on viisa vormistamiseks vajalikud küllakutsed jms.

Panama on viisavaba ja mingeid lisadokumente vaja ei ole. Piisab passi olemasolust.

Täpsusta, kas su rendifirma lubab piiri ületada. Kui passid kaasas, ei tohiks inimestel probleeme tekkida.
Autole tuleb osta täiendav kindlustus ja soovitan soojalt ka mõni isiklik lisakindlustus võtta, mis kataks kulud, kui mõne närvilise põhja elaniku teele satud.
Uurisin seda päris põhjalikuklt, kuid ise ei pidanud lastega seda vaeva vääriliseks ja keskendusin lõunaosale.

Mina oma 197 cm pikkusega istun mugavalt ka tavaistmel. 

Trip.ee uudiste lahtris oli just juttu soodsatest piletitest Eilatisse. Siin on ka teema "Omal käel Egiptusse". 

Lennake mõne euro eest otse Eilatisse, tehke läbi kadalipp piiril ja saate nädala üliodavalt Punase mere ääres lebotada. Lisaks ka veidi rajalt kõrvale seiklust.

Kui varasemad lennud on välja pakutud, peab inimene ilmselt otsuse tegema. Ja otsus tähendab oma koha loobumisest niiehknaa. 

Ei, ei, ei!!! Ei pea kindlasti pagasit juurde ostma. Ei ole vaja vanaema kummutit reisile kaasa vedada. Sinna "väikesesse pagasisse" mahub omajagu, kui mõistlikuklt pakkida.

Ei, ei, ei. Pakettreisi ei pea võtma. Pakettreisi võib võtta siis, kui ise ei saa, ei oska, ei taha.

Kaarti vaadates ei tahagi läbi Taba Suessi poole minna vaid läbi St. Catherine. Siis ei peaks läbi Sharmi minema. Eks teeme taksodega kohapeal proovi, vaatame, mis hinda pakuvad.

Poola nüüd päris Moldaavia ei ole, kus igas bussis konduktor sularaha eest pileteid müüb. Lennujaamas on olemas piletimasin, kust saad osta kaardiga soovitud pileti.

Hinnad ja juhend kasutamiseks siin:
http://www.ztm.gda.pl/en/index.php/ztm/more/ticketmachines_userguide

Nile Delta, räägi parem, kas Nuweibast või Dahabist on võimalik omale päevareisi Kairosse püramiidide juurde kaubelda? Mis sellise tripi hind võiks olla (4 inimest).