Viimased kommentaarid

+1 Whipsnade'le. Lutoni linn on.. noh, heameelega ma seal niisama ei kolaks.

Kaks täiskasvanut pannakse jah suht suvaliselt, et ergutada inimesi kohtade eest maksma.

Kui te ei ole endale kohta valinud, ei tasu Ryanairi check-ini teha kohe selle avanedes. Kõigepealt jagatakse välja vähem ihaldusväärsed kohad, lootuses et keegi viimasel minutil otsustab ikkagi maksta. Check-ini hilisemaks jättes on suur tõenäosus vältida keskmisi istmeid ja tagumisi ridu. Hea õnne korral võib sattuda isegi emergency exit ritta.
Pikemal kui paaritunnisel lennul olen ise alati koha valinud (kas emergency exit või Ryanairi puhul 2F) ning tähtede seisule lootma ei jää.

Wizzairi kodulehel on kirjas jah, et KUT-TLL lennul ei saa mobiilset pardakaarti kasutada, peab olema paberil pardakaart.



@Maarekp Veidi OT, aga BT on vist üks väheseid lennufirmasid, kes pole suutnud androidile äppi teha.

Stanstedis on siiski ainult üks terminal, rongiga saab sõita osadele väravatele lähemale. 

Minu viimasest Ryanairi lennust on küll ligi aasta möödas, aga mäletamist mööda tuleb nende väravatesse jala kõmpida. Eelmisele postitusele vaidleksin vastu, et Stanstedis orienteerumine ei ole suur ettevõtmine. Aeganõudev küll, aga suunavaid silte on igal pool piisavalt

Proovisin just dummy bookingut. Alla 12aastase lapsega lennates on lapsele kohavalik tasuta (ainult teatud ridades), täiskasvanue piletihinnale lisatakse kohavaliku tasu automaatselt. Tasu suurus ilmselt oleneb lennu pikkusest, propaani turuhinnast Kalkutas ja O'Leary tujust, maikuus STN-TLL oli see näiteks £6.

Kindlasti keegi varsti postitab oma kogemusest, kuidas lendude vahel oli 5min ja jäi aega ülegi paar õlut teha, aga mina ei hakkaks riskima.

Kui tähtede seis juhtub soodne olema, siis võib isegi jõuda, aga ma oletan, et tegemist on Ryanairi piletitega, millel pole maha jäämise korral mingit kaitset. Väiksemgi hilinemine muudab jõudmise kahtlaseks. Samuti võta arvesse, et maandumisajast läheb veel 15-20 min enne kui uksed avatakse. Samas puhtalt oma kogemustest olen märganud, et Ryanairi lennuajad on veidi "õhku täis" ning enamasti maandub lennuk varem.
Nagu ma eelnevates Stanstedi teemades olen kirjutanud, on Ryanairi väravad enamasti pärapõrgus, omajagu kõndimist passikontrolli ja pärast tagasi. Samuti võib passikontrolli saba olla päris pikk, oleneb kui palju lennukeid samal ajal sisse tuleb. Security fast track on nii lühikese peatuse korral pmst kohustuslik.
Teine asi on, et septembriks võib olla (aga võib ka mitte olla) Brexit juba toimunud ja esialgu pole veel selge, kas pärast Brexitit saab EL passiga automaatväravaid kasutada või tuleb üldjärjekorras seista. Samuti tuleb Brexiti puhul arvestada tollikontrolli võimalusega.

Eelmine aasta lubas CA elektroonikat kasutada, va tõus ja maandumine. IFE touchscreen oli nii uimane, et pärast paari minutit loobusin.

Ei vaidlegi vastu, kaks aastat tagasi oli endal Lutonis selline vestlus

"What country is this card from?"
"Estonia, as it says on the card"
"Yes, but what country??"

Tõesti kummaline, eriti arvestades, et brittidel pole ID-kaarte, mida passi asemel esitada.

Nii igaks juhuks, aga kas broneering on kindlasti TLL-ARN-DOH-DPS, mitte kogemata MNL-ARN...?

Huvitav... LI tax exemption peaks kehtima ainult Manilast väljuvatele lendudele. 

Kas olete kindel, et kiri tuli Qatarilt? Üks pisike kirjaviga kopeeritud tekstis tekitab kahtlusi. Või on Qataril mingi IT problem ja saadeti valed kirjad valedele inimestele.
Kui vastust neilt ei tule, soovitan Rootsi või Soome kontorisse helistada.

@isaac. Kunagine kogemus Ryanairiga, 300g üle lubatu ja no go.

QR õigus seekord. EC261 kehtib väljaspool EL registreeritud lennufirmadele ainult juhul, kui lend algab EList.

Aga vaata üle QR enda tingimused, kas need näevad ette hüvitist/toitlustust/majutust.

Peab vist tagasi kooli minema :)

Kooliajast päris palju möödas, aga nagu oleks meeles, et 25% 300 on 75.

@Arabela

Mitte automaat ei määra teenustasu, vaid pank/finantsasutus, mis automaati opereerib. Tais näiteks maksad 200+ bahti iga kord, kui automaadist raha võtad, pluss oma panga teenustasu (kui see on).
Ka Inglismaal tuleb tihti ette, et £1.99 teenustasu kasseeritakse.

DMZ tuure vist praegu ei tehta. Endal mais minek, tahaks ka DMZ/JSA teha, aga vähemalt TripAdvisoris ei paista keegi teadvat, millal jälle turiste sinna lubama hakatakse.

Jah, laupäeva öösel osad metrooliinid sõidavad, kaasa arvatud Central Line, mida ilmselt peate kasutama

Võib ka näiteks sama Central Line'ga Oxford Circusest Liverpool Streeti minna ja sealt National Express A8. Väljub mälu järgi iga poole tunni tagant ja sõiduaeg öösel u tund. 

Pane tähele, et night tube toimib ainult reede ja laupäeva öösel. Teistel päevadel pead liikuma ööbusside või taksoga.
Unustasin enne lisamata, et kui olete näiteks kolme-neljakesi, võib mõelda ka privaattransfeeri peale, näiteks neid olen mitmeid kordi kasutanud.

Raam peaks olema check in'is enne turvakontrolli ja ka väravas, nagu bosser ütles. Käsipagasi kaalumine väga tihe toiming ei ole, aga korra on seda mul ette tulnud.

National Express on kindlaim valik neist. Kaks tundi kindlasti varem kohale. Sellised kellaajal liiklusega probleeme ei tohiks olla, aga parem karta kui kahetseda. Pilet osta ette ära, endal oli Stanstedi saabudes juhus, kui vahetasin lennu varasema vastu, aga siis istusin mitu tundi lennujaamas, sest bussid olid välja müüdud.

Soovitaks võtta ka Stanstedi security fast tracki, hoiab kõvasti aega kokku.

Siin näiteks 2300 arvustust. Kui see on vähevõitu, siis.. ma ei tea.

56 x 45 x 25cm - maximum and must fit within our baggage gauge. Bags larger than this will incur the relevant hold bag fee. Hands Free bag counts as customer cabin allowance. Customers can take a personal item with them on board.

Seega jah, saad väikese koti kaasa võtta. Suurema koti annad bag drop'is, ehk siis enne turvakontrolli. Täpsemalt siin.