Viimased kommentaarid

Lennureisijatel  (paljudel ainuke puhkus aastas) on õigus rahulikule reisile. 

Seltsimehed, kipute vist unustama, et lennuk pole tegelikult midagi muud, kui ühistransport. Nagu buss või tramm. Ma sõidan trammiga ehk korra või paar aastas, peaks vist laskma karjuvad tited välja visata koos nende hoolimatute mammadega, sest mul on õigus rahulikule reisile.

Kas ma krimpsutan nägu, kui näen suuremat hulka lapsi väravas lennukile pääsu ootamas? Jah. 

Kas ma hoian pöidlad pihus, kui näen lastega perekonda mööda vahekäiku minu poole liikumas? Jah. 

Kas oigan vaevaliselt, kui eelmainitud perekond minu kõrvale/lähedusse end sisse seab? Jah.

Aga parata pole midagi, eralennukit, kus lapsed puuduksid, endale lubada ei saa. Tuleb lihtsalt üle elada. Vahel lapsed karjuvad, aga enamasti on nad viksid ja viisakad. Vahel täiskasvanud karjuvad, see on palju hullem, sest teoorias peaks ju neil juba nii palju mõistuseraasukest peas olema, et teada, kuidas end avalikus kohas üleval pidada.

(Kuna mul endal lapsi pole, ei oska kahjuks teemaalgatajale ühtegi näpunäidet anda).

Ei saa öelda, et otseselt puudust tunneks millestki, aga Eestis käies saab kohvrisse leiba ja sinki laotud küll. Ja Kalevi komme ka.

520 eurot suund/per nägu??? Kus kohast lend algab?

Kui reis algab EUs või lõpeb EUs siis kehtib küll

@arno14. Mitte EL lennufirmadele kehtib regulatsioon ainult siis, kui reis algab ELis, tagasiteel Taist see Aeroflotile ei kehti.

@vatse AY on oneworld, SU Skyteam, seega vähetõenäoline, et nende lennule ümber broneeritaks.

Kui siseneda Leedust ja väljuda Leetu, siis ei ole ju tegemist transiidiga.

Lennukiga minnes peaks Valgevene vist 5 päeva viisavaba olema?

meenuski et Küprosel just jälle maa värises...

@Nile Delta, paned äkki viite ka?

Tulid üheksakümnendate Soome piiriületused meelde - kuhu lähed? Mis teed seal? Palju sul raha on? Näita ette! :D

Suure tõenäosusega ei küsita midagi. Kevadel ei pakkunud minu isik immigratsiooniametnikule mingit huvi, standard pass skännerist läbi ja kõik.

Soovi korral võib muidugi konto väljavõtte kaasas olla, kuigi ma oletan, et krediitkaart peaks ka piisama.

Kuigi ortograafiareeglite mõrvamist on ka mul valus vaadata (tunnistan, et panustan vahel ka ise), ei ole alati kõik must-valge. 

Vabandust, kui ma eksin, aga küll on jäänud mulje, et dim123 puhul on tegemist foorumikasutajaga, kellele eesti keel ei ole emakeel. Ja sellisel puhul näpuga reeglites järje ajamine võib inimest eemale peletada.

Aga ei mingit vabandust "kirjudan naku ,tahan pole sinu ,pisness mine osta elu!!!!!!!" tüüpidele.

Ryanair lendab Austraalia ja Tenerife vahet nüüd?

Vabandust, kui eksin, aga mina olen nii aru saanud, et TW võtab sellise tehingu eest pisikese konverteerimistasu.  Ehk siis, kui maksad kaardiga 10AUD on makse tasuta juhul, kui sul on arvel 10 või rohkem AUD. Kui aga arvel on €3+£3+$3, siis tuleb teenustasu otsa. Revolutil see tasuta.

Turvafunktsioonid äpis on tõesti suurepärased, väga kasulikuks võib osutuda asukohapõhine makse (vabandust kohmaka tõlke eest). Ehk siis füüsilise kaarditehingu korral võrreldakse tehingu asukohta sinu telefoni asukohaga ja kui need on üksteisest liiga kaugel, siis tehing blokeeritakse. Jama muidugi, kui oled telefoni koju unustanud :)

Revolut, pole vaja midagi konverteerida, nagu TransfeeWise, reeglina head vahetuskursid (ise pead muidugi jälgima, et makstes DCC kaela ei määrita) ja £200 väärtuses teenustasuta sularaha kuus.

