karvanejakole

Rändur, liitus Tripiga 4 aastat tagasi
27 meeldimist
4 postitust / 74 kommentaari
43 (6.9%) külastatud sihtkohta
Viimased kommentaarid

Meil ei nõutud ei Tais ega Myanmaris, käisime 2016 Stockholm-Bankok ja tagasi Yangon-London.

Kui lend ikka päriselt ka ära jääb, proovi pigem hotelliga kompromiss leida. Hotellid on sageli üllatavalt vastutulelikud, sest ei taha riskida võimaliku negatiivse kommentaariga enda aadressil.

Ega piletimüügikeskkond ise ei põhjustagi probleeme, nemad vahendavad vaid infot, kuid kui juba probleemid on tekkinud, siis tickets.ee neid lahendada küll ei aita.

Lõunapool oli augustis suisa palav:) Põhjas kogu aeg vist väga kehva.

Enne soovitaks hotellide ja rendiautodega tegeleda ainult tasuta tühistamistingimuste korral, muidu võib valusalt lõppeda:)

No mind näiteks häirib hoopis rohkem vähene jalaruum lennukis, kuhu ma kaeban? Lennukis on niipalju meelehärmi põhjustavaid tegureid, et siis ei tasugi lennata?

No mida vingu?! Klähvivad ilmselt võltsmoraaliga ja lastetud, teised lendavad rahulikult edasi:) Saan aru, et mugavam oleks reisida, kui keegi kedagi ei häiriks, jääb järgi eralennuk või vähemalt esimene klass. Kas laps on lennul rahulik, sõltub suuresti vanematest, kui nemad närvis, kandub see lastele üle. Hullemad on need vanemad, kes ei üritagi midagi teha või nt joovad end täis, et karjuv laps und ei segaks. Imikuga lihtsam, tiss suhu ja enamasti aitab, maandumisel eriti.

Teede sulgemise võimalus ka suureneb ilmaolude halvenemisega, mine parem suve lõpus, siis kuivem ka. Me käisime väikese autoga paljudes F-teedega ligipääsetavates kohtades, kuigi F-teede mõiste on ka natuke devalveerunud, meil võiks siis lõunapoolsete maakondade kruusateed kõik olla ainult maasturitele mõeldud. Landmannalaugurisse siiski ei saanud, veetakistus osutus liiga sügavaks, ka mõned linnamaasturid keerasid seal otsa tagasi:)

Novenbris minekuks peab sellise enesepiinamise jaoks ikka karmavõlg megasuur olema, oli augustiski mõnel pool sellist ilma, et tahtmine oli autost pilt teha ja väljumata edasi sõita :)

Tuleb jah googeldada esindusi (tegelikult nimetavad esinduseks, st et spetsialiseerunud mingi kindla margi remondile) ja lähimasse külla minna. Meil positiivsed kogemused nii Albaania, Montenegro kui ka Makedoonia autoremonditöökodadega, väga abivalmid ja mõistlikud inimesed, kahjuks küll meil hakkas "juhtuma" reede õhtul ja oodata ei olnud võimalik, seega reaalset abi saime alles Makedoonias.

Sistaminuten.se ja kõik muud lennupiletite soodukate leheküljed

Käisime MB Vitoga 8-kohaline ja 17päeva, sõitmine ei tapnud, kuid järmiseks korraks planeerin max 300-400km päevas ja pikemaid peatusi.

Vaata gloobus, reisimisel võib igasuguseid ootamatusi ette tulla, mis raha röövivad, kuue peale võivad planeerimata kulutused üsna suureks minna. Kui nüüd ühele inimesele käib 166€ (isegi mitte lisakulu, vaid ainult täiendav reserveering) üle jõu, on mõistlik reisimine jätta perioodiks, kus sente lugema ei pea. Suur deposiit tähendab tavaliselt kehva kindlustatust, ehk siis rendifirma jaoks ei ole riskid vajalikul määral maandatud. Kõlab väga, nagu auto ost võimete piirile ja siis esmaseks hoolduseks enam vahendeid ei jätku, mõistlik inimene nii ei tee. Elus peavad tagavarad ka olema, nende puudumisel on mõistlik kallid tegevused lükata majanduslikult lahedamasse perioodi:)

Endal tickets.ee kehvad kogemused, kõik probleemid jäeti nende poolt lahendamata, ei ole nii järjepidev ja jonnakas, et tarbjakaitse või kohtuga asju ajada, lihtsalt rohkem nende teenuseid ei kasuta ja ei soovita teistel ka teha.

Tõenäoliselt on kaks väikest soodsam, kui üks suur, kui pagas ka, siis tavalise väiksema mahtuniversaaliga kuuekeisi juba pagasit peale suusaboksi mujale ei mahuta, suuremad on jälle kirved.
Aga selels mõttes künism omal kohal, kui 1000€ lisa hinge kinni võtab, on mõistlik reisimisega oodata.

Kui tickets.ee ostetud piletitega on mingi jama, olete oma hädaga üksi, tickets.ee seda kindlasti ei lahenda, mõistlik on krediitkaarditehing tühistada.

Sai ka ring Euroopas tehtud: Eesti-Läti-Leedu-Poola-Tsehhi-Austria-Itaalia-Sloveenia-Horvaatia-Bosnia-Montenegro-Albaania-Makedoonia-Bulgaaria-Rumeenia-Ungari-Slovakkia-Poola-Leedu-Läti-Eesti, 8800km, hotellid broneerisime ette, sõime normaalselt, mõned joogid ka, kulu ca 850€ inimene. Vinjett oli kalleim Slovakkias, kuni 7 kohta 10€, 8 ja rohkem 27€. Suht tormamiseks läks, väga palju balkanil ringi tuulata ei jäänud aega, järgmine kord peatume peale Varssavit alles Horvaatias, jääb ilusamates paikades rohkem aega ringi vaadata.

Piletihinnad on jaotatud gruppidesse, esimesed n kohta eriti soodsad, edasi x kohta kallimad, siis y kohta veel kallimad jne. Ise käisin nt alles Riga-Tel Aviv 24,90 per nägu edasi-tagasi, samal õhtul olid juba 2xkallimad.

Kui 1000€ on hind kahele, siis täitsa ok hind.

Palju küsid muidugi:( Sri-Lankal on mõistlik teha tuur kohaliku giid-autojuhiga, kes 10a tagasi küsis kahe inimese peale kokku 600€ sõit+hotellid+hommikusöögid, aeg kindlasti edasi läinud ja hinnad kallimaks, kuid 880€ on ikka liig.

Et siis ei lähe neil nii hästi, nagu nastasjaa kirjutas:)

Või on AÜE-s veel mõistlikumaid variante? Alkovaba elu ei naudi, seega vist jääb Sharijah ainult külastatavaks kohaks.

Just, kool ja geograafia tund. Maailm on tiba suurem, kui gloobusel tundub:)

Võimalusel vali mõni muu tuntud firma, ainsad ebameeldivused on just nendega seotud. Mõneeurose hinnavõidu sööb koheselt ära oluliselt kallim kaardimakse tasu, info jagamisega ollakse väga kitsi, hilisemaid probleeme lahendades pead eeslikannatusega olema, probleem jääb tõenäoliselt lahendamata.