hbert

Reisiguru ja toimetuse liige, liitus Tripiga 12 aastat tagasi
183 meeldimist
229 postitust / 2104 kommentaari
212 (33.9%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Indiasse minekul tasub võtta komplekteerimist ja vaktsineerimist väga tõsiselt sh. tüüfuse, meningokoki, koolera, marutaudi, A ja B hepatiit, difteeria, leetrid, läkakoha, teetanus, entsefaliit jne . Malaaria ennetamist tuleks ka teha. Suht pisikesel maal elab 1,3 miljardit inimest pead-jalad koos, hügieen on nadi. Koerad, sead ja lehmad tänaval solki söömas, öösel kassisuurused rotid sadade kaupa tänaval.

Äkki leiad siit https://www.aerolineas.com.ar/en-eu/cheap_flights/visit_argentina

Ma ise ei kasutanud, kuna olin osa pileteid juba ostnud. Kuna need ikka üsna jõhkrad hinna olid, siis küsisin Estravelist tuttava käest, kas mingit mõistlikumat võimalust ei ole. Ja tema siis soovitas ja ütles, et Estravel müüb ka (müüs).

Mida sa seal tegema hakkad? Tundub, et turiste nad sinna küll ei soovi.

Loogiline, et tasumise aluseks on mingi dokument. Samas arvestades, et arvega kaasneb käibemaks 20% deklareerimise ja tasumise kohustus, tehaksegi ettemaksuarve või on tasumise aluseks mingi muu lepe. Neid, kes paluvad arve saata ja siis loobuvad tellimusest, on ikkagi sadu.  See tähendaks arve esitamisel automaatselt kohustust riigile tasuda 20% käibemaksu ehk kui loobujaid on 100 kalendrikuus ja keskmine reis maksab 600 eurot, siis kokku on kohustus tasuda Maksuametile 10 000 eurot.  Lihtsalt niisama. Seega on arve tõsine asi ning selle väljastamisel tahab ettevõtja olla kindel, et tehing ikkagi toimub. Ning arve väljastamisel tekib teisele osapoolele ehk siis reisijale kohustus see arve tasuda, samas ilma lepinguta on sellist kohustust raske tõendada. Seega saan aru solvumisest, kuid ettevõtja ei saa pelgalt riietuse järgi aru, kui rikas ja usaldusväärne klient on. Eriti, kui ta kasutab sind esimest korda.

Siddhartha, foorum on ikka kõigi jaoks. Arvata, et Trip.ee on ainult sooduspakkumiste ja odavate reiside otsijate foorum, on sügavalt ekslik.

Tegelikult on Trip.ee kõigile reisihuvilistele, hoolimata nende rahakotist ja võimalustest . Mida kirevem on soovituste ja kogemuste kogum, seda huvitavam on foorum kõigile.

Argentiina siselende ostes peate silmas pidama, et kehtivad eraldi hinnad kodanikele ja mittekodanikele. Ehk siis kindlasti küsitakse täishind lendama minnes,  võimalik et tühistakse kogu pilet ja peab uuesti kogu hinna maksma juba makstust midagi tagasi saamata.

NB! Argentiinas on võimalik osta lennupassi, mis annab soodustusi. Lennupassi vahendab ka meie Estravel (vähemalt kunagi tegi).

Ma püüdsin Udoka linki mõista, ma ei ole kunagi Belgradi peale tulnud, et sealt pakkumisi otsida. Äkki ongi hea mõte. Aga hoolimata sellest ongi hind mingite kalkulatsioonide tulemus ning ei saa öelda, et 2 piletit ühe hinnaga on alaväärne ja mitte väärikas ost.

 Kui ma nüüd järgmine kord lähen endale autot ostma, siis ehkki automüüjad teevad kohe enam-vähem 10% soodustust (kas siis lisavarustusena või allahindlusena), pean paluma väärikuse mõttes igasuguse soodustuse lõpetamise minule ning müüma auto mulle õiglase algse lõpphinna eest :)
Aga kui keegi märkab 2 ühe hinna eest pileteid, siis võib mulle siin Trip.ee-s privaatsõnumisse panna või kõigile avalikult teadmiseks. Vahest jäävad asjad kahe silma vahele!

Mina küll väga ei mäleta äriklassi piletite pakkumisi, kus saad 2 piletit ühe hinnaga. Oli küll üks Qatar Airways pakkumine Taisse, kus kahekesi pilet oli per pilet 700 euri soodsam. Samas kolmas pilet viis kogu hinna algsele tasemele. Äriklassi veahindasid ei tule ka väga ette, vähemalt selliseid mis oleks reaalselt olnud ostetavad.

