jmets

Rändur ja toimetuse liige, liitus Tripiga 8 aastat tagasi. Tahab minna:
137 meeldimist
12 postitust / 511 kommentaari
71 (11.4%) külastatud sihtkohta
Viimased kommentaarid

Ilusaimad liivased rannad on minu arvates hoopis Joonia saarestikus.
Lefkada, Zakynthos, Kefalonia...
Neile pääsemine on mõnevõrra kergem (mandrilt praamidega või ka otse autoga Lefkadale), nad on kõik lähestikku ja helesiniseid unistusi kohtab pea igal sammul.

Eindhoven on ca 80 km kaugusel, Flixbusiga 2 h ja pilet orienteeruvalt 10 €. Hommikune väljumine 9:20 võib muidugi keeruline olla. Samas, miks mitte kombineerida otsasid ühel suunal Nordica/AB-ga ja teisel odavlennuga?

Miks Charleroi ei sobi?

Portaal nagu iga teine. Piletid tulid kiirelt, peale igat muudatust saadeti kiirelt info. Ise ei pidanud nendega ühendust võtma. checkmytrip näitas ka kohe piletite olemasolu.

Endal on kogemus Lufthansaga Frankfurt Delhi lennul. LH on vast ka kõige käegakatsutavam variant. Kusjuures, kuupäevi valides näitas meie kasutatud broneerimissüsteem ka lennuki mudelit ja kuupäevad said just lennukite järgi valitud. Mis süsteemiga tegu oli, enam ei mäleta.

Või nagu osades (Malmö), kus poodides müüakse alkoholi ainult shengeni välise pileti olemasolul.

Rooma ja sealt rongiga. Kuigi, rongipiletid tuleks pikemalt ette osta, kui soov soodsalt saada. Kiirrongid sõidavad pisut üle tunni.

Couchsurfingu kontot omades võib ka sealsetes piirkonna foorumites oma soovi välja käia.

Kas Tartu puhul piisab nädalast või saab hakkama ka lühema perioodiga? Tundub nii pisike linn...

Ilma rendiautota või minimaalselt rollerita on seal keeruline. Oled seotud ühe asukoha ja piirkonnaga. Ise viibisin seal 2 päeva ja isegi minule, kes ma ülimalt kärsitu ja püsimatu olen, jäi sellest väheks. Mitmed huvitavad rannad, väikesed külad mägedes ja rannikul, lugematud väikesed kohvikud ja restoranid, melu, paadi- või jahituurid merel. Tegevust jätkub. Aga eelduseks on ringiliikumise võimalus. Vahemaad on seal pikad ja see võtab palju aega. Olles rendiautoga saare ühes tipus, ei osanud ma ohtu näha alles olevas 10 l kütuses. Kaart näitas tanklat ju vaid mõne km kaugusele. Samas oli teekond sinna minimaalselt 20 km mööda mägiseid teid. Kuna suutsime ka paar vale teeotsa valida, kasvas see juba 30-40ks kilomeetriks, siis avastasime väikese mõnusa abaja ja lõpuks olime juba valmis, et meil tuleb kanistriga kütust tooma hakata.

Ehk kahest päevast alates ja ma oleks eal võimeline ka rahulikult nädala veetma. Kuigi, läheduses ja paadisõidu kaugusel olevad saared muudaksid mu rahutuks.

Alternatiivina saad lennata Chaniast otse Vilniusse ja sealt juba bussiga.

Kui õigesti aru sain, lendab HER jaamast vaid aegean ja Easyjet. Kahtlen, et hinnad veel muutuvad.

Rentalcars oleks ju pidanud seda ise klaarima. Nendega võtsid ühendust?

Hurghada. Kuigi ma ei saa aru, kas UK-sse lennates on kõikidel Easyjeti lendudel piirang või ainult Hurghada lendudel.

Mul on Riias viimasel kolmel ära antud kotil poolikud parfüümid tuuri pandud. Rääkimata siis elektroonikast.

Millega Easyjet selle au ära teenis? Ja kui mul nüüd äraantavat pagasit ei ole, siis telefonist suuremat elektroonikat kaasa võtta ei saagi?

