Viimased kommentaarid

Tühistatavast lennust max 120 päeva saab kaarditehinguvaidlustuse algatada, see on minu kogemusel lihtsaim viis raha tagasi saada, mul läinud max 2 kuud. Parim oleks, kui kõik ühe kirjavahetuse peal, st reply või foward, siis kogu kirjavahetus ilusasti näha. Sugramiga analoogselt paar korda saadad kirja, vastust reeglina ei tule või tuleb a`la "ei tagasta", seejärel avaldus panka. Ma ei ole kunagi viitsinud kõneootejärjekordades sitsida, eriti kuna lennufirmad ise on kõikvõimalikud kontaktid korralikult ära peitnud.

Kas tõesti on mingist urkast ostmine niiiiii palju odavam, et seda tasub üldse kaaluda? Isegi tuntud vahendajad on praegusel ajal kahtlased, tundmatutega ei tasu proovidagi.

Suhtle majutusega selle tähtaja teemal. Kui lend tühistatajse vähem, kui 2 nädalat enne, peavad hakkama vist ise alternatiive pakkuma.

Kuskil peaks nupp olema "choose your seats later"

Ilmselt reisitõrget ei võetutki, muidu vist kataks. Proovi hotelliga saada mingi kokkulepe, et lükkad bronni nt aasta edasi vms. Muidu jah koolirahaks.

Neandertaal, olin teadlik, neil need F-teed on enamaltjaolt nagu meie maateed, seetõttu ei saanud algul arugi.

Emmklise oleks nagu minuga käinud:) täpselt sama kõik, Focusega risti läbi, üks koolmekoht jäi ületamata.

Et siis mõni Gruusia pädev valitsusliige peaks kommenteerima?

Kindlustusfirma vahetus aitab suurepäraselt makset alandada, võtad järgmise perioodi mujalt ja tekitatud kahjud ununevad kohe.

Kui siselennud samal piletil, saab kõik tühistada, kui mitte, oled ilma. Aga pane kuupäeva muutus sobima, saad kaks lisapäeva, koolis ei juhtu sellest midagi. Refund Aegeanist tuli alles peale krediitkaarditehingu vaidlustamist, nemad pakkusid ainult voucherit.

JN, miks economybookings ei sobi?

Sama väikelaps jäeti atraktsioonidele üksi, siis ei olnud probleemi? Kui lennufirma kipsiga lennukisse ei lase, siis kindlustus seda muuta ei saa, kindlustus vahendas lennufirma info, soovitus oligi, et kui lennata soovite, siis ilma kipsita. Eralennuk ei ole mõistlik kulu, seda loomulikult ei hüvitata. Ma näen siin ka ärritunud kliendi emotsioonidest ülekeevat pahameeleavaldust. Praegusel ajal reisida ongi riskantsem, me lihtsalt loodame, et halvasti läheb kellegi teisega.

Kogemused on läbi kaarditehinguvaidlustese positiivsed, enne ei toimunud midagi.

Jalgratas, aga mis kulud täpsemalt tekkisid?

Nii on igal mitmerealisel maanteel, äärmises vasakus reas sooritatakse möödasõite.

Kreeta avastamine ühistranspordiga on nagu kõrvatroppidega kontsertile minna, millestki saad osa, aga enamusest jääd ilma.

Kui ainult raha tagastuse kiirust võrrelda, ei ole Ryanil Wizzile midagi vastu panna. Probleemid jäävad enda kanda kõikide odavlennufirmadega, Wizz ei ole siin mingi erand.

Ago, see auto paigutamine sõltub kohalejõudmise ajast, kui varakult kohal oled, siis GOLD järjekorras pannakse auto ka nii, et kiirelt maha saab, kui jääd hiljaks, satud kuhu juhtub.

Hispaania lennujaamas ei juhtu midagi, sa lihtsalt ei satu sinna, Tallinnast ei saa lennukile.

Plaanime perega 6 täiskasvanut + 2 last minna Yukatanile veebruaris 2022 Playa del Carmeni nädal + Tulum nädal autodega. Eelmine kord olime Cancun + Tulum rendiautoga. Kaks küsimust, kas on mingeid muid kohti, mida soovitate Playa del Carmeni asemel? Kuistkohast leida normaalseid hindu? Praegu leian ainult kalleid ja väga kalleid hindu:)

Wizzi võiks jah investeerimisprogrammina kasutada, ostad piletid, tühistamisel valid 120% krediiti, ostad uued jne, raha kasvab kiiremini, kui parimates investeerimisportfellides:)

Samal piletil lend, pagas läheb ise edasi, täiesti piisav.

Ryaniga lennates ei ole transiiti, seega lennult maha, välja, uus turvakontroll jne. Käsipagasiga fast track ehk isegi jõuab, äraantava pagasiga ja/või esimese lennu hilinemisel läheb kiireks.