Viimased kommentaarid

Käisin Tais olles autoga Singapuris ära ja tagasi piiril olles lehvitati ja lasti niisama üle ning siis ühel heal päeval Bangkokis Helsingi lendu oodates selgus, et olen templite järgi küll riigist lahkunud, kuid pole tagasi tulnud ning seepärast ei ole võimalik mind lennuki peale lasta. Tunnise jahumise peale sain esmalt passi templi, et saabusin riiki autoga 4-lja päeva eest ning koheselt ka teise templi, mis lubas lennukiga riigist lahkuda.
Loo moraal selles, et Tais tavatingimused küll ei kehti, kuid ka seal on tööl inimesed, kes soovivad probleemidele lahendust leida. Kõige lihtsam oleks olnud mind ilma selle näruse templita lennukile lasta, kuid väidetavalt polnud seda võimalik teha.

Ärge nyyd julgustage inimesi uppuma. Ka Surnumeres on võimalik uppuda tema fantastilisest ujuvusest hoolimata. Samuti pole oskamatule muud tarvis, kui kasvõi seda, et vesi korrax torust sisse lähex ning kui keegi julgeb väita, et vett on päris raske torusse tõmmata, siis sellex on mitu võimalust.
Ja teema autor võix soovi korral oce mulle kirjutada ning olen nõus selgitama, kuidas vette minna, vees käituda, mida jälgida ning milliste ohuallikate suhtes ettevaatlik olla.

... 2003-nda aasta nov-dec ja nägin ka kahel korral yle 2-meetri pikkust madu ning paaril korral meetri pikkusi varaane. Hotellis olles on Sul võimalik ka oravaid oce rõdult toita. Ilm on sellel perioodil reeglina ilus, ainult et meri polnud just seal kõige selgem. Kui Sul saare trippi plaanis pole, siis tasux võib-olla end paar päeva varem välja cekkida ning Malediividele lennata vaheldusex.

Pakun sellise seljakoti kaalux 12-14 kg. Enda isiklik rekord Arlandalt Tallinnasse tulles oli lennata 60kg kaaluva kotiga, kuid õnnex ei pidanud tänu vastutulelikule personalile ylekilode eest maxma.

Aga see, et nad muid keeli ei räägi, pole tegelikult kõige suurem probleem nendega suhtlemisel. Mulle pisteti praktiliselt igas peatus- ja söögikohas mobla pihku ja toru teises ocas olev naisterahvas tõlkis kogu mu ingliskeelse jutu moblaomanikule ning hoolimata sellest, et yhe kõne ajal käis toru pidevalt edasi-tagasi minu ja mingi kili vahel, jõudsime sel moel alati sihile.

kui mõni tollitöötaja vähegi viicib sinuga tegeleda. Kusjuures trahvi saab teha nii tolle mao, kui merihobu eest eraldi. Kui teadlikult kavaced midagi keelatut endale soetada, siis loobu viimasest, ehk Helsingi-Tallinn lennuocast ja tule laevaga yle või veel parem, saada asjad mõne tuttavaga endale Soomest järele.

Ta jääb Taiwani juurde ja asub pisut kaugemal, kui Saaremaa Virtsu suhtes.

Ise reisisin ylalnimetatud marsruudil ja rongiga ning viisa oli juba enne tln-st lahkumist ära tehtud. Ja Hiinasse jõudes ei maxa kohe tormata tagasisõidupiletit ostma, kuna mingid kohalikud agendid hirmutavad, et samal päeval ei ole võimalik rongipiletit saada. Ise lahkusin Kantonist kohe põhja poole ja veecin 3 päeva Na Ami saarel kus olime vist yldse esimesed valged inimesed, keda seal nähti ja terve saare kohta(pisut väixem, kui Hiiumaa), leidus ainult yx naisteraffas, kes inglise keelt valdas, sest igas söögikohas pisteti meile esmalt mobiil pihku ning pidime telefoni teel tollele tädile selgex tegema, mida syya soovime, kes siis hiljem selle kohalikule restoranipidajale ära tõlkis(yhe söögikorra kohta tuli reeglina seda varianti kasutada 2-4X). Tagasi HK-sse aga tulime hoopiski bussiga ning hirmuga ostetud rongipiletite tagasisuund läx lihcalt raisku. Kuid jah, lisax rongile ja bussile, võib valida ka laeva(sihtkohad nii HK-st põhja, kui ka lõuna pool või lennuki). Variant muidugi yhineda ka mõne turismigrupiga ja teha kaasa mitmepäevane Hiinatrip.
Ahjaa, Hiinas Euroopa lubadega autot rentida osutus täiesti võimatux(erandix Beijing ja Šhanghai) ning minu valikux osutus taxo, mille juhi ma tõstsin 1200 jyaani eest 3-x päevax lihcalt autost välja.
Aga HK-s saab inglise keelega suurepäraselt hakkama, kuid tehnika ostmisel peate olema äärmiselt valvsad ja asjatundlikud, sest mingis suvalises poekeses, kus te näete odavamat hinda, kui naaberpoes, võite olla kindlad, et saate petta. Skeemid iseenesest on väga lihcad ja meenutavad paljuski meie "sovjetiaegsed" systeeme. Kui kellelgi on konkreeceid kysimusi, siis võin maili teel vastata. Odavast hinnast hoomimata ärge ostke kilpkonnatopiseid(ca 1m pikkuse topise saab praktiliselt 100-nde jyaani eest), purki või pudelisse pandud madusid ning merihobukesi ega elevandiluust kujukesi. Täpsem nimekiri keelatud kaupadest on näha piiril ja veel täiuslikum juba meie tollis.

Lätis pole tõesti mäe peal halligi teha ja ka pileteid ei myyda mitte päeva kaupa, vaid maksad iga kord, kui tõstukiga yles sõidad.