Reisibüroo/reiskorraldaja Aasias

Kas kellegil on infot või kontakte Aasias (Tai, Kambodža, Vietnam) tegutseva kohaliku usaldusväärse reisbüroo osas, kes organiseeriks grupile kohalikud hotellid, giidid, transpordi, vaatamisväärsuste külastamise. jms.

Endal on olemas lennupiletid Eestist ja kohalikud lennupiletid tervele grupile.

4 aastat tagasi võtsime täispaketi ühe Vietnami firma käest: https://discoveryindochina.com/ Reis: Ho Chi Minh (Saigon)-Hanoi (rongiga)-Halong Bay-Hanoi-Luang Prabang Laoses (lend) koos mitmete kohapealsete trippidega-Siam Rep (lend)-Koh Chang ja Bangkok (bussiga Siam Rep'is). Meid oli 11 ja kõik toimis nagu õlitatult. Võtsime täispaketi: majutus 3-4*, ekskursioonid-tripid (k.a Mekongi Delta), rong+kohapealsed lennud+2 päeva Halong Bay'l. Oli väga-väga rahakoti-sõbralik. Büroos töötas (töötab?) Giang'i nimeline neiu, kes oli meie ihu-konsultant ja kellega ka reisifirma Hanoi kontoris ka kohtusime.

Tere. Kambodzas resideerub, Jim Siem Reap. Otsi siit tripist Kambodza alt ja võta ühendust. Vietnamis näit. liveinmuine.com. Phuketis näit. phuket.ee

Meie kasutasime sellist firmat "Vietnam Today travel", www.vietnamtodaytravel.com. Olime kaheksakesi ja jäime väga rahule. Kõik toimis kenasti. Alustasime Hanoist, rongiga Sapasse mägedesse, siis 2 päevane Halongi lahe kruiis, Hue, Hoi An, Saigon, Lõpetasime tuuri Seam Reapis. Tellisime täispaketi koos lennukipiletitega. Hotellid küsisime 3* sed, mis olid paremad, kui Euroopa 3*. Igati soovitan.