SASi maksega mure

Selline lugu juhtus Scandinavian Airlines'i Soome haru kodulehel pileteid broneerides, et kaardiga makset sooritades tuli mobiili ekraanile selline veateade, et "Meil ei õnnestunud makset töödelda, proovige uuesti või kontakteeruge klienditeenindusega". Aga samal ajal läks kaardi pealt juba kogu summa maha, mida ma siis uuesti proovin. Broneeringut automaatselt ära ei kinnitatud, ühtegi e-maili ma ei saanud ja broneeringu number seega puudub. Mul ei ole SASi kontot ka, et sealtkaudu midagi kontrollida, ning chatis suhtleb robot, mis ajab täiesti teemavälist juttu. Mis nüüd edasi? Ma tahaks neid pileteid ikkagi saada, või siis vähemalt raha tagasi oma arvele. Klienditeeninduse numbritele ma hetkel ja ilmselt ka lähipäevil helistada ei saa, olen kehva leviga kohas ja Eestist kaugel. Makset proovisin teha USA kaardiga ja selle panga klienditoega suhtlemine on umbes sama keeruline kui SASi chatiga.

Edasi tee oma netipangas mk koopia (pdf fail) ja saada see koos loo kirjeldusega customr service emailile.

Protsess võib võtta päris mitu aega kuni nad laekumisi kontrollivad.

0
0

On täitsa võimalik, et makse ei läinud läbi ja jäi esialgu nn "broneerituks" ning see peatselt automaatselt tühistatakse ja tagastatakse.

Olnud paar korda sarnased juhtumid, viimati KLMiga. Raha oli broneeritud, kuid ilmus veateade ja kuigi PNR oli genereeritud, seisis selle taga punane kiri, et not confirmed. PNR kadus ca poole tunni-tunni jooksul. Raha tuli tagasi umbes järgmisel päeval. KLM selgituse kohaselt oli broneeringu hetkel tekkinud miski tõrge ja kuigi pank justkui võttis raha, siis KLM poole pealt nn nõuet ei tekkinud. Sestap rahabroneering vabastati.

Sama olnud ka teiste firmadega, kokku olen aastate jooksul nii 3-5 korda sarnast asja kogenud, erinevate lennufirmadega ja pangakaartidega (viimati Swedbank Platinum MasterCard).

1
0

@Ninatark

See e-mail on USA IT-ettevõtte SAS oma, mitte Scandinavian Airlines.

1
0

Ups, my bad :D

Aga mõte jääb samaks. Mk koopia emailile ja kui e-maili ei leia, siis SAS kodukal panna mure teele.

1
0

Mul on see asi lõpuks positiivselt lahenenud. Kolmandal päeval peale makse nurjumist helistasin SASi klienditeenindusse. Sealt küsiti VISA kaardi numbrit ja öeldi muidugi, et selle kaardi pealt ei ole neile ühtegi makset laekunud. Soovitati ühendust võtta kaardi väljastanud pangaga. Neljandal päeval saatsin äpi kaudu USA panka sõnumi, sealt vastati et hakkavad asjaga tegelema viiendal päeval peale nurjunud makset. Minu edaspidiseid sõnumeid ignoreeriti. Lugesin netist teiste kogemusi ja mõni kirjutas, et USA pankade puhul võib kaardimakse tagasipööramine võtta ka kuu aega. Siiski, 12 päeva peale probleemi tekkimist sain raha enda kontole tagasi ja edaspidi olen targem- teen sellised maksed pangaülekandega või eesti kaardiga. Summa ei olnud seekord kuigi suur, aga mõnel teisel korral oleks võinud olla.

0
0
Lennupakkumised
Reisikaaslased