Ja mis puudutab tööreise äriklassis, siis selleks ju äriklass mõeldud ongi. Et maandud ja oled töövõimeline, või et töölähetus ei oleks piin (jah, pidev lendamine ei pruugi olla üldse lõbus, vaid järgmine tüütu lähetus). Ei maksa olla kade. 
Ja kui nad lendavadki paremas klassis ning ööbivad paremas hotellis, siis on nad selle ära teeninud.
NB! Hotellides on Hiltoni kett viie tärni klassi odavaimate hulgas, vaata kasvõi Four Season või Kempinski hindu hooajal, selle kõrval 350.- eurot odav väljamüük. Rääkimata  osadest boutique hotellidest. 

Kas sa Isaac vihjad, et äriklassis sõitjad ei maksa ausalt makse? Või milline on normaalne ja õiglane äriklassi pileti hind? Või siis sellele, et pered käivad reisides kokku hoidmas? Või hoopis sellele, et kui inimesel on natukene rohkem raha, siis peab ta laskma ennnast taksojuhil pügada (ilmselt selline pooltola just jõukamaks saabki)?

Olemuselt tegeled sa E.T täpselt samasuguse ärapanemisega. Et linnainimesel on madal hingeelu ja tõelised inimesed töötavad põllul ning reisivad kolmandal dekil. Ja kes 8 voodiga toast paremat on tundnud, on juba saamatud kõiges ja kõikjal.

Küllap on asi ikka inimeses kinni, mitte tema võimes ja tahtes mugavamalt reisida. Ja kui eesmärk on kannatada ja koonerda, siis ei pea selleks kodus kaugemale minema.

Jah, aga teema elab juba oma elu. Tõenäoliselt on teemaalgataja selle 2 aasta jooksul juba oma soorituse teinud.

Aga me ei saa Markust1-te hukkamõista. Maailm mäletab Hirmus Antsu, Oru Pearut, Edevat Eedit ja Ivan Julma. Tasast  Priitu. Vaikset Ervinit või Kokkuhoidliku Anut ei mäleta külas keegi. Seega inimesed elavad nii nagu oskavad ja on vabad. 

Ei maksa keskmist sobivat tekitada, teistsugune on huvitavam.

Oleneb, kui kaugele viitsid sõita. Brightoni kõrval on Lewes, pika ajalooga ja lahingutega, ka omal ajal kuningakojaga seotud linnake. Brightonis endas on kunagine kuninga suveresidents, väga edev. Muulil on lõbustuspark ja fish&ships. Brighton on ajalooline Inglismaa suvepealinn ja homopealinn. Samas  ei ole mina head ilma seal ükski käidud kordadest kohanud. 

Aga Brightonist  ei ole kaugel  Cornwall, mida avastada on lahe. Jalutada põldude ja kiviaedade vahel ning vaadelda küülikute elu. Samuti on Salisbury ja Stonehenge. See 5 päeva kulub mõnuga ära. 
Naudi lihtsalt Inglismaa maapiirkondi kiirustamata.

Pane esimene hotell, mille broneerisid. Või siis vastuvõtja aadress ja nimi. Ja alati tasub olla aus.

Doha lennujaama platseerub kohale 5  https://www.worldairportawards.com/worlds-top-100-airports-2018/

Moskva Seremetjevo paikneb 68 kohale ja Aeroflot 23 kohale (pole üldse paha).
Ma ei ole Seremetjevosse ammu sattunud, viimati oli see üks üsna nadi koht. Nagu ka ei ole ammu Aeroflotiga sõitnud. Küll aga olen kogenud Qatar Airwaysi ja Dohat.  Samuti nõustun Veigoga tema väidetes sh. Helsingi-Doha äriklassi osas.
Seega oleks esimene valik Helsingist (Finnairi uus äriklass kauglendudel on suurepärane) otse kohale, siis järgneksid võimalusel "stopoverina"  lennuliinid. Aerofloti ja Seremetjevo tahaks kogemuse mõttes ära proovida. 

Nende väärisasjadega on nii, et need ei lähe hüvituse alla. Ja nad kindlasti kaalusid pagasi enne ja pärast. Kui väidad, et sealt on 4 kg või 0,5 kilo kadunud(mida iganes siis), aga kaal seda ei näita, siis on ka väga raske tõestada.

