Tühistatud lennu korral Lufthansalt hüvitise taotlemine

Kas oskab keegi juhatada millisele kontaktile edastada lennureisija kahjuhüvitise taotlus Lufthansale? E-post, mida pole leida? Firma postiaadress?

17.10. tühistas Lufthansa tehnilistel põhjustel lennu LH885 kell 6:20 Frankfurti. Lennupiletite maksumus hüvitati täies mahus reisibüroo kaudu. 

Täitsin EU määruse 261/2004 alusel kaebuse/taotluse vormi, mis algselt tuleb edastada lennufirmale, aga nende kodulehel uurides tundub, et taotlus tuleb põhimõtteliselt "maale vanaisale", s.o Lufthansale Saksamaale saata. Kui kellelgi on Lufthansaga selle alast kogemust, oleks hea juhatust saada. Tänan! :)

Pisut seotud küsimus Lufthansa kohta. Kui lend hilines ja kindlustusfirma küsib lennufirma tõendit hilinemise kohta, siis kuidas ja kellelt seda küsida?

Äkki tasub Lufthansast küsida?