Viimased kommentaarid

Tõesti sooviks linki sellele seadusele. 

Lennukitüübi muutus on suht tavaline asi, kui mingi seadus seda reguleeriks, siis vaevalt lennufirmadel seda nii kergekäeliselt teeks.
Kui sind jäetakse nüüd väiksema lennuki pärast lennust maha (IDB), siis oleks sul vastavalt EU seadusele alust nõuda kompensatsiooni ja loomulikult ümberbroneerimist.
Või kui Finnair otustaks AY1331 vahetada A359 A319 vastu ja mul oleks äriklassi pilet, siis ilmselt küll trambiksin jalgu ja nõuaksin ümberbroneerimist, aga A321 vs A319 ei näe väga pointi.

Suurtel firmade ei ole mul veel ette tulnud, et 0 omavastutus kohe hinnas oleks, soovi korral saab juurde osta. Osadel broneeringu käigus, osadel kohapeal.

Portugalis mul kogemused puuduvad, aga näiteks Kanaaridel ja Kreekas kohalikest firmadest rentides on zero excess kohe välja toodud.

+1 AutoReisenile Kanaaridel. Väga sujuv teenindus siiani erinevatel saartel.

Europcari, Avise vms suurte firmade deposiit ja omavastutus (excess) ei ole samad asjad. Avis näiteks broneerib mu kaardil rendi alguses £200-400 olenevalt rendi pikkusest, aga ilma lisakindlustuseta on mu omavastutus probleemide korral alates £1500, olenevalt autoklassist.

Sixt on broneerinud  väikese deposiidi isegi omavastutuseta kindlustuse puhul.

@HenryMark, hea tähelepanek!

EasyJeti lennuajad Gatwicki tunduvad olevat sellised, et öö tuleks niiehknii seal veeta, aga Malpensa kaudu võib isegi toimida.

300 eurose vahe puhul hakkaks mul häirekell helisema, kuskil peab mingi kala olema. Vaatasid sa omavahel võrreldevaid pileteid?

Ise kuulun nende hulka, kes üldjuhul otse lennufirmalt pileti ostavad. Korra aastaid tagasi kasutasin Expediat, kui China Southern ühtegi mu kaarti ei tunnistanud ja mõned korrad Amex Travelit, kui neil magusad cashback pakkumised olid. Põhiliselt lendan ma BAga, neil näiteks on Best Price Gurantee, kui sama klassi pilet samale lennule on kuskil odavam, saan kahekordse hinnavahe tagasi. Korduvalt testitud. Ei oska öelda, kas teistel lennufirmadel ka sama on.
Üleeelmisele postitajale, äri- ja esimese klassi pilet ei tähenda tuingimata paindlikke tingimusi, I ja A vist on vähem flex kui Y.

Riski saab minimeerida võimalikult pikka vahet lendudele jättes. 

Kui lendate ainult käsipagasiga, peaks 2.5h piisav olema, äraantava pagasiga mina riskima ei hakkaks.
Soovitan võtta ka security fast track Stanstedis, see hoiab kõvasti aega kokku.

Keelatud juba alates 2014 ja väidetavalt maksimumkaristus 10 aastat vanglat.

spek, ära hoia pinget üleval, kõik tahavad teada, kuidas QR First Saudi Araabiasse oli. Võid vabalt ka uue teema teha, ma usun et Sinu kogemused kasvõi näiteks waitlistimisega on hindamatud.

Isaac, pole tõsi, TWOV (transit without visa) jaoks on Hong Kong, Macao ja Taiwan kolmandad riigid. 

Seega näiteks HEL-PEK-HKG lend annab võimaluse kuni 144 tundi Pekingis viisavabalt viibida.
Samuti on Hong Kongil ja Macaol oma immigratsioonireeglid, Eesti kodanikele on need viisavabad, pole vahet kas lend saabub Hiinast või Kamerunist.

