Hbert

Reisiguru ja toimetuse liige, liitus Tripiga 13 aastat tagasi

278 meeldimist
233 postitust
2288 kommentaari

7 külastatud kontinenti

90 külastatud riiki, 46% maailma 195st riigist

135 külastatud linna või piirkonda

Viimased kommentaarid

Kui see kõik juhtus 14 päeva enne väljalendu, siis ei saa midagi või hüvitavad hotelli mingis osas (kunagi kauges tulevikus).

Olen käinud naabruses Palaus ja Guamil. Tahtsin isegi Saipanile minna, aga lennuühendus oli kallis ja ebasoodne.

 Aga alati tasub minna. Päikese, kogemuse ja kokteili saad ikka! Pisut Ameerikat ka!

Mina olin Koh Changil 2013 aastal ja võin kinnitada, et venelasi oli väga palju.

Põhja-Tais saab 2020 talvel mango alates 40 bahti kilo (aga olen näinud ka hindu 50-60 bahti), 1 puhastatud mango karbis on ca 60 bahti (1 kilos on ca 3 mangot). Vett saab 0,5 l kõige podavamalt 6 bahti, samas ka  0,7 l  maksab 6 bahti .

Õlu söögikohas 50-60 bahti väike ning 85-110 suur. Õllemargist sõltub ka pisut, Singha õlu on tavaliselt kallim teistest.

Söögi saab mitte turistikast kohast koos mittealkohoolse joogiga 100 bahti eest, muidu pead arvestama 140-200 bahti ja rohkem.

Arbuus oleneb suurusest (2-3 kilosed) on 30-40 bahti, maasikamaitseline maasikas 80 bahti karp.

Googeldades saab hulga taragemaks. 23-29. jaanuar 2020 on Vietnamis riiklikud pühad https://www.officeholidays.com/countries/vietnam/2020

ja antud kooli näitel 12-20.veebruar 2020 kevad vaheaeg https://www.edarabia.com/school-holidays-ho-chi-minh-city/

Ilmselt võib mingites Vietnami kohtades olla veel erinevusi, sõltuvalt kohapeal elavast rahvast ja usundist.

Võtsin vandenõuteooriad ja  külajutud maha ning jääme ametlike andmete juurde.

Jäta nüüd dim123. EU-s ei ole esialgu jama, sellised meetmed nagu kusagil on, oleksid mitteproportsionaalsed ja ebamõistlikud.

Ja kui vaadata maailmas probleeme, siis enam maailma õhkaks, et oleks neil EU probleemid, mis siis viga oleks.

Alati on võimalik teha 2 kindlustust, sel juhul on lootust saada kogu kahju tagasi. Aga muidu on kindlustuse põhimõte, et katavad suurema kahju.

2 erinevat kindlustust peaks olema täiesti legaalne.

Kus sa sellised numbrid nagu 200 000 surnut leidsid? Paned äkki lingi?!

Käisin nightmarketil (Põhja-Tais) ja lugesin kokku palju ma märkasin maskidega. See ei ole küll täppisteaduslik ülevaade, aga kokku märkasin 41. Inimesi turul vast 1000plus juures. Valgeid turiste maskidega ca 10 inimest. Märkasin ka värskelt saabunut hiina gruppi (päris kindel just ei ole, aga nende käitumise järgi ja ülekaalulisust arvestades ilmselt nemad), kellest keegi ei kandnud maski. Maismaa piirid on lahti ja mingid bussid liiguvad.

Ühesõnaga- kui olete veendunud, et ka 20.veebruari lend teil läbi Hiina ära jääb, siis küllap saate raha tagasi. Kas seda teeb reisikindlustus  (juhul kui te ikka selle koos piletitega tegite, nagu mõistlik oleks) või Mytrip, selgub hiljem. Seniks võtke kätte ja kui olete kindlad ja tahate ikka reisile minna, siis ostke uued piletid oma kuluga.

Võin kinnitada, et raha tagasisaamisega läheks teil nagunii ca kuu aega, ehk 20.veebruar saab mööda.

Sellepärast ongi reeglina otse lennufirmast ostetud piletid kallimad, et lennufirmal on kohustus vastata ja probleemiga tegeleda. Nende ärimudel juba sisaldab teatud hoolimist, või on see neile seadustega pandud. Vahendusplatformil (Mytrip ja veel tuhandeid muud vahendajad) on ärimudel sisse-välja, probleemidega tegeleme tasapisi, kunagi võibolla kui aega saab või viitsib, ja meil veel raha on.

Hiina TV siis ikka on maskide kindel pooldaja, neil on ka sügav probleem ning maskid näitavad, et riik ju midagi teeb. Pigem nagu rahva rahustamiseks ja pingete leevendamiseks, mis on selgelt nähtav. Nagu ka haigla valmimine ja blokaadid.

