Tere
On keegi SAS tehnilise poolega kursis, et mis valemiga need asjad neil töötavad?
*Android äppi ei saa sisse logida, ütleb et pead liituma EuroBonusega.
*Eurobonusega üritades liituda, ütleb et see e-mail on juba kasutusel...(suvalise e-maili pannes ju ei saa ikkagi äppi sisse logida kui e-mail erineb)
*Kodulehel oma admeid parandades pole võimalik telefoninumbrit panna, ükstaspuha mis formaadis selle paned annab ikka errori.
Ei julge lennupileteid ostagi kui midagi ei tööta...
Kui su mail on kasutuses, siis lase salasõna meenutada.
Ehk oled kunagi juba konto loonud?
Seda lihtne öelda, aga kuidas praktikas teha? Pole sellist võimalust kuskil.
Lisaks kui ma oma kontoga sisse login ja seal pakub EuroBonusega liitumist siis järelikult pole ju selle konto e-mailiga liitunud sellega...
Täielik mähis :D
SAS-i äpi kohta ütlen seda ka infoks, et endal juhtus novembri alguses selline asi, et SAS muutis lennuaega 3 korda ja iga kord muutus nii öelda vahemaandumine: Arlanda, Copenhangen ja vastupidi ja nägin äpist ka, et ilusasti muutub kogu aeg mingi asi. Aga mida äpp ei muutnud oli lennukuupäev, mitu aastat ei ole juba lennupiletit info vaatamiseks kasutanud, ainult äppi kasutanud. Äpp näitas, et nüüd lennujaama ja koju tagasi ning lennujaamaa check-in-s selgus, et ei, Teil on tagasilend hoopis teisel kuupäeval, vaadake oma piletit. Nii et tuleb alati jälgida nii äppi kui piletit paralleelselt.