Saabus SMS: Kuu aega tagasi ostetud SAS lennupiletitel (vahemaandumine Arlandas) muudeti järsku tagasitulekuteekonna päeva ja nihutati see kolm päeva hiljemaks. Kas selline käitumine on SAS puhul normaalne ja kas seda saab kuidagi vaidlustada või nõuda reklamatsiooni? Piletitel ma sellist kohta ei leia, kuhu saata kaebus, e-kirja on genereerinud robot.
Esimest korda ostsime piletid otse SAS leheküljelt ja nüüd selline jama. On keegi sellises olukorras olnud ja oskab nõu anda, kas saab mingit reklamatsiooni küsida, sest tekivad ju lisakulutused, rääkimata sellest, et ei jõua töölolemise ajaks tagasi, kuidas seda tööandjale põhjendan üldse.
Contact Us – Find Your Local Telephone Number | SAS (flysas.com) näiteks?
Seal natuke rohkem infot: Canceled flights | SAS (flysas.com)
Imselt su lend tühistati ja nad bookisid automaatselt järgmise võimaliku lennu. Saad küsida raha tagasi, kui sulle kuupäev ei sobi.
Oli 2a tagasi sama juhus, et oli lend Tallinn-Arlanda-Faro, kus mingi hetk ka tõstsid lennu 2 päeva hilisemaks, helistasin neile +4687973010 ja nad tõstsin algul mind tasuta ümber lennule üle Kopenhaageni, mis ka mingi hetk ära muudeti, nii, et oleks pidanud tagasi lennul öö Arlandas olema. Helistasin taas ja nad tõstsid mind sootuks üle Tallinn-Frankfurt-Faro lennule ja seda hoopis Lufthansaga. Teenindaja mainis, et neil mingi vaikimisi kokkulepe nendega, kuid ümber saavad tõsta max 14 päeva enne lendu. Seega tasub uurida, sest automaatseid ümbertõstmisi teeb neil süsteem automaatselt esimesele vabale lennule.
Kui lennuni aega üle 14 päeva, saad valida alternatiivse marsruudi või raha tagastuse vahel, mingit kompensatsioonu ei saa.