Viimased kommentaarid

Nii, saan nüüd juba ise oma värske kogemuse kirjutada siia.

Sain alguses vale info, et tuleb selle vedaja poole pöörduda, kellega algselt lendama pidin. Tegelikult oleksingi võinud kohe Nordica poole pöörduda. Aitäh, Tip.

Igal juhul esitasin kaebuse Nordica enda lehelt. Täitsa eesti keeles. Selle jaoks on neil lausa vorm olemas.

Ja saingi juba vastuse, et nad korvavad minu kannatused rahalise hüvitisega. Lufthansalt ootasin vastust 2 kuud. Nordicalt alla nädala.

Ma ei ole päris sellist olukorra kirjeldust leidnud.

Kui tegemist oleks lihtsalt streigi tõttu tühistatud lennuga, siis oleks asi selge. Antud juhul on tegemist aga sellega, et asemele organiseeritud lennuk läks katki ja hilines. Et kes sellises olukorras vastutab? Kas esialgne vedaja, kes selle lennu organiseeris või see lennufirma, kelle lennuk katki läks?

Laevapilet oli minu mäletamist mööda 1 dollar ja takso on alati sama hinnaga, olenemata, kuhu sõidad. Saar on nii väike, et kaugele sõita ei saakski :) Meie olime kahekesi, mõlemal pagas ja hinnaks oli minu mäletamist mööda 35 kohalikku ehk umbes 2 dollarit. Ilma pagasita oli sõidu hind 25 kohalikku. Seega ei ole kulukas.

Päevaseid trippe küsige kindlasti oma ööbimiskohast. Meie olime paar päeva Maafushil ja siis sõitsime praamiga Fulidhoole, kust võtsime ka päevaseid trippe. Elasime ise külalistemajas, mitte resortis. Väljasõite on palju erinevaid, olenevalt rahakoti paksusest...piknikusaare külastus, kalapüük, resorti külastus jne.

Meie otsisime alguses lennujaamas tükk aega taksot, millega saada sadamasse, kust praam Maafushile väljub. Lõpuks saime oma veast aru, sest lennujaam asub omaette saarel ja sellelt saab Male saarele u 10-minutilise paadisõiduga. See on päriselt väga lühike vahemaa. Malest võtke takso (auto) ja saategi õigesse sadamasse. See kõik võtab kokku väga vähe aega ja meie jaoks oli igati mõistlik.

Meie tseremoonia oli San Juanis Courtyard by Marriott hotelli rannas. Me ise elasime hoopis saare teises otsas villas, aga tseremooniaks võtsime hotelli toa ning juuksur-meikar tuli ka sinna. St meil mitmepäevast paketti ei olnud.

Mingit eraldi paberimajandust meil ei olnudki, lihtsalt meili teel said kõik olulised asjad täpsustatud (sh saatsin ka soovitud soengust pilte)ning ütlesin ka, et oleme tseremoonia ajaks juba tegelikult abielus. Kõik korraldati meie eest ilusti ära ja meil oli ainult kohale minemise ja nautimise rõõm. Abielutunnistust me ei näidanud.

Ilmselt oli meil korraldajaks www.destinationweddings.com Vähemalt pildid on küll väga sarnased sellega, mis meil oli ja oma kogemuse põhjal julgen neid soovitada.

Kuigi pean tunnistama, et hirm oli suur küll. Kogu suhtlus oli meili teel. Korralduse eest tasusin krediitkaardiga nii, et edastasin meiliga avalduse koos summa ja muude andmetega (lihtsalt sisse skaneeritud paber). Hirm oli selles osas, et raha oli makstud, aga me ise alles Eestis. Kokku oli lepitud päev, kellaaeg ja hotelli nimi, seega polnud sellist kindlat tunnet, et kõik on õige, äkki ikka petetekase. Suhtlus just ülemäära kiire polnud, aga see on soojamaa inimestele ilmselt omane, et aega on :) Aga veel kord, kõik sujus suurepäraselt ning hiljem saadeti cd koos piltidega meile Eestisse järgi.

Meie "pulmad" toimusid Puerto Ricos. Kahjuks ma korraldajat enam tõesti ei mäleta, sest sellest on 7 aastat möödas. Meie läksime aga seda teed, et ametliku registreerimise tegime ikkagi Eestis ära ja pärast siis soojas palmi all ilusa valge kleidiga tseremoonia. Kõik oli väga ilus ja korraldusega jäime väga rahule (tort, fotograaf, paaripanija, meik, juuksur ja asjaajamine).

Võin täiesti isikliku kogemuse pealt öelda, et Estravelil on kontorid ka täiesti olemas ja kui neli tundi kirjale vastuse ootamine on liialt pikk, siis selle ajaga jõuab mis tahes kontorisse igast Eestimaa nurgast isiklikult kohale ning piletid palju kiiremini vormistatud. (Kujutate ette mitu kirja Estraveli e-postkastidesse iga päev laekub?)

