Varssavi

Kuidas oleks kõige kiirem viis Varssavit läbida teel Poznanisse

1
23

Millisel nädalapäeval ja mis kellaajal sa kavatsed seda teha? Põhimõtteliselt on nii, et ei pea üldse Varssavisse välja sõitmagi. Võid minna Ostraw Mazowieski juurest kohe teele nr. 50 (viimane sild Ostraw Maz'i juures kiirtee lõpus) ja sellega kuni teeni nr.2 (Poznani tavatee) ja sealt edasi A2-le (Veliko Polski (Poznani) kiirteele. Kui on aga vajadus minna läbi Varssavi, siis on mõistlik keerata eeslinnas nimega Marki (vahetult enne 2-st viadukti (üle vidukti paistab M1 kaubanduskeskuse reklaam)) paremale nii, nagu näitab tee E67 silt ja sõita edasi suunale nr. 7 (Katowice). Bussijaama juures, sealt kus näitab nr.7 paremale, mitte keerata paremale, vaid sõita veel edasi 2 ristmikku, kuni ees, ristuval teel sõidab tramm ja keerata sellest, trammiteega ristmikust, paremale ja siis otse linnast välja ikka Katowice suunas nr.7 teele. Siis edasi kuni teeni nr. 50 ja sealt paremale jälle Poznani teeni nr.2 Varssavist seest otse Poznani teele nr.2 pole mõtet keerata, sest seal on küla külas kinni ja sõita võimatu.

0
0

Plaanis on sõita neljapäeval ja laupäeval

0
0

Neljapäeva keskpäeval ja laupäeval pärast lõunat

0
0

Laupäeva peale lõunal on võib olla isegi targem minna läbi läbi Varssavi, sest 50 tee on siis rekkasid täis (rekka sõidu keeld algab õhtul kell 22). Neljapäeva lõuna ajal on rekkasid vähem ja siis on ilmselt kiirem tee otse Ostraw Maz'ist 50 teele sealt sealt kaudu Varssavist mööda.

0
0

Sellel aastal on kiirtee maks tõusnud. Kui eelmisel aastal oli 3 X 11.- zlotti, siis sellel aastal juba 3 X 12.- zlotti.

0
0

Tänud väärtusliku info eest. Küsin veel: kuna sõidu eesmärk on Leipzig, siis kas kõige kiirem liikumisviis on läbi Poznani või hoopis läbi Wroclawi?

0
0

Kuna ei ole ise kunagi Leipzigi sõitnud, siis ei oska sulle midagi soovitada. Tean seda, et peale Pitrukow Tribynalsk'it läheb senine 2 realine tee (mis läheb edasi Katowice poole)ja sina keerad paremale Wroclaw'i poole, 1 realiseks (Tartu maanteeks) ja seda teed on sealt kuni Wroclawini peaaegu Tartu ots (ca 180 km) ja eelmisel sügisel olid seal ka teeremondid (pool teed suletud ja foorid) ning seal on kogu aeg rekkad peal. Wroclaw'ist läheb muidugi kiirtee A4 Saksa piiri. Poznani kiirtee (A2) algab ca 60 kilomeetrit sealpool Varssavit ja lõppeb ca 120 km enne Saksa piiri (kiirteed on kokku ca 280 km). Aga Saksa piirist algab kohe A12, mis viib Berliini ringile (A10) ja sealt sealt läheb edasi jälle kiirtee (vist A8, aga selles numbris ma pole päris kindel). Nii, et ma ei tea, kumb tee on kiirem. Oma "saba tunde järgi" valiksin ma ikkagi tee üle Poznani (A2). Kas sa enne Varssavit otse teed tead (üle Lomza)?

0
0

Googlemap näitab Suwalki-Augustow-Lomza ning tripist lugesin, et on sobiv tee. Ise sõitnud pole.

0
0

Hea küll. Luba siis ennast õpetada. Augustowi linna lõpus on ring, kust vasakule näitab Byalistok (E67 ja otse Lomza. Sõidad otse Lomza poole. Lomzasse on ca 1 tund sõitu. Lomzasse sisse jõudes (üle jõe silla ja mäest üles) on ring. Selle ringi pealt EI LÄHE mitte Varssavi (tee nr. 62) peale, vaid JÄRGMINE maha sõit ringilt Ostrow Maz (täpselt nii kirjutataksegi) (tee nr. 677) peale. Ja sõidadki kuni Ostrow Maz-ini välja ja sealt viadukti pealt kohe alla kiirteele ja Varssavi suunda. Kui otsustad minna Varssavist ringi, siis ca 1,5 kilomeetri pärast uuesti viadukti peale (tee nr. 50 ja suund Minsk Maz), kui aga otsustad minna läbi Varssavi, siis otse edasi. Otse minnes algab kiirtee uuesti ca 40 kilomeetri pärast (pisut enne Wsyskow'it). See kiirtee on tasuta. Poola külad on täis fotoradareid. Nende vastu hoiatavad ka sildid. Radari tunned ära halli "tuvipuuri" järgi. See võib olla ükskõik kummal pool teed (nad on pööratavad). Tavaliselt on märk ca 200 meetrit enne radarit (aga see ei ole reegel). Targem on mitte lennata. Erinevalt meist Poolas masu pole. Lase Poola politsei elab oma palgast! Head teed sulle! P.S. Tee numbrid kirjutasin ma selle pärast, et Poolas on need suuna märkide peal kirjas. Ja reegel on see, et kui sa mingi numbri suunas sõidad, siis sõida seni kuni sama (sulle vajalik) number uuesti näitab. Mõnikord tekkib tunne, et oled eksinud, sest tükk aega pole "oma" numbrit näinud, aga reaalselt oled ikkagi õigel teel (juhul, kui sa ise pole mõnelt ristmikult ära keeranud). Liikuda tuleb tee (juhul, kui peatee ristmikul keerab, siis peatee) suunas.

0
0

Tänud juhendi eest! Saan juba legendi koostama hakata.

0
0

Mis seisus tee nr.677 on (kas kannatab ka 80-90 km/h sõita või on rohkem 60-70 km/h sõitu)?

0
0

Eelmisel nädalal oli täiesti sõidetav. Toimub küll teeremont (teed on siledaks freesitud (lained ära)) ja on 1 foor, aga üldiselt lubatud kiiruse (90) piires täiesti sõidetav. Raudtee ülesõidud (kõik 3 tükki) on kehvas seisus, aga Poolas on nagu nii ees STOP ja vaata seal ettevaatlikult, et kumme ei lõhuks.

0
0

RL tänud. Proovin sellel aastal sinu poolt pakutud marsruuti Berliini saamiseks (Varssavist ümbersõit mööda teed nr.50 ja läbi Poznani). Ise olen tavaliselt käinud sellisel marsruudil: Augustow - Lomza - Rozan (mööda teed nr.61), siis tee nr.60 peale, Ciechanow - Drobin - Plock - Gostynin - Kutno - Leczyca ja A2 peale ning sealt edasi juba läbi Swiebodzini Saksa piirini.

0
0

Suured tänud! Õnnelikult Leipzigist tagasi. Sinu õpetussõnade järgi sõitmine oli lausa lust. Lomza - Varssavi lõigul on üks teeremont, aga see eriti keskmist kiirust ei vähendanud. Minski Mazist sõitsin läbi Gore Kalwarija otse Lowiczisse, et kohe Poznani kiirteele saada ning see oligi tõeline nauding. Berliini poolse kulgemisega Leipzigisse ongi ainult kiirtee.

0
0

Rõõm ka siis pool, et sain aidata.

0
0
1
23
Lennupakkumised
Reisikaaslased