trip-krainetrip-ukraine-dark
Viimased kommentaarid

Minus tekitavad veidi tõrget firmad, mis ei näita hinda enne, kui oled kõik oma kontaktandmed sisestanud. Või ma ei oska sealt lehelt vaadata?

@täitsajänku

Vaata Klooki, see on Aasias päris hea abimees

Olen kasutanud probleemideta Getyourguide'i ning Aasias Klooki. 

Viimase kaudu ostetud piletiga Macaos atraktsioonile saabudes oli see teadmata põhjusel suletud. Kiri Klooki ning paari päevaga oli raha tagasi.

Edinburgh tähendab passi kontrolli nii väljumisel, kui sisenemisel.

UKs pole exit immigrationit, ehk siis riigist väljumisel dokumente ei kontrollita.

Jajah, ja tulemas on ka kuupilet, maksad x summa ja lendad valitud tsooni piires nii palju kui soovid.

14 päeva on piiriks kompensatsiooni saamisel, Right to Care (kindlasti on selle kohta ka eestikeelne sõna? Hoolitsuskohustus?) ei tohiks ajalist piiri olla. Enda ülalmainitud juhtumil toimus lennuplaani muudatus pea pool aastat enne lendu.

@VäikeLotti

AY ei sponsoreeri eestlasi. See on lennufirmade tavapärane praktika, et ümberistumis(t)ega lennud on odavamad, kui otselennud. Sellega haaratakse kliente no "välisturult" konkurentide hambust.

Kusjuures, Finnair on maailma kõige turvalisem lennufirma, nende viimane hukkunutega  lennuõnnetus juhtus nii ammu, et seda on isegi raske Googlest leida. Igal juhul üle  50 aasta tagasi.

U2, FR, QR, QF näiteks pole olnud ühtegi hukkunutega intsidenti, see nimekiri on suht pikk. Mille poolest on nad ohtlikumad, kui AY? (Finnairi viimane surmaga lõppenud intsident oli 1963, Google'ist leitav paari sekundiga).

@reisija66

Tallinnast üle 100km auto/bussiga uhada, et Helsingisse lennata?

Ma ei ole küll jurist, aga Right to Care kohustus peaks lennufirmadele kehtima olenemata tühistamise/hilinemise põhjusest või ette teatamise pikkusest.

Kui Wizz pakub järgmist lendu 2. augustil, siis senini peaks majutus ja söök Roomas nende kulul olema. Vabatahtlikult nad seda muidugi pakkuma ei hakka, mis võib tähendada seda et maksad ise esilagu kõik kinni ja nõuad Wizzilt hiljem tagasi.

Vaidlesin ise mõned aastad tagasi BAga sarnasel teemal, nad olid raudkindlad, et ei ole kohustatud mulle midagi hüvitama, aga seisukoht muutus pärast kohtusse andmist kiiresti ning hotelliarve maksti kinni.

Kui kannatab päeva kauemaks jääda, siis 16. juuli on saadaval ATH-RIX-TLL, A3+BT, seda küll pika passimisegs Riias.

PUY just praegu, turvajärjekord ulatus saabuvate lendude ossa, Fast Track ainult lapsevankritele ja ratastoolidele. 45 min läbimiseks.

@henry086

Korduvalt oled mitmeid lennufirmasid ebaturvaliseks nimetanud, küll jätvat lennukite hooldus soovida, küll polevat piloodid piisavalt koolitatud jne. Samas ühtegi viidet oma väidetele lisamata.

Näiteks on AY lennuk alla kukkunud, sest mõlemad piloodid olid purjus, tõsi küll, see juhtus 60 aastat tagasi.

Kui ma lendan päevaks või paariks, ei ole mul mingit vajadust äraantava pagasi järgi. Ja vajalikud kreemid-seebid rändavad käsipagasis.

Aga sellega olen nõus, et reisijad ise ei aita järjekorra kiirusele kaasa. Hiljuti Bukarestis küsiti igaühe käest eraldi, kas on elektroonikat või vedelike kotis. Tuima näoga vastati, et ei ole. Ja pmst iga teine kandik läks täiendavasse kontrolli, sest ega läpakas ja pooleliitrine viski ju elektroonika ja vedelike alla ei käi.