Tagavaravariantideks täiesti tavaline panga väljastatud Visa Debit ja Amex. Viimase eelis on see, et nad blokivad DCC ja loomulikult punktid, mida erinevate lennufirmade miilideks saab konverteerida.

See on midagi uut? Viimati kasutasin National Expressi septembris ja siis ei olnud mingit check in'i. Näitad pileti telefonis ette ja korras.

Ainuke asi, mis pähe tuleb on open return piletid. Ehk siis tagasisõit tuleb teha mingi perioodi jooksul ja kui oled otsustanud, millal sõidab, tuleb netis konkreetsele bussile broneering teha.

Colombo lennu peale läheb teemaalgataja Šeremetjevost. Seega poleks nagu lennujaamavahetust vaja?

Teemaalgataja kohe kindlasti ei virisenud, ta avaldas oma arvamust. Odav ja kallis on väga suhteline mõiste ja igaühele erinev. See, et Karl Vaino 160 eurot restos korraga hakkama paneb, ei tähenda, et see kõigile taskukohane on.

Või teistpidi, 2000 eest F piletit ostes on hea diili üle hea meel, aga 150 Euroopa Y eest paneb küll nina kirtsutama.

Ronginäide... Ehk on võimalik, et lennuhinnad pole üldse odavad, vaid rongihinnad hoopis väga kallid?

Asjalik on võrrelda lendamist ja autosõitu. Kas auto võtab ka paarsada inimest peale? Võiks ju võrrelda lendamist ja kojujäämist, viimane veelgi odavam.

Kui Euroopa-sisese lennu hind on 150 või rohkem, siis ma mõtlen, kas mul ikka on väga vaja minna. Jah, siuke rott olen.  

Peagi tulemas kaks lendu, kus km hind u 2 senti. Ja olen lennanud ka vähem kui sendise kilomeetrihinnaga.  Oleks pidanud ostmata jätma, sest liiga odav oli?

Teemaalgatajale - reegel, mis üldiselt toimib - kui hind tundub liiga kallis, siis ilmselt see seda ka on. Kui hind tundub talutav, osta ära ja ära pärast ostmist vaata, kas hind on muutunud, meelerahu huvides.

TUI Nordicu hingekirjas ei tundu Dreamliner'eid olevat, kas wetleasivad kuskilt mujalt?

B788/789 on küll vaikne, aga turistiklassis kõike muud kui mugav, ma ütleks, et üks hullemaid lennukeid üldse. Aga alates premium economist ülespoole on tõesti suurepärane lennuk.

£3000 deposiiti? Kas rentisid Maybachi? 

Deposiidi suuruse leiab enamasti rendifirmade kodulehtedelt üles, kuigi jah, mõned üritavad seda võimalikult kaugele nurka peita. 

Olen teistes sarnastes teemades varem Avist kiitnud ja teen seda uuesti. Seni  vaid korra probleem tekkinud  Tallinna lennujaamast rentides ja ka siis maksis Avis raha tagasi, kui kaebasin. Sülitan nüüd üle õla muidugi.

Kanaaridel on eelistuseks Autoreisen, hea teenindus, head hinnad. Fureteventural oli parklas kõrvalistuja uksele väga korralik mõlk sisse löödud, autot tagasi viies kehitati ainult õlgu, kuna null omavastutus sisaldub neil vist alati.

VäikeLotti, mind hakkas huvitama, kust on pärit väide, et A380 on maailma ökonoomsem reisilennuk? 

Ma ei ütle, et see on vale, aga ma ei suutnud leida kinnitust.

PS: Vist oleks mõtekas see vestlus uue teema alla viia.

Tõnu, millises "normaalses" riigis sa julgelt eraldi piletitega tund lendude vahele jätaks?

Hotelli pakkumine ei ole vastutulek, duty of care on lennufirmal olenemata hilinemise või tühistamise põhjusest. See tähendab siis vajadusel toitlustust, majutust, transporti majutuskohta ja tagasi, telefonikõnesid. Kui IRROPsi ajal on järjekord letis meeletu või lennufirma ei soovi midagi pakkuda, tasub ise enda majutus ja toitlustus orgunnida ning hiljem kulud sisse nõuda.

Just nii ongi, kui üks segment jääb lendamata, tühistatakse järgmised automaatselt.