Vaadates nüüd Rome2Riot, ütleb see, et sama ajaga sõidab ka buss 1 euro eest ja takso hind per 1 ots peaks olema 5-7 eur.

https://www.rome2rio.com/s/Kiev-Airport-KBP/Kiev

Käisin 2015 sügisel. Oli samuti 5 h vahe. Kuigi esmalt läbisin transiittsoonis uuesti turvakontrolli ja sain oma piletile templi, mis seda tõendas, põlgasin siiski 3,50 € maksva õlle ära ja otsustasin linna minna. Peale läbirääkimisi sain saabuvate lendude saali, kuhu mulle üks piirikas organiseeriti. Saalis ründas mind kohe parv taksojuhte. Sain seal oma kehva vene keelega kohe tünga. Kui ma õigesti mäletan, leppisin mingi halturtsikuga kokku hinnas 300 grivnat. Mina muidugi sain aru, et see on edasi-tagasi, aga kohale jõudes oli üsna üheselt selge, et tagasi vaadaku ma ise, kuidas saan. Igatahes tegi vana mulle korraliku tuuri autoga, näitas häid söögikohti ja muid vajalikke asutusi ning pani mu otse Maidanil maha.
Jalutada ja vaadata oli küll, söök-jook oli odav ja tagasisõidu kauplesin umbes samasse kategooriasse.
Sõit võtab aega ca 30 min, sõltuvalt linnas olevatest ummikutest.
Taas lennujaama sisenedes olid kontrollijad vägagi hämmingus nähes juba olemasolevat templit. Kutsuti kõrvale ja sain oma niigi hädise vene keelega veel tükk aega seletada, kust ma selle templi sinna sain.
Lõpp hea, kõik hea. Mina igatahes soovitan!

"Kuna meie näol on tegemist tudengitega, otsime tudengi-eelarvelisi reisivõimalusi ning soovitusi ka seal olles toime tulla. Kõik odavad nõuanded on teretulnud. Aitäh :)"

Ma vastasin nii nagu küsiti - odavat!

Katakaz- minu jaoks on Riiga palju odavam reisida, kui Tallinnasse. Kas kõik inimesed elavad Tallinnas?

Kui seiklushimulised olete?
Soodsaim on seal piirkonnas Charleroi jaam. Sinna saab pea alati ca 15 € ots.
Flibco bussiga saab sealt Brüsselisse alates 5 € ja Brüsselist Flixbusiga odavaimad piletid alates 13 €.
Seega, odavaim variant koos Brüsseli külastamisega alates 60-70 € nägu. Saad ju kombineerida ka Eindhoveniga või ka Weezega.
Air Balticu ja Nordica puhul arvesta veel lisaks ka transfeeritasud.
Ja Brüsseli puhul pane õllekoefitsent sisse - no seal lihtsalt hakkad jooma :)

TfE tegemised on igati lahedad ja hingelähedased. Reisimine "teistmoodi", sageli väikese eelarvega ja keerulistes tingimustes - see on vahva. Küll aga tean omast käest, et see toob kaasa tihti stressi ja närvipinget, kui midagi ei laabu päris nii kui plaanitud või sootuks valesti läheb. Sellistes olukordades on hea omada reisikaaslasi, kes suudavad kainet mõistust ja head tuju säilitada.
Kui vähegi on võimalik seltskonda valida, ei soovi ma seal näha inimesi, kes teisi debiilikuteks või õhurikkujateks nimetavad. Säärased inimesed on üldiselt madala enesehinnanguga, kibestunud ja nendega lihtsalt ei ole "fun".
Üleüldse sooviks ma selliseid inimesi meie ühiskonnas vähem näha.
Soovitan ka kõigil teistel hoolikalt seltskonda valida!

Stockholmist oli just pakkumine ca 130 €, kui ma nüüd ei eksi. Sageli on ka Inglismaalt pakkumisi, nii Londonist kui ka Manchesterist.

Siit ka kivi Momondo kapsaaeda - kas selline klientide lahterdamine nende päritolu järgi üldse EU mõistes lubatud on? On üsna ebamugav kõik eu portaalid läbi proovida, et soodsaimat hinda leida. Momondo võiks iseseisvalt leida kõige soodsama vahendaja konkreetsele päringule.

Kus need joodikud end lõbustavad, kui ööelu kell 21 välja sureb?
Leidsin mõned ööklubid, kuid nende ametlikel lehtedel on viimased üritused aastast 2014.