Viimased kommentaarid

No kui ülaltoodud lingil suvalised kuupäevad sisse toksida, siis annab tol päeval saadaolevad liinilennud (Finnair, Lufthansa jne ümberistumistega) ehk pigem tundub nagu otsingumootor/vahendaja olevat, kui mingi reisikorraldaja.

Naabrimees võib ka Euronicsist selle teleri tuua, ei ole keelatud. Aga et huvitavam oleks, siis naabrimees võib omakorda vahendajat kasutada, ei ole ka keelatud. Kui kuskil tõrge tekib, siis saad jupp aega tegeleda, et asjas selgust saada.

Mis öösel muidu plaanis teha oli? Snorgeldada või linde vaadelda?

Kuidas Eestis välja antud Visa/Mastercard pangakaart Küprose pankadega seotud on? Mitu korda Küprosel autot rentinud, ei ole mingit erisust muude riikidega täheldanud.

Peale üldise perioodi lühendamist 10le päevale on teine test suht mõttetu jah

Ilma olemasoleva flight passita ei saa üldse lennulegi ehk turistil peab negatiivne tulemus ette näidata olema.

Autorendid on avatud, aga kindlasti peaks olema bronn enne tehtud, siis teavad oodata. Kui kohapeal midagi otsima hakata, siis ei pruugi midagi leida. Eelmine pühapäev oli Tallinna lend kõige hilisem. Kui autorendi uksest sisse astusin ja pabereid hakkasin otsima, siis ütles kohe, et ei ole vaja, ma viimane klient. Autorendist öeldi, et kui politsei peaks kinni pidama, siis rendipabereid näidata, kust on näha, et alles auto kätte saanud. Reaalsuses muidugi politsei mingeid teetõkkeid ei ole püstitanud, autod ikka liiguvad, lihtsalt niisama linna peal jõlkumine ei ole soovitav.

Me jõudsime siia üleeile, oli nagunii auto broneeritud. Aga taksod toimivad või paljudel tranfer vastu tellitud. Vajalikud tegevused saad ikka ära teha, niisama linna peal hängida ei või. Rannas või basseini ääres keegi maski ei kanna, restoranid toimivad (natuke ehk lauad hajutatumad) ehk suurt vahet ei taju. Randades ei ole nüüd oluliselt vähem rahvast, kui eelnevatel aastatel olen näinud. Ehk päris tuumasõja järgne olukord siin ei ole. Ainuke erisus on jah see maski kandmine, õues jälgitakse seda pigem rahvarohkemates paikades, muidu paljudel lõua all ehk reegleid võetakse lõunamaale omase täpsusega.

Eesti näitaja nüüd Küprosest madalam, peaksid uuesti A-riigiks tõstma

Kuidas üldse kõige mõistlikum ajakava on, kui vaja serti pühapäeva õhtusele Paphose lennule? Saan aru, et siis neljapäeva pealelõunal test teha, et reedel tulemuse ja serdi saaks?

Tegemist ju Küprose nõudega, mitte Eesti või Läti poolse. Küprose reeglite ümbervaatamisel ei paista regulaarsust olevat, aga täna on uus dokument välja lastud. Ehk kui see nädal minek, võiks suhteliselt kindel olla. A-riike on Euroopast ainult 3 alles jäänud - Saksamaa, Läti ja Soome. Ehk kui lennatakse Riiast, siis reeglite järgi nagu testi ei oleks vaja. Aga nagu alati, lõpliku otsuse teeb inimene piiril.

Läti ju A-riik, nendel ei ole testi vaja (vähemalt praegu nii).

Üldine piir on ju jätkuvalt 16 ehk sisuliselt mahub sinna ainult Läti (Soome ja Küpros *-ga). 25 on erand, mis kehtib ainult Lätile, Leedule ja Soomele. Aga jah, Eestist väiksema kordajaga on veel mitmeid riike ehk selline piirang on kummaline tõesti. Pigem võiks minna Küprose teed, kus suurema nakkuskordajaga riigist tulles küsitakse värsket negatiivset testi, aga ei piirata lende.

Küpros küsib seda sertifikaati kõigilt, sõltumata vanusest? Ehk imikutele ka vaja test teha?

