Räägiks Viasati (AS) olematust teenindusest

Umbes täpselt 4,juunil helistas mulle tore tütarlaps ja tegi mulle Viasati poolt pakkumise, et saan seni makstud kuutasu eest endale kaks lisa tüünerit.
Lõime käed ja kaup pidi kohale jõudma kahe nädala jooksul. Jõudis küll peaaegu kuu aega hiljem, kuid tegijal juhtub ning suveaeg samuti, seega polnud hullu.
Kuna teadsin eelnevast kogemusest, et minu olemasolev süsteem vajab veidi teistsugust lähenemist, siis helistasin kohe kättesaamise päeval reedel 1, juulil Viasati klienditeenindusele ja palusin veidi juhendamist. Rääkisin ühega ja siis teisega ning lõpuks kolmas oli see, kes pidi mulle helistama ning juhendama. Täna on 9, juuli ning ega nad polegi tagasi helistanud. Vahepeal suutsid nad vähemalt kaardid ja tüünerid aktiveerida, nüüd on selgunud, et need tuleb omakorda veel aktiveerida. Igatahes suutsin oma süsteemi täna korda saada ning helistasin 18.15 Viasati, interneti koduleht näitab, et nad peaksid töötama laupäeval kella kaheksani õhtul. Mind pandi viisakalt oote järjekorda, kus ma istusin kella 19.28-ni. Siis ma rohkem ei suutnud oodata.
Siit ettepanek Viasatile: kui te ei suuda klinte teenindada või klienditeenindust normaalsele tasemele viia, siis ostke see endale sisse või leidke sobivamad inimesed.
Trip.ee kasutajatele soovitan tulevikus sügavalt kaaluda enne, kui te tahate neilt mingit teenust, teie aeg maksab samuti , ka kõne eest tuleb maksta.
Mina kaotasin 1 tund ja 15 minutit laupäeva õhtust, lisaks maksan kõne eest umbes 6 euri.

Mitme kaardi hooldustasu Sa edaspidi maksma pead?
;)

Kuutasu jäi samaks kokkuvõttes

Kuutasu ja kaardi "hooldustasu" on kaks erinevat asja.

Saatsin neile laupäeval kaks e-maili, milles väljendasin oma nördimust. Nüüd on esmaspäeva õhtu ning iga vähegi endast lugupidav firma oleks neile vastanud või helistanud. Sealt pole kippu ega kõppu. Eks ootan veel ja püüan siis mingi kirja nende emafirmasse saata.

Suht loll lootus :P Ise müdistasin aastaid tagasi Starmaniga ja neil jäi õigust ülegi (nende "suurepärane" IT-töötaja ei teadnud sedagi, et ruuteri aadress tuleb staatilise IP puhul ära fiksida). Aga üritada muidugi võib, vähemalt mänguilu on :D

Ma olen selle Viasati uksi ja aknaid "kulutanud" aastaid tagasi küll ja veelgi - täiesti mõttetu üritus!
Nad suudavad ainult soodushinnaga sulle miskit pähe määrida ja poole aasta pärast tehakse leping ringi ning "suratakse" sulle niikuinii mingisugune lisamaks juurde.
Ma ei viitsi seletadagi, kuidas ma oma esimese satika ja tüüneri neilt "soodushinnaga" ostsin. Aasta hiljem soovitas Viasat mul põhimõtteliselt sellega Pirita jões "lutsu visata." Nii, et liitu jah igasuguste "sooduspakkumistega" :P

Kui ma täna Ergo Kindlustuse AS-ilt ka vastust ei saa, siis ma kuulutan nemad ka siinses foorumis täiesti mõttetuks asutuseks. Sama lugu - kaks päeva ja ei mingit vastust. Ainult arveid oskavad saata :D

Viasat võttis minuga täna ühendust, nii siit Trip.ee kaudu, kui ka hiljem telefoni teel. Meeldiva häälega tütarlaps tegi ettepaneku, mis minu meelt pehmendas. :)

Minu elus on Viasat õnneks juba läbitud etapp. Üle viskas, et pehmelt väljendudes ei saa päris seda, mis välja reklaamitud.

Teha alguses tiba suurem investeering, võtta kolme peaga vastuvõtja ning natuke panni asendiga mässata - ja saad rahuliku südamega 300 tasuta kanalit kätte.