Ja loomulikult see kohvri lahtipakkimine ja vedelike kõige põhjast välja otsimine alles siis, kui lindi ette jõutakse. Ja eriti käivad mulle närvidele need, kes pärast kontrolli hakkavad sealsamas lindil oma asju tagasi kotti pakkima, hoides sellega järjekorda kinni. Ei taha eriti uskuda, et 90% lendajatest teevad seda esimest korda.

Eile hommikul veidi peale kl 5, Heathrow T3. Fast Track suletud, tavakontrollis paras järjekord, aga liikus kiiresti, u 25 minutit, et läbi saada. Paar nädalat tagasi, jälle Heathrow T3, laupäeva hommik kl 9 paiku, läbi Fast Tracki u 15 min.

Mai algusest ühe tuttava hoiatav kogenud Manchesterist. Esmaspäeva hommik u kl 6 (kahjuks terminali ei tea), oli lennujaamas 4 tundi enne lendu ja pidi lõpuks jõuga turvajärjekorras ette suruma, et lennule jõuda.

Või selline näide Iirimaalt.

Kui just hiljuti kaarte pole ümber joonistatud, siis Bulgaarial pole Ukrainaga ühist piiri.

Ammusel ajal, kui Tu134 ja 154 sai lennatud, oli paaripäevane kõrvavalu ja kuulmise vähenemine alati peale maandumist garanteeritud. 

Viimase paarikümne aasta jooksul on seda juhtunud vaid korra, siis kui räige nohuga lennukisse ronisin. Puhtalt oma viga.

Ahjaa, kui peaks juhtuma, et hammas on veidi kahtlane, aga otseselt ei valuta, siis pole ka mõtet lendama minna. Testitud.

Teiseks- "full insurance package" - kas see ei tähenda, et kõik on kaetud? Mida sellisel juhul tähendab see "Excess:1250 EUR for damages and theft 2375 EUR"??

Vastus selle peitub selles lauses:

Premium Excess Protection

Refundable by CarFlexi

Võtsid auto ja kindlustuse vahendaja kaudu. Kindlustusjuhtumi korral kasseerib autorent sinult omavastutuse sisse, mille saad siis vahendajalt (CarFlexi) tagasi nõuda.

Teemaväliselt ja huvi pärast, miks on Napoli teema lingiks see?

https://trip.ee/foorum/uldfoorum/budapest-5

@Moms, see oli laupäeva hommikul seitsme paiku, ehk siis tipptund.

Passikontrolli fast tracki pole ma ise kunagi kasutanud, ei oska kommenteerida, palju see ajavõitu annaks.

Nii palju kui mina olen seda kasutanud, pole kellaaja vastu keegi huvi tundnud. Lihtsalt skännid koodi väravas ja liigud edasi.

Kui ma õigesti mäletan, siis olid seal ka automaadid, kust sai fast track pääset osta. Kui täpne aeg muret teeb, võib selle siis soetada vahetult enne sisenemist.

PS: Fast track ei pruugi olla mingi imeloom, viimane kord läks mul 45 min, et turvakontrollist läbi saada. Ei kujuta ette, kui pikk võis tavajarjekord olla.

https://www.spth.gob.es/faq?tab=2 kinnitab vatse öeldut, 24h enne väljumist.

Antigeeni testi tulemuse kättesaamine ei tohiks võtta üle poole tunni, seega võib vabalt ka lennu väljumise päeva hommikul teha.

@Mina123 vabandust, ei kontrollinud enne postitamist üle, Ciampino lehel Covid linki klikates suunas automaatselt Fiumincinosse.

Siin on väidetavalt Ciampino läheduses olevad testimispunktide, info täpsuse eest ma ei vastuta.

Eesti nõuab testi vaid kolmandatest riikidest saabuvatelt kolmandate riikide kodanikelt. Itaaliast saabuvalt Eesti kodanikult seda ei nõuta.

Küll aga võidakse Itaalias nõuda testi lennujaama pääsemiseks. Info testimispunktide kohta on lennujaama kodulehel olemas.

Edit: Vabandan, link suunab vale lennujaama kodulehele.