Olen Ryanairi Paphose lendudel silma peal hoidnud. Huvitav on see, et kui selle nädala pühapäeva lend oli vahepeal "sold out", siis nüüd on jälle mõned kohad vabad. Võimalik, et testi tõttu on siis loobujaid olnud.

Kui hindu vaadata, siis Eestis ei paista külastajate puudust olevat. Ei näe küll kuskil erilist paindlikkust. Riiaga ei ole suurt midagi võrrelda, 2x odavamad hinnad seal. Paistab, et Läti-Leedu on aru saanud, et tuleb kohalikega hakkama saada mõnda aega, Eesti asutused ootavad jätkuvalt valget laeva Helsingist. Majutuse hinnad on üks asi, hoolitsuste hinnad veel omaette lugu. Kohalikud turismitegelased võivad ju üritada musta valgeks rääkida, aga ilmselgelt on Eestis kallis puhata.

Austria ja Šveits B-s, Ungari ja Holland C-s ehk ju see piir seal 50 kandis ole. Tundub võrdlemisi kaugel see veel.

Nagu vatse eelpool mainis, nad arvestavad nimekirjade juures erinevaid näitajaid, aga võttes Leedu võrdluseks, siis nakkuskordaja peaks langema 15-20 kanti, et uuesti A riigiks saada.

LAV on reaalsuses päris suur riik, vahemaad meeletud, ise sai tehtud Lääne poolne ring (Kaplinn-Kgalagadi-Kimberley-Port Elizabeth-Kaplinn). 2 nädalat rendiautoga sõitmist, oli vist 3500km. Meil lapsi kaasas ei olnud, aga ei kujuta ilma rendiautota seda ette. Aafrikas ägedad kohad on erinevad pargid ja loomad, suurlinnadest ei arva suurt midagi, pigem on seal probleeme turvalisusega. Igatahes selle esialgse marsruudi soovitaks mitme reisi peale jagada.

to uuuuuuu

et täpsemalt sinu argumentidest aru saada, mõned küsimused:

  1. kes võtab sult 100EUR, kes 600EUR ning kuidas on see seotud reisipiirangutega?

  2. rohkem kui pooled inimesed ja 36 kuud - mis riigis elad?

Mis täpselt eelpoolkõnelejaid häirib? Ei saa enam paracetamooliga reisipalavikku alla või mingi reaalne mure? Eestis vist ei aduta, kui hästi meil on läinud (täiesti normaalne suvi ju, mida sugugi ülejäänud maailm ei saa öelda) ning kui habras see olukord on - piisab vaid paarist lollist, et asi oluliselt halvemaks muutuks. Väga suur osa uutest nakatanutest on ju väljast sisse toodud, seega öelda, et piiride sulgemine on mõttetu/kasutu, on nagu lapselalin. Jah, mul läks ka märtsi plaanitud puhkusreis lörri, aga mis siis, ise/pere/sõbrad/tuttavad terved, töökoht (tootmisettevõte) on saanud ka nii pidevalt töötada, et ole vaja haiguse tõttu kinni panna. Elutähtsad asutused/tooted/teenused on ju olemas, mida me viriseme. Itaalia ja Hispaania erinevalt meist teavad, et kui asja kontrolli all ei saa, siis haigeid nii palju, et arstid ei jõua seda hallata, kuna arstid ka haiged. Mida need hädaldajad siis ütlevad, kui vanemad/vanavanemad haigeks jäävad ning sisuliselt surnuks lämbuvad, kuna arstiabi ei tule. Raulil muidugi HON-staatus olulisem, kui lähedaste tervis, sealt ei olegi midagi oodata.

Holiday autos vahendatud autorendi raha tuli tagasi. Märtsi keskel tühistatud, aprillis lubasid, et hiljemalt mai lõpus maksavad ja nii ka läks.

Peaks mingi korjanduse tegema, et mehed ikka maasikakorjamiseks koju jõuaks. Eestis ju töökäsi nii napilt. Ju Helmed peavad Reinsalule noomituse ka tegema kehva töö pärast.

19km söögikohas on ikka kaardiga saanud maksta. Mitu korda seal käinud - asukoht "õigel" kaugusel ja kiirelt saab söönuks. Aga jah, hinna/kvaliteedi suhe ei ole kõige parem, kui mingid suured tuuribussid on just läbi käinud, võib valik ka piiratud olla. Selline Lido väiksema valiku ja kallimate hindadega.