Ja lennufirmadel on hüvitamise piir umbes 1000 eurot, kindlustusfirmade puhul siis summa, millele olid kindlustanud. Aga hüvitamise põhimõte on ikkagi kahju hüvitamine, mitte täiendava tulu tekitamine. Seega ei tohi sa kasu saada.

Kui kommunikatsioon on puudulik, siis alati on firma süüdi. Kui inimesele jäid asjad arusaamatuks, siis on firma süüdi. Eelkõige sellepärast, et nemad on igapäevaselt asja sees ning puudub tahtmine inimesele asja arusaadavalt selgitada. 

Viimastel aastatel ma ikka ja jälle imestan inimeste pealiskaudsuse üle. Tuleb viks noormees või neiu, ülikond  või   korralik kostüüm seljas. Nagu suu lahti teeb, saad aru et sealt ei tule midagi mõistlikku, inimene isegi ei viitsi pingutada, et veidi targem välja näha. On õppinud ära 10 lauset ning ongi kõik. 
Ja nüüd veelkord, kui nad ei ole peale raha kättesaamist inimeselt enam kommunikatsioonivõimelised, selliselt et inimene aru saaks, siis kaasnebki sellega negatiivne arvamus.
Ka minu tuttavad kasutavad Iizi-t, ilmselt ka teisi maaklereid selleks, et leida parim pakkumine. Ja siis lähevad otse kindlustajaga lepingusse. 
Äkki peakski Trip.ee-sse tekitama pisikese keskkonna, millega saab kindlustusseltsidest lihtsalt pakkumise ning klikiga pangalingi. 

Kas sa Jaanapr käidki igas teemas inimesi kohatus käitumises süüdistamas? 

Inimesed on oma arvamuses vabad ning kui ta püüdis Iiziga suhelda ning need sealt ei suutnud kliendile adekvaatselt asju selgitada, siis tema käitumist sinu poolt kohatuks nimetada, on kohatu!
Kuidas on nii, et raha kõlbab küll vastu võtta, aga kui inimesele on vaja selgitada, siis peab inimene kõik tingimused läbi lugenud olema ning kui ei saanud õigesti aru, siis on ise süüdi?

Miks sa Helsingist Phuketi ei sõida?  Näiteks TUI-ga?

Jaanusm, ma ikka lendan. Piki Saharat läbi Alzeeria ja Liibüat oleks kindlasti põnev, aga ma ei tea. Ikka ohutum oleks hotellis juua ja Liibüat vältida :)


Ma siis annan ka pisut ideid omal käel Egiptusesse minejaile. Mul tekkis mõnda aega tagasi idee vaadata ära Egiptuse püramiidid ja Kartaago Tuneesias. Ja siis tekkis idee need kaks asja ühendada. Nüüd lähengi talvel Tuneesiasse ja siis sealt Kairosse. Ja Punase mere äärde ei kavatse üldse minna. 

Egiptus paistab tursimibüroid täis olevat, kes pakuvad väga erinevaid programme (mis kõik on väga vinged). Samas on Tuneesia üsna vähese pakkumise ja olematute variantidega. Igal juhul olen väga elevil ning loodan mõnusalt jahedapoolset ilma veebruaris.

Caps, väga hea lugemine! Vead ja erinevad arusaamad on alati olemas ning sõltuvad inimestest. Lase samas vaimus edasi!

Jah, täpselt nii ongi. Kui uued ajad ei sobi, siis maksavad raha tagasi. Ülejäänud tegevuse peaks teoreetiliselt katma kindlustusega.

Mu lapsel oli Ryanairiga lugu, kus nad lihtsalt jätsid ära Zürich-Londoni  õhtuse lennu. Ei mingeid asenduse pakkumist ega muretsemist. Pärast võitlust olid nad nõus vähemalt hüvitise tasuma (millest 1/3 läks vahendajale). Tõenäoliselt on selline suhtumine selle sundhüvitisega kaasnev. Ilmselt on Ryanairil ilmselt odavam maksta see hüvitis (mis hoolimata 600 eurosest kulust on suuremate hüvitiste eest kaitsev), kui hakata mingit personali pidama, deski lennujaamas ja teiste lennufirmadega diile tegema. 
Seega alati peab piletitega ja bronnidega tegema kindlustuse või omama aastaringset kindlustust.

Argentiina on suur riik, 3 nädalaga ilmselt küll jõuab käia põhjas ja lõunas, aga millal siis nautida liha, veini ja tangot? Ma jõudsin sellise ajaga pisut matkata Patagoonias ja näha Buenos Airest, Iguassu jugasid tahtsin ka näha, aga saatus ei soosinud. Argentiinas on ikka mõtekas lennata.