Viimased kommentaarid

Tailu, aga mis Sa neilt endilt ei küsi? Arvan et praeguses sitatsioonis oleks ruumi läbirääkimisteks. Kui reisid tühistatuks juuli lõpuni, oleks Sinu argument veenev, kuid praegu väga mitte.

Mul on ka Aegeaniga oktoobris Kreekasse minek, seni näitab veel lende, paistab kas nii ka jääb.

Mul loll küsimus, varasemalt sai arvutist checkmytripist asju vaadatud, nüüd pakub ainult äppi, kas arvutiversiooni ka veel leidub?

Kas Ryani voucher on võrdne makstud rahasummaga või midagi lisaks?

Mul on ka Air Balticu kohta ainult head öelda, vastupidiselt teiste firmade veiderdamistele liikusid nendega asjad kiirelt ja pingevabalt.

Läks jälle mingisuguseks laksimiseks, kus igaüks kaitseb oma tõde. Fakt on see, et Eesti majutushinnad on kõike arvestades ikka üsna kallid. Ise küll neid ei kasuta, sest Eestis on igas nurgas keegi hea tuttav, kelle juures ööbida, kuid hindadega olen siiski kursis.

Aga kuna Sa siiski ostsid, siis hind valuläve ei ületanud:) Ja miks peakski üks äriettevõte kõrgenenud nõudluse tekkel hooaja alguses hinda alla laskma?

Tegelikult võib selle teema vist ammendunuks lugeda, kaduja on vist kadunud?

Ma arvasin, et ekres on need kõige lollimad koos, kuid optimistlikult tuleb tõdeda, et võib veel palju hullemini minna.

Et siis Ryanair käis Sinu mailboksis kirja eemaldamas? Äkki tuli ikka sõnum?

Kogemustest väidan, et kuidas kunagi, mõnikord pedereeritakse täiega nii mõõtude kui kaaluga, mõnikord ei vaadata üldse, üldistatult minnes rohkem kui tulles.

Ilmselt enamus, kes odavvahendajatega vaeva näevad, enam tulevikus neid ei kasuta, vähemalt ise luban väikese hinnavahe puhul enam mitte nii teha. Lendame tihti karjakesi, kui pilet nt 50€ soodsam, siis tekib ikka väga suur kiusatus. Samas olgem ausad, mitte keegi ei näinud sellist trianglit ette ka, varem ei ole nendega mingeid probleeme olnud ka.

Ma just proovisin LOT ärajäänud lennult refundi teha. LOT suunab muutmise vormile. Kui nt valin refundi, siis E-pileti number ei ole korrektne ja nõuab kontakteerumist teenusepakkujaga. Valides voucheri, on sama pileti number täiesti OK ja pakub edasiliikumist järgmisele sammule. Lennufirmad on ikka nutikad, tagastust valides loobitakse kodarad kaikaid nii täis, et ei jõuagi enam kuhugi:)

Air Balticult nt tuli kiirelt raha tagasi ilma igasugu veiderdamiseta.

Maree, ma küll sellist asja ei mäleta. Omal ajal üks lend lükati nädal aega edasi, variandid olid: 1. Nõustun, 2. Ei nõustu, 100% raha tagasi, 3. Ei nõustu, 120% Wizzairi krediiti. Viimasele klikkides tuli kiri, et tehing on õnnestunud ja kõik.

Kui nt reisitõrget ei olnud, siis on selline vastus täitsa võimalik. 

Kas Vietnam võttis sellise otsuse vastu vähem kui 5 päeva enne lendu? Ilmselt oli see nõue juba varem olemas, kui jah, siis jällegi kindlustus ei kata (vist isegi reisitõrke olemasolul)

Lõpuks ei ole ju vahet, mis asjaoludel jääb broneering kasutamata. Kui on valitud tasuta tühistamine, saab raha tagasi, kui mitte, on ehk võimalik tingimused läbi rääkida, kuid ei saa solvuda, kui teine pool lepingutingimustes vastu ei tule. Kuigi ka mul ei ole sellekohaseid negatiivseid kogemusi, need vähesed korrad, kui olen sellisel tingimusel majutuse broneerinud ja ei ole saanud kasutada, on teine pool alati (kasvõi osaliselt) vastu tulnud.

Wizzairi krediit on tähtajatu ja ei ole seotud Sinu krediitkaardiga, vaid Sinu kontoga. Seega on kõik parimas korras, kuniks Wizzairi tegutseb.

See tegelikult väga ei aita. Kui võeti vastutus ja oldi sellistel tingimustel nõus broneerima, siis sõltub kõik ainult majutusasutuse vastutulelikkusest. Pange nüüd ennast tema asemele, tulu on 0 ja nüüd tahetakse veel raha ka tagasi? Kõik on arvestatud siiski raha ringlemisele, kui peale ei tule, on kõik pekkis.

Booking ei saa sellist kinnitust väljastada, sest seda tingimust ei ole nemad sinna lisanud, see on majutusasutuse poolne tingimus.

Carolyn, saa aru, keegi ei ole arvestanud sellise mahuga, reservist ei jätkuks pooltelegi.

Peab ikka väga põhimõtte- ja järjekindel sadomaso kalduvusega olema selliseks ettevõtmiseks:) KOrdades lihtsam oleks siin registreerida ja seal pidu teha.

Mul oli Air Balticuga kaks broneeringut märtsi keskpaigaks, nädalase vahega tuli mõlema raha täies mahus tagasi. Ryanairi oma ootan endiselt.

Halvemal juhul võib planeerida suvise telklaagri Leedu - Poola piiril :)

Aga alati on siiski mõtet eeltoodule viidates pangaga chargebacki arutada, kõige hullem, mis saab juhtuda, et pank ei saa aidata, ehk siis praegune seis, seega kaotada ei ole midagi.

Vist on väga spetsiifiliseks norimiseks läinud? Tegelikult said ju kõik aru, millest jutt käib, nüüdseks on lisandunud juba päris mitu teemavälist targutamist.