Viimased kommentaarid

Tõin analoogse näite, kus Ryanairi ei huvita üldse, mis sust edasi saab. Kui ei huvita, ei tasu ju küsidagi, asjolu et keegi teine jõudis ja keegi mitte, ei muuda midagi Sinu tulevase juhtumi suhtes, mine lihtsalt kohale ja improviseeri, pärast anna meile ka teada, kuidas läks:)

Aga proovi vastupidi, et Colombo to anywhere, soodsa koha leidmisel vaheta algus-lõpp ära. Toimib eeldusel, et kui A-B on soodne, siis ka B-A on ca samasugune. 

Plaan B saab olema kirvehinnaga uued piletid järgmisele lennule. Mul kunagi pakuti Londonist Tallinnasse kivi näoga järgmist lendu ülejärgmiseks päevaks ja ca 400€ per nägu. Kindlasti ei ole see nende mure, kuidas Sa sealt pärast minema saad. Ma ei ole küll Ryaniga väga palju lennanud ka, kuid ca pooled lennud on hilinenud, mida hilsem lend, seda suurem hilinemine.

Üheski portaalis ei tõtta keegi kiirelt reageerima. Äkki Stockholm-Tallinn järgmisel päeval?

Sarkasm sarkasmiks, kas negatiivse tagasisidega jäänuks Filipiinid külastamata?

Kas on kindel plaan ennast vigastama minna?

Olen ise kahtluse korral broneerinud nt 2 + 4 ööd, see annab pettumuse korral võimaluse tühistada tasuta järgnevad 4 ööd. Norsul on hinnangute kohta õigus, mida madalama klassi koht, seda lihtsam on saada kõrgeid arvustusi, hostelikülastaja ootused on märksa tagasihoidlikumad, kui 5 hotellis, kui hostelid enamasti üllatavad meeldivalt, ongi arvustused kiitvad, 5 hotellis võtad kõik pakutud mugavused vastu iseenesestmõistetavana.

Oli kunagi endalgi valik minna autosuvilaga Euroopat avastama, kuid kallis rendihind, kallid kämpinguplatsid, halvad sõidumugavused, suur kütusekulu ja kõrgemad teemaksud said määravaks. Rendihind 6-kohalisel bussil oli nii kõrge, et mõistlikum olnuks osta selline riistapuu ja pärast maha müüa, kuid kallid käminguplatsid pani mõtlema, Horvaatias ja Itaalias 30€ auto + 5-10€ inimene oli liiast, kolme nädala peale tuli hotellides ja korterites keskmine ööbimiskulu kuuele 60€ öö, seega läksime väikebussiga. Kuna Euroopas väga metsikult ööbida ei õnnestu, saigi see mõte maha maetud. 

Sageli on need vormid nii kokku pandud, et "õiged vastused" on ainult ühte liiki, JA või EI. Kui JA vormile mingi EI vahele satub, on jama majas ja vastupidi.

Ära võrdle normaalset hotelli autosuvilaga, kui Sulle pakutaks hotellis 10m² tuba neljale, siis see ei oleks normaalne. Lisaks kohutavad sõiduomadused ja suur kütusekulu, ainuke suur boonus ongi vabadus ööbimiskoha valikul ja nautida auto aknast hommikul avanevat vaadet.

Olen lennanud nii Wizzairi kui ka Ryanairiga, ka lahendamist vajavaid probleeme on olnud mõlemaga, kus kumbki mingit initsiatiivi ei näidanud, irooniliselt võib öelda, et sooduspakkumiste hinnatase on minu selgroo murdnud. Vähemalt ei ole Wizzairil sellist jaburat random istmepoliitikat, nagu Ryanairil, ühel broneeringul istuvad siiski kõrvuti.

Üldiselt on need autosuvilate rendihinnad nii räiged, et soodsam tuleb oma autoga minna ja hotellides ööbida.

Vanasti käis tühik koma järgi?

Need tulbad näitavad aiateibaid:) Olen tihti vaadanud kõrvalt odavamat kuupäeva, aga enam-vähem sama. Kord sain soodsaima hinna ka kõige  kõrgemast tulbast.

Tänud kõikidele vastanutele! Mõte juba maha maetud, päev kalli raha eest ei tundu atraktiivne, nagu enne kirjutasin, jääb Jordaania eraldi avastamist tulevikus ootama.

Tagasilend läheb Eilatist. Aqaba puhkust mõtlesin isegi, kuid vist läheb keeruliseks ära. Aega on ka 5 päeva, kui kuidagi lihtsalt ainult viisatasudega saaks, võiks ära teha. Praegu tundub jah, et isegi rendiautoga ei saa, kui siis tuleks auto eelnevalt välja osta:) Seega jääb Jordaania eraldi avastamist ootama kunagi tulevikus.

Paljudel juhtudel on juba natuke vananenud info üleval ja tegelikult enam selle hinnaga pileteid ei ole. Sellest on lihtne aru saada, kui nt Budgetair 200€, tickets.ee 300€ ja tripsta 300€, ehk siis teistes juba õigete hindadega, Budgetairis endiselt vana hinnaga. Alati võib valida endale sobiva vahendaja piletite ostuks, ei pea momondo pakutavat valima.

Mis selle posti mõte oli? Kehva lennufirma keskpärane hind, saadaval palju parema hinna-kvaliteedi suhtega lende.

Ühe lennusegmendi mittekasutamisel tühistatakse kõik sellele järgnevad piletid.

Kas keegi oskab põhjendada nende taksistide hinda inimese kohta? Meil ka kuskil tekkis selline pakkumine, küsisin siis 4 taksot, siis saadi täpselt aru hävingu suurusest ja kogusumma kukkus kolm korda:)

OK, tänud. Rendiauto maksaks 140€+ täiskindlustus ka ca 50€, kuid oleks vabadus. Kahjuks ka vabadus ummikutes tiksuda ja parkimiskoha otsingul aega raisata:) Seega seekord jätame rendika ära. 

Läheme viiekeisi Pariisi aprilli lõpus viieks päevaks(reede-kolmapäev). Olen muidu igal pool rendiauto võtnud, kuid nüüd kahtlen. Kas Pariisi on mõtet rendiauto võtta (eeskätt parkimist silmas pidades) või on mõistlikum ühistranspordiga liigelda? 

MB Vito, 7 inimest + külmkapp + lapsevanker + 2 nädala pagas. Ruumi üle ei olnud, puudu ka ei jäänud.

Võid proovida lennufirmaga suhelda ja proovida tasuta tühistada Helsinki-Stockholm lendu, kuid muidu on nii, nagu eespool kirjutati.