Viimased kommentaarid

Süsiniku jälg on sama, kuivõrd lennukid lendavad niiehknii, Raul ühel või teisel lennukil ei muuda asja.

Homme minek Jordaaniasse ja rahvusvahelisi juhilube ei leia ülesse. Kas keegi oskab öelda, kas Jordaanias kehtivad EU load?

No kui "veab", saab tasuta piletid, sõltub kui tihti Arlandast Krabisse lende läheb.

Snoop, mida kallimaks hotell läheb, seda keerulisem on saada head hinnet. Odavates kohtades eeldad halvimat, positiivse üllatuse puhul antakse kergelt 10, kallites kohtades eeldadki, et parim ongi norm ja virised iga puuduse üle.

Kogemus 2017 aastast, siis toimis kõik hästi, 2 piletit + ühele lisasin pagasi, andis veel valida mitme kaalu vahel, äkki 15, 20 või 30kg.

Mina tegin kusjuures avarii Filipiinidel. Kuna olen kunagi ammu avariigrupis töötanud, hakkasin kohe jälgi fikseerima, et pareerida süüdistusi, minu üllatuseks kohaletulnud politseinikud isegi ei proovinud mind natukenegi süüdlaseks teha.

Auto rentimiseks peab julge olema Moskvas, seal on ainsana surmav kooslus kaos+pohhuism+kiirus, mujal on vähemalt üks komponentidest puudu.

Mina isiklikult küll ei tea, et meie juhiluba + IDP Tais ei kehtiks, selle kohta võiks ka mingi ametliku lingi panna. Muidu ei olekski ju mõtet kohalikel rendifirmadel seda küsida, ilma nt meie ees seisnud paar lennujaamast autot ei saanud.

Tegime kunagi samuti viie päevaga Islandile tiiru peale, loodenurga Vestfiröir jätsime välja ja keskele palju ei roninud, päevane läbisõit jäi 300-400km kanti. Aega väga üle ei jäänud, kuid jõudsime kõik läbimõeldu ära vaadata.

Tõeline rõõm on lugeda grammatiliselt korrektset kirjutist.

Nägin nägin, kui vaja pikalt ette planeerida ja marsruut just selline peab olema, on see hea hind, atraktiivne hind oleks alla 550€.

690€ Mauritiusele ei ole atraktiivne hind.

Mõistlik on hotelliga kontakteeruda ja vastusest tulenevalt edasine plaan teha.

Noh...lihtsalt võtke teadmiseks:)

No eks venelasi on võrreldes eestlastega maailmas mõni rohkem ka:)

Minu arust on ka tripadvisoris, bookingus, hotelsis jne arvustused ju kellegi isiklikud kogemused, vedamise korral isegi eesti keeles, mis siin teisiti oleks? Ainult asjaolu, et arvustus kirjutatakse küsimise peale?

Kas oled kindel, et üldse mingit hüvitist saad? Kui esimene lend hilinenuks üle kolme tunni või kui olnuks ühel broneeringul, oleks jutt teine. Praegusel juhul näen abi ainult kindlustusest.

Ma muidu ei saa aru sellest läbivast kiunust rehvivahetuse kohta, kas bussijuht oleks pidanud katkise rehviga reisi jätkama? Kui ostate garantiiga auto, kas lähete rehvi purunemisel müüja juurde õigust nõudma? Muud juhtumid on ettenähtavad ja näitavad reisikorraldaja ebapädevuse täiel määral välja. 

Ootused oleksid igatahes ülikõrged, sõit bussi asemel lendava vaibaga, ööbimised min Ritz Carltonis, sõõgid Moskva kalleimates restoranides, personaalne teener, giid jne jne.

Tegelikult on ainult võita. Kui ise ei viitsi-taha-oska asju ajada, on jama puhul valida võit või mitte midagi, seega ei tasu põdeda. 

Kas te siis ei tea, et peale pingelist puhkust tuleb jätta veel paar puhkepäeva puhkusest väljapuhkamiseks.

Kuivõrd poliitikutel on teineteise kõri närimisega resurss hõivatud, ei ole selle valitsuse ajal p....se liigutamist prognoosida.

Lühimat teed on siiski 4000km, kuid see ei ole ilmselt väga atraktiivne.

Peeterpaul, ma täpselt ei tea, mida hotell ise saab või ei saa teha, kuid mul oli suvel Rammsteini kontserdi ajal Riias selline olukord, majutusasutus saatis kirja, et kahjuks nad ei saa mind soovitud ajal majutada. Hind oli selleks ajaks kerkinud neljakordseks. Minu täpsustavale küsimusele midagi tarka ei vastatud, kuid mulle oli selge, et tuli parem pakkumine. Soovitasid mul ise ära tühistada. Seda ma ei teinud. Paari päeva pärast tuli kiri, et minu broneering on tasuta tühistatud. Seega mingid hoovad neil siiski on.Booking oli valmis mulle isegi uuel broneeringul hinnavahe kompenseerima, kuid mängisin oma plaanid ringi. 

Jaanus, taksojuhtide ja kauplejatega võrdlus pädeb ainult osaliselt. Keegi ei saa Sulle kallima hinnaga teenust sunniviisiliselt pähe määrida. Kui ei sobi, võtad teenuse mujalt. Hinna tõstmine on teenusepakkuja poolne, klient vaatab siis ise, kas maksab rohkem või loobub.