Pahurik, miks sa halvustad väikest firmat? Kas Tallinn või Tartu annab mingi kindlustunde, et inimesed on 200% usaldusväärsed ja äriliselt võimekad? Kõik, ka suured ja tuntud nimed, on millalgi alustanud ja olid no-name.
Kui kasvõi Kükametsas regatud firmal oleks juriidiliselt kõik korras, st majandustegevuse registreering, tagatis, maksuvõlga pole, maj aasta aruanded esitatud (kui on nii pikalt tegutsenud) jne, jne, jne, siis olekski kõik nii korras kui olla saab ja puuduks põhjus ütlmaks, et hoitagu eemale.
Alustame sellest, et mis on sinu jaoks tavaline käsipagas? 55cmx40cmx23cm kott/kohver? Sa ei saa sellisega ilma probleemideta boardida kui on super light pilet, võetakse kiirelt rajalt maha. Loomulikult tekib sellisel juhul jama, maksad juurde rohkem kui 35€ ning võimalik, et väravas ära korjatud kohver läheb pagasisse. Lendan Finnairiga väga mitmeid lende aastas nii Euroopas kui üle ookeani ning nad lähevad järjest rangemaks mõõtmiste ja kaalumistega.
Kõik on ju õige-kui ostad kõige odavama pileti (ntx SAS go light), aga tahad lisaks isiklikule esemele/personal item, kaasa võtta ka käsipagasi, siis ostad selle eraldi juurde. Käsipagas on pea kõikidel lennufirmadel 55x40x23 või selles suurusjärgus, kaaluga ca 8kg.
Ned mõõdud, mis sa kirja panid, on isiklik ese/personal item, st läpaka kott, käekott, väike seljakott.
Esimene asi millega USA-s autot rentides arvestan: kui on plaanis läbida tuhandeid km, siis turvaline auto. Mingi väike ja ökonoomne muna ei sobi, kiirteel sõidetakse sellistest piltlikult öeldes lihtsalt üle.
Teine asi: kindlustus. Kõikvõimalikud tutid ja viled peavad rentides lepingus olemas olema. Ei taha teada mitu miljonit tuleb maksta kui midagi peaks juhtuma. Swed platinum kaardil on rendiauto kaskokindlustus max 40tuh Euri, pole kunagi pidanud kasutama seega ei tea kas ja kuidas USA-s toimib.
Rendifirmat ei soovita, sest see ei ole kõige odavam.