Viimased kommentaarid

TUI kodukal on kirjas, et maksta saab ainult UKs välja antud deebet- või krediitkaardiga. Samas aktsepteerivad nad PayPali, sellega võib makse õnnestuda.

Kui vedajaks on BA (või BA+AY), siis Mumbai lennud saabuvad terminal 5, Helsingi lennud väljuvad terminal 3. Kui lennud on samal piletil, pole sul ilmselt  vaja pagasit välja võtta ning saad kasutada airside terminalide vahelist bussi. Sellisel juhul ei pea sa passikontrolli läbima, küll aga turvakontrolli. Poolteist tundi on piisav.

Hilinemise korral, nagu juba eespool öeldud, on see lennufirma mure, kuidas sind Helsingisse saada. AY opereerib päris mitu lendu päevas, suur võimalus, et saad juba samal päeval edasi lennata (kui sa just päeva viimase BOM lennuga ei saabu, kui see hilineb, siis viimane HEL lend on vist juba läinud).
Eraldi piletite puhul nõus Rauliga, väga kahtlane, et jõuad. Pead terminal 5 läbima passikontrolli, võtma pagasi ning landside transfer terminal 3. Variandid on HEX või metroo, mõlemad terminalide vahel tasuta. Sõiduaeg suht sama, metroo käib tihemini, kui HEX, aga HEX platvorm on terminal 3 lähemal, kui metroo.
Terminalis läbid turvakontrolli ja sprindid väravasse. Väravat nii vara ei suleta, kui esimene vastaja väidab, küll aga peab turvakontrolli sisenema hiljemalt 35 minutit enne lennu väljumist. Terminal 5 tähendaks turvakontrolli hilinemine automaatselt offloadi, terminal 3 peaks teoorias olema võimalik override, kui keegi vastutav isik su peale halastab, aga ma ei soovita seda katsetada.

Millegipärast pole just Tallinnas Avis Preferred toiminud, ikka tuleb lennujaamas letti minna.

To HenryMark

Et sa ühes teises teemas jätsid vastamata, siis küsiks siin uuesti - millel põhinevad sinu hinnangud lennufirmafe turvalisusele?

Ei saa. Tegemist on viisavaba transiidiga, Hiinast tuleb väljuda kolmandasse riiki, mitte samasse, kust sa saabusid. HK ja Macau käivad TWOV kontektsis kolmandate riikide alla.

Aga sinu plaan ei toimiks niiehknii, kui sul on Hiinas rohkem kui üks peatus, on viisavaba viibimise aeg piiratud 24 tunniga. 

Vaata näiteks siit.

Aga kas poleks mõistlikum kogemusi ja avustusi otsida ENNE broneerimist?

Southendist peale rongi muid võimalusi eriti polegi, pilet vist £15-20. Saab põhimõtteliselt ka bussidega, aga ümberistumistega, rong on mugavam.

Londonist Gatwicki on võimalusi palju. Kõige odavamad ilmselt easybus ja National Express, aga kui aja peale minek, eelistaks ma taas rongi.
Gatwick Expressi jätaks valikust välja, see ei ole nii palju kiirem, et kõrgemat hinda väärt oleks. Vaata Southerni või Thameslinki.
Gatwicki rongides saab viipekaardiga maksta, aga olenevalt sellest, millal on minek, võib ette ostetud pilet odavam olla.

Londonis 17, kuumusest just ei nõrke

Just katsetasin, Ryanair äpp näitab pardakaarti ka ilma internetita.

Vahe on selles, et Ryanair ei paku jätkulende (connecting flights). Sul on kaks eraldi piletit, LPA-STN ja STN-TLL. Kui esimene lend hilineb ja teisest maha jääd või kui lenude vahele liiga vähe aega jätsid, on see sinu enda risk, Ryanair sind tasuta järgmisele lennule ei paiguta.

Stanstedis pead lennukilt maha tulles läbima passikontrolli (pass kaasa, automaatväravast saab kiiremini läbi, ID kaardiga peab üldjärjekorras seisma. Ei ole 100% kindel, aga automaatväravatel on vist vanusepiirang alla mille ei saa neid kasutada), kõndima läbi tolli, kes üldjuhul kedagi ei tülita (kuigi Kanaaridelt tulles on see võimalus olemas, sest saared pole EL tolliliidus), seejärel kappama terminali teise otsa ning läbima turvakontrolli, fast track on siin suureks abiks.