Traktor- ega ma ei tea rohkemat, kui meediast kuulen/näen. Hiina TV on absoluutselt vapustav, umbes nagu Vene televisoon kuubis.

Saab rentida ka külgkorviga rolleri. Kõndides tänaval ma alati hirmuga mõtlen, et pooled rollerisõitjad on roolis esimesi kordi ja päevi. 

Eks neid lapituid ole ka näha. 

Aga nagu siin juba mainiti, siis rendifirmat sinu dokumendi olemasolu ei huvita. Parimad firmad teevad enne sulle põhjaliku õpetuse ja katsuvad veenduda, et sinu oskused lubavad sul osaleda liikluses. Ja loevad sulle ikka sõnu peale, et ole väga ettevaatlik.

See maski teema on tegelikult huvitav. Jälgides uudisvoolu, siis kipub konsensus sinna poole, et kuna maske kantakse/kasutatakse valesti, siis osad soovitused meedis on sellised, et pigem mitte kanda. Pigem hoolikalt käsipesta ja c-vitamiini manustada. 

Maskide puhul on see, et selle all niiskes keskkonnas pigem on soodsamad olud viirusel, nagu ka see et odavamate maskide maximum kasutus aeg on 3 tundi. Pärast igakordset köhatust, nuuskamist ja aevastamist pead uue maski võtma.

Ka tänavapildis hakkasid siin Põhja-Tais taas maskid kaduma ning mõned üksikud kannavad ja hiinlased kadusid ka. Üsna rahulikuks on jäänud kõik.

Loen siin täitsajänku asjalikke nõuandeid ja siis läheb tal asi lappama. Maailma väärtus ongi see, et kõik on erinev ja tehakse asju erinevalt, ilma keskmistamata. Ilmselt ka selline erinevus aitab mingil osal katastroofid üle elada. Milline õigus on meil õpetada inimesi mujal maailmas "õigesti elama"? Kes on määratlenud, et meie elame kõige õigemalt? 

Aga need kümmekond Hiina telekanalit, mida ma siin näen, kannavad enam-vähem sarnast pilti. Hiina president käib maskiga ringi, tänavatel kontrollitakse inimeste tervislikku seisundit ja pidevalt tulevad piltides (karikatuurid)  õpetused, kuidas käituda ja toimida. Ka tänavapildis on maskidega inimesi üha rohkem ka siin Põhja-Tais  Tai-Myanmari piirilähistel.

Niivõrd konkreetne soov kindlaks ajavahemikuks kindlasse kohta suurvõistluse ajaks ei anna mingit mängimisvõimalust. Tuleb võtta see, mis saadaval on. Ilmselt Turkish Airlines kodulehelt või siis kasuta Momondot (või teisi otsingumootoreid).

Et teemast oleks kasu ka järgmistele, siis võiks Astra72 kirjutada, millise ümberistumisega ta piletid ostis ning ka hiljem anda siin teada, et kuidas läks.

Üldiselt kipub Frankfurdi õhuruum olema umbes ning reeglina maandub lennuk hiljem. Kui samast terminalist ei välju, siis kindlasti ei jõua.

 Kõik jutud, et pannakse järgmise lennu peale ja tasuta süüa, ei korva sinu (teie) kannatusi. Pigem siis ikka varuga jätkulend võtta.

Arvan, et kogu selle eelneva jutu peale on Jeeltsil nüüd ikka väga julge lennata. Tõmbas kõik pinged maha :)

Üldiselt on tõdesid nii palju, et kõigil on õigus. Nii sellel, kes vanemate kallal näägutab, kui vanematel kes sellest aru ei saa.  Kuidagi peab ikkagi hakkama saama ja üksteisega arvestades lendama. Mulle siin Trip.ee-s keegi soovitas kõrvaklappe. Ostsin endale siis aktiivsed mürasummutavad klapid, absoluutne vaikus välisest mürast. Jube vinge. Muidugi jalaga selga peksva lapse puhul see ei aita, aga enamuse probleemist lahendab.

rraivo poolt antud nõu on hea, aga selle kõik teed ära ca 1,5 päevaga (umbes 35 km jala, tegin isegi). Aga kuna kavatsed olla 7-8 ööd, siis on mõistlik tegevusi ka mujalt lähedusest otsida (sevkoiad, rahvuspargid jne). Rendiautoga ei ole ka Los Angeles või Sacramento liialt kaugel.

Majutus sõltub sellest, mida ise kavatsed teha. Alati on mõistlik võtta hotell tegevuse lähedale. Samas on San Fransisco väga kallis, heas ja mõistlikus asukohas asuv hotell on alates 300 USD päev.

Ujuda nagunii ei saa, vesi on liialt külm. Kui võtad rendiauto, siis ei ole vahet kuidas kulged. Piiramatud tegevused.