SAS lennuaegade muutused Gran Canariale

Tere! On SAS-ilt osetud piletid novembris Gran Canariale. Täna tuli teade, kus teistkordselt muutuvad lennuajad rohkem kui 2 päeva. Esimesel korral tagasitulek varasemaks, peale seda muutsin majutuse, auto broneeringud ja aksepteerisin muutuse.Täna teistkordselt muudeti siis minekut 2 päeva varasemaks. Lennuni on vähem kui 14 päeva. Kas ma saan aru, kui muutus on vähem kui 14 päeva siis on võimalik küsida lennufirmalt kompensatsiooni? Isegi, kui ma aksepteeriks muutuse. Kui tõenäone on, et veelkord nii suur muutus tehakse, kus kõik muud broneeringud tuleks ümber teha... Äkki kellelgi on kogemust. Tänud!

Minu ja minu reisikaaslase lende muudeti ka. See oli juba ammu teada, st näha graafikust oli ammu kuigi muudatus ametlikult tuli reisikaaslasel alles paar päeva tagasi. 

Minu tagasilend pidi olema 28.11 ja tõesti 26.11. Mulle ei sobinud seega helistasin neile ja ütlesin, et jätku 28.11 Gran Canaria - Stockholm ja pangu edasi Tallinna 29.11. Lubati ka hotelli hüvitamist Stockholmi lennujaamas, mis sobis (ise maksan, pärast teen refundi). Nüüd veel muudeti tagasilennu esimest lendu 2 h hilisemaks, aga see on ok, ma arvan. 

Minu reisikaaslase tagasi lend pidi olema 17.11 aga nägime ammu, et seda lendu pole. Vaatasin et lähim sobiv lend on 19.11 ja nad nüüd muutsidki sinna. Muidu oleks samamoodi saanud võtta samal kuupäeval + hotell + edasilend järgmisel kuupäeval, aga tal oli lihtsam kaks päeva puhkust pikendada. 

Kõigepealt võid vaadata online süsteemist, kas on kohe midagi head saadaval (ta laseb tasuta muuta mingi kuu aja piires vähemalt, kui on ok lend samas hinnaklassis). 

Kui tahad keerukamat varianti (nagu mina) siis vaata täpselt välja, mis lendu tahad ja helista neile. Varu kannatust, et olla ootel 20-30 minutit ja saad telefoni teel muuta lennu endale sobivaks.