Ryanairi aegade muutus, kogemused?

Kas kellelgi on kogemust Ryanairi lennuaegade muutusega pärast seda kui piletid ostetud?
Ostsin piletid aprilliks Riia-London-Alghero-London-Riia (eelkõige väga odava Alghero lennu pärast, kõik otsad Ryanair), nüüd ca. poolteist nädalat hiljem tuli e-mail, et London-Alghero (sh. ka Algerost tagasilend) lennuaeg on muutunud ca.11 tundi varasemaks. Sellest iseenesest polekski hullu aga nüüd on Riia-London lend vastu taevast. Peaksin Londonist Algherosse lendama juba enne kui ma üldse Riiast tulema hakkan.
Kas mul on võimalik Ryanarilt küsida Riia lennu muutmist varasemaks ilma lisanduva tasuta, sest see muudatus on pealesunnitud nende teisest lennust ja samas kõik lennud nende firmasiseselt?

ps. "Põnev" on see, et sõbrad, kes ostsid piletid samadele lendudele, pole saanud e-maili lennuaegade muutuste kohta kuigi ka seda endist lennuaega ei eksisteeri enam.

Tühistamine pole teemaks, sest minna tahaks ikkagi. Hea veel et rendiautot ja ööbimist polnud sihtpunktis ära bronnitud - see kõik oleks praegu kuludes olnud...

Teoreetiliselt puudub sul õigus nõuda Riia-London-Riia lennu aja tasuta muutmist. Ryanair ei tee "connecting-flight" süsteemi ja iga lendu võetakse eraldiseisvana. Kui sa lendaksid näiteks Lufthansaga Tallinnast Frankfurti ja sealt Lufthansaga edasi Londonisse, siis checkitaks su pagas kuni Londonini välja ja Frankfurdis ei ole sul kaa muud vaja teha, kui lihtsalt tipa-tapa järgmise lennuki peale minna. Pagas viiakse ise järgmise lennuki peale.

Odavlennufirmade puhul aga, k.a. Ryanair, tuleb Londonisse jõudes läbida turvakontroll, oodata oma pagasit ja teha siis uuesti jätkuelnnule check-in. Kuna Ryanair hoiab kokku igalt võimalikult asjalt, siis on asjad paraku nii ebamugavale tasemele jäetud.

Lufthansa näite puhul korvaks LH sulle igasugused muutmised täiesti tasuta ja pakuks ka 100% raha tagasi, kui sa seda sooviks. Ryanairilt aga piletit ostes nõustud sa Ryanairi tingimustega nende lendude osas ja paraku ei ole sul mingit alust ega õigust nõuda neilt Riia-lennu aegade muutmist. Seda pead omast taskust tegema. Muidugi võid alati ka viisakalt paluda, vahel lubavad - on toiminud easyJetiga. =)

Endal sama kogemus 1,5 aastat tagasi Riia-Frankfurt Hahn liinil. Samuti sain vaid mina e-maili, sõber, kes oli sama lennu eraldi broneerinud ei saanud. Aga helistades lennufirmasse saime oma lennu eelmisele päevale tõsta ja tasuta. Sellest tulenevalt olime sunnitud Frankfurdis 24 tundi passima oma järgmist lendu oodates aga vähemalt meie puhkus ei läinud mokka. Arvan, et helista neile ja vaata, mis nad räägivad Sulle.

Sõbrale tuli siiski ka sama kiri, küll pealkirjaga "2nd Notice", esimest teadet talle aga ei tulnudki.

Kuna Ryanairiga oli võimatu ühendust saada kahe päeva jooksul - tel. olid kinni kogu nende märgitud lahtiolekuaegadel üle maailma ja e-maili teel puudub võimalus kontakteeruda - siis viskas mul see asi üle.
Leidusid Easyjetis samas hinnas piletid sama sihtpunkti teise linna läbi Berliini, ostsin need ära ning Ryanairi Alghero lennud küsisin vastava veebivormi kaudu tagasi (lennuaeg muutus üle 3 tunni, see on üks vähestest võimalustest kui Ryanair raha tagasi maksab). Sinnasamma vormi mahutasin ära ka selleks küll mittemõeldud lühikese jutu koos kinnituskoodiga, et tahan saada ka Riia lendude raha tagasi kuna see osutus nüüd samuti kasutuks.
Jään põnevusega raha tagastamist ootama.

Kas oled raha tagasi saanud? Ausalt öeldes võttis päris murelikuks, sest endal plaanis ja ka makstud reis samal marsuudil ning samuti aprilli lõpus.
Anna palun teada, mis aegadest sulle saadetud kirjas jutt käib? Kontrollisin oma reserveeringud ning ka hetkel kehtivad lennuajad üle ning seal mingeid muutusi ei ole!

Kui su lennuajad kehtivad ning muutuste kohta infot pole, siis pole vaja muretseda. Meil lihtsalt õnnestus lennu kuupäev nii õnnetult valida, et ainult sel päeval muudeti aegu ja kahest lennust sai üks, teised kuupäevad ees- ja tagapool jäid samaks - isegi vaatasin, et no on alles ebaõnn.

Alghero lendude maksumuse sain tagasi, Riia lendude kohta seda ei saa (veel) öelda. Kuna nende nn. "call center" on mind täielikult väljavihastanud, siis pommitan neid elektrooniliselt. On olemas inimesi kes võtavad sõjakäiku Ryani vastu väga tõsiselt ja sellest on sündinud alljärgnev veebileht.

Kellel probleeme Ryanariga, siis soovitan soojalt kasutada sellel lehel leiduvat infot: http://www.ryanaircampaign.org