Ainult et teemaalgataja marsruut algas LPA'st, kuhu Wizz ei lenda.

Mitte võidakse, vaid päris kindlasti tühistatakse.

Eelmisel aastal maksid 600 EEK? Vau!

Haha, tüüp ikka seal või siis tema mantli(vesti)pärija. Esimest korda kohtusime vist 2003 või 2004, peatasin ka auto, kuulasin jutu ära ja sõitsin maksmata edasi. Rohkem ei ole peatunud, ainult lehvitanud, aga viimasest korrast hea mitu aastat möödas.

@ E. T.

Omavastutust ei ole mul kunagi kaardilt broneeritud, ainult deposit.

Vb asi selles, et 194€ piletid on Dubrovnikusse, aga teemaalgataja plaanis Rijekasse sõita

Edit: muki jõudis ette :)

+1 Whipsnade'le. Lutoni linn on.. noh, heameelega ma seal niisama ei kolaks.

Kaks täiskasvanut pannakse jah suht suvaliselt, et ergutada inimesi kohtade eest maksma.

Kui te ei ole endale kohta valinud, ei tasu Ryanairi check-ini teha kohe selle avanedes. Kõigepealt jagatakse välja vähem ihaldusväärsed kohad, lootuses et keegi viimasel minutil otsustab ikkagi maksta. Check-ini hilisemaks jättes on suur tõenäosus vältida keskmisi istmeid ja tagumisi ridu. Hea õnne korral võib sattuda isegi emergency exit ritta.
Pikemal kui paaritunnisel lennul olen ise alati koha valinud (kas emergency exit või Ryanairi puhul 2F) ning tähtede seisule lootma ei jää.

Wizzairi kodulehel on kirjas jah, et KUT-TLL lennul ei saa mobiilset pardakaarti kasutada, peab olema paberil pardakaart.



@Maarekp Veidi OT, aga BT on vist üks väheseid lennufirmasid, kes pole suutnud androidile äppi teha.

Stanstedis on siiski ainult üks terminal, rongiga saab sõita osadele väravatele lähemale. 

Minu viimasest Ryanairi lennust on küll ligi aasta möödas, aga mäletamist mööda tuleb nende väravatesse jala kõmpida. Eelmisele postitusele vaidleksin vastu, et Stanstedis orienteerumine ei ole suur ettevõtmine. Aeganõudev küll, aga suunavaid silte on igal pool piisavalt

Proovisin just dummy bookingut. Alla 12aastase lapsega lennates on lapsele kohavalik tasuta (ainult teatud ridades), täiskasvanue piletihinnale lisatakse kohavaliku tasu automaatselt. Tasu suurus ilmselt oleneb lennu pikkusest, propaani turuhinnast Kalkutas ja O'Leary tujust, maikuus STN-TLL oli see näiteks £6.

Kindlasti keegi varsti postitab oma kogemusest, kuidas lendude vahel oli 5min ja jäi aega ülegi paar õlut teha, aga mina ei hakkaks riskima.

Kui tähtede seis juhtub soodne olema, siis võib isegi jõuda, aga ma oletan, et tegemist on Ryanairi piletitega, millel pole maha jäämise korral mingit kaitset. Väiksemgi hilinemine muudab jõudmise kahtlaseks. Samuti võta arvesse, et maandumisajast läheb veel 15-20 min enne kui uksed avatakse. Samas puhtalt oma kogemustest olen märganud, et Ryanairi lennuajad on veidi "õhku täis" ning enamasti maandub lennuk varem.
Nagu ma eelnevates Stanstedi teemades olen kirjutanud, on Ryanairi väravad enamasti pärapõrgus, omajagu kõndimist passikontrolli ja pärast tagasi. Samuti võib passikontrolli saba olla päris pikk, oleneb kui palju lennukeid samal ajal sisse tuleb. Security fast track on nii lühikese peatuse korral pmst kohustuslik.
Teine asi on, et septembriks võib olla (aga võib ka mitte olla) Brexit juba toimunud ja esialgu pole veel selge, kas pärast Brexitit saab EL passiga automaatväravaid kasutada või tuleb üldjärjekorras seista. Samuti tuleb Brexiti puhul arvestada tollikontrolli võimalusega.