Viisa(vabaduse) reeglid võivad muutuda igal hetkel ilma igasuguse ettehoiatuseta. Ükski lennufirma või reisibüroo ei võta sellist vastutust, et sulle kinnitada, et kõik on korras (või siis et ei ole korras). Reisiks vajalike dokumentide olemasolu on reisija enda mure.

PS: Viisavaba transiit Pekingis on lubatud kuni 144 tunniks

Lisan omalt poolt auto ja giidi soovituse siia. Terve päeva tuur oli vist 550k IDR. Väga vastutulelikud, abivalmid ja asjalikud inimesed.

Võite öelda, et Mr Chicken soovitas, teenin oma järgmiseks reisiks plusspunkte ;)

Õige kah. Paar lonksu MMSi, kristallid taskusse ja ükski tõbi ega õnnetus külge ei hakka.

Norsuga nõus, kuid väheste kogemustega rändajast võib aru saada. Tripi soodukad suunavad alati momondosse, kust kiwid ja asjad odavaima pakkumisena välja tulevad.

Kribusk, mis kuupäeval sul tagasilend on? Ma ei suuda kuidagi leida marsruuti DPS-KUL-IST-RIX kus vedajateks MH ja TK ning KLis lendude vahe 1.25.

Nagu ma juba mainisin, on MH ja TK erinevates alliansides, seega pagasi edasi saatmine väga kahtlane. 
Samuti ma kahtlen lennufirma vastutuses hilinemiste korral, MH vastutus lõppeb sind Kuala Lumpuri toimetades, TK vastutus algab Kuala Lumpurist. Oleks pilet ostetud otse kas MH või TK kaudu, siis oleks julgem. Reisikindlustus võib siin abiks olla, kuid loe nende tingimused enne läbi. Nad võivad nõuda näiteks kahte või kolme tundi lendude vahel, kuigi konkreetse lennujaama MCT võib väiksem olla.
PS: budget.lv on autorendifirma...

Tagasitulles vaatasin, et Balilt Kuala Lumpuri saabudes vaid järgmisele lennule minekuks 1h 25 min aega jõudmiseks. Kas see aeg on ikka piisav ja kas võib juhtuda, et maandumine ja väljumine erinevast lennujaamast? Lend toimub Denpasarist Malaysia Airlinesiga ja edasi Turkish Airlinesiga.

Hmm, TK on Star Alliance ja MH oneworld ja Turkishi lehelt ma sellist connectionit ei leia.
Kas ostsid pileti mõne OTA kaudu? Või kaks eraldi piletit? Kui nii, siis võib hilinemiste korral probleme tekkida

Indoneesiasse maandudes saab teha 30 päevase VOA, mida saab veel 30 päevaks pikendada.

Minu templid ütlevad küll "visa exemption".

@speedygonzalez

Ja mis kasu on kõrgemast miinimumpalgast, kui sa töötuna kodus istud? Oleks palgad madalamad, suudaks väikettevõtted rohkem rahvast palgata.

Mismoodi sa viisavabalt viisa saamiseks sisened?

Vaata seda, lubatust sisenemispunktid seal kirjas. Ei tea täpselt, kuidas Indoneesias on, aga üldjuhul tuleb immigratsioonitoimingud läbida esimeses peatuses. Viisavabalt saab olla kuni 30 päeva, kui soovid kauemaks jääda, pead tegema Visa on Arrival.

Juhuslikult avastasin broneerigul kellaaja muutuse, ehk Tenerifelt tulek oli lükatud nii palju edasi (6h)... 

Broneeringul laseb muidu muuta lennuaega raha eest, näiteks sellele samale ajale mis varem oligi
See viimane lause paneb mind kahtlema, ega sa ise kogemata valele lennule piletit ei ostnud? Mis kuupäeval su lennud on?

ITA Matrix, küll kahjuks ainult ühe riigi piires, á la kõik lennujaamad Rootsis, Saksamaal, UKs jne

Huvitav, ei QR ega ka SV leheküljed paku Qatari ja SA vahelisi lende, kuidas spek selle küll leidis?