Kummaline on aga see küll, et töid puhkuse ajaks ei delegeerita. Pakutakse ju ka viimase hetke reise ja nii oleks ju konsultandi tagasi jõudmise hetkeks reis juba toimunud. Nii, et siit oleks Estravelil veel midagi õppida :)

Täielik müstika on minu jaoks kogu loo juures see, et (mulle vähemalt jäi selline mulje, vb vale) võitja oleks tegelikult ikkagi tahtnud reisida kohta, kus täiesti kindlasti ei ole turvaline ja kus on suur terrorioht. Minu arvates on ainult õige, et see reis tühistati, sest kui selle võidetud reisi ajal olekski midagi teiega juhtunud, siis mis siis oleks saanud? Siis oleks ju hetkega just reisikorraldaja süüdi, et reisi ära ei jätnud, kuigi teadis ohust.

Igal juhul loodan, et reis õnnestub ikkagi ära teha ja ohutult :)

Tänud vastajatele, sain positiivset mõtteainet palju juurde ja ilmselt võtame koos lapsega selle kvaliteetaja reisi ette :)

Meil on umbes kuu aja pärast minek. Nagu ma varasematest postitustest lugenud olen, siis raha tasuks vahetada dollariteks.

Kuidas aga hiljuti käinud on toiminud, kas juba Eestist dollarid kaasa või olete Males automaadist raha välja võtnud?

Dollari kurss euro suhtes igal juhul praegu rõõmu ei tee ja ilmselt tuleks raha juba kohe ära vahetada (eurod dollariteks), sest kes teab, mis kuu aja pärast kursist saanud on.

Igaks juhuks arvesta sellega, et seal pruugi veel väga soe olla. Aga muidu-naudi igati. Suurepärane koht puhkmiseks. Inimesed sõbralikud, loodus ilus, väga hea toit :)

Minul reisil käidud ja juhuks kui kellelgi kunagi sama mure, siis jagan oma kogemust.

Enne reisi lasin kõik dokumendid (sünni- ja abielutunnistus ja mõlema inglise keelsed tõlked) apostille-ga kinnitada. Kaasa võtsin vana (kehtetu passi, vana nimega) ja uue passi. Muretsesin päris hullusti, kuid USAs ei tulnud mitte kordagi selle pärast probleemi. Alguses hakkasin ise kohe oma murest rääkima ja näitasin mõlemat passi, kuid lõpuks sain aru, et kuna nende jaoks pole see üldse mingi probleem, siis andsin iga kord enda vana passi ja kõik oli nii nagu olema oleks pidanud.

Vanal passil oli lausa nurk ära lõigatud, kuid seda USA ametnikud kas ei märganud või ei osanud midagi arvata. Kõige viimasel lennul (kokku lendasin 6 korda) küsis ametnik, et kas see nurk peabki selline olema, mille peale vastasin, et ei, see on mu vana pass, millega piletid bronnisin, aga nüüd olen teise nime ja uue passiga. Selle peale vastati lihtsalt OK, ja korras.

USAsse sisenedes, siis kui sõrmejäljed anda tuli, andsin ikka oma õige passi, vana oli vaid lennukisse pääsemiseks.

Nii et hea ja õnnelik kogemus mul :)

Sry kirjutasin natuke valesti, see mis ma välja printisin ongi boarding pass. Ja easyjetil ju pole kindlaid istekohti.
Ma igaks juhuks lihtsalt mõtlesin, et äkki siin on keegi veel nii käinud ja teab seda asja.

Meie tulime just eile sealt (10. - 17. mai oli reis)
Nõustun eelnevate kõnelejatega, aga selle erinevusega, et keeleoskusega me kuskil jänni ei jäänud. Selles mõttes siis, et kohalikud oskasid väga hästi inglise keelt.

Olime ka almyrida residendces. Tegelikult sain ma aru nii, et põhimõtteliselt on tegu ikkagi ühe hotelliga (residence ja beach), et majad on küll erinevad, aga kogu paberimajandus ja arved on ühised. Näiteks toa arve (baaris lasime arve oma toale panna ja lõpus korraga maksime) maksime beachi majja, sest kõik tshekid olid seal. Ja üldse kui beachi baarist midagi ostsime, siis ikka saime oma toa arvele selle panna, mis sest et teises majas elasime. Ja kelnerid ka jooksid ühest majast teise (majad on kohe kõrvuti)

Olime ka väikse lapsega (7kuune) jakõik läks väga ilusti. Kohalikud juba on kord sellised, et nad nunnutavad lapsi ja üldse on ülisõbralikud.

auto võtsime ka ja need mägiteed on ikka tõelised katsumused, aga samas vaade on mitte miljoni vaid miljadi oma.

Seega soovitan kõigile ja ise lähen kindlasti sinna veel (peatuks hea meelega samas hotellis, aga kahjuks tahaks järgmine kord saare teise otsa ka ära näha...nt Sitia, aga sinna nii pikk maa)