solo

Reisisell, liitus Tripiga 9 aastat tagasi. Tahab minna:
6 meeldimist
1 postitust / 24 kommentaari
5 (0.8%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Kui on Peruu soov nn kuivaperioodiks, juunist septembrini ja kohalolemiseks ka kuu jagu, siis ikka Euroopast kohalejõudmine on väga kallis, olenemata väljumislinnast.

Pärast saadet ´´Kaks kanget Indias´´ on India-huvilised kadunud.

Check-in 24 tundi enne lennu algust Vantaas võimalik, ise tegin selle netis (Lufthansa). Boarding passi ja pagasi saad ära anda mõned tunnid enne lennu algust, eelneval päeval ei ole see võimalik. Kiletamist ei ole märganud, kuid selle saad ise teha, kui kile kaasas. Olen korra teinud.

Sellest on küll jupp aega möödas, 7 aastat, aga tingimused peaksid samad olema. Igatahes sai Vantaas kokkuleppele, et pagas pannakse otse jätkulennule, kuigi lennufirmad erinevad, Finnair ja oli vist Jet Airways. Seega ei mingit transiitviisat. Küll oli transiittsoon kaunis ahtakene vast 50m, nii et üle 12 tunni seal viibimine oli paras piin.

Laiendaksin teemat sellega, et kus elada, kui nn retirement hakkab kätte jõudma, kus kliima ja turvalisus ning hinnatase oleks vastuvõetav. Mitte, et see mind isiklikult kohe puudutaks, aga ikkagi on selles teemat küllaga. Pakuksin välja, et max kogukulude ülempiir võiks olla 400-500 EUR/kuu .Ise arvan ka, et kisub Kagu-Aasia ja Kesk-Ameerika kanti, kuigi eelistaksin pigem Lõuna-Ameerikat. Olen mitmetes maades viibinud, küll turistina, nii et täit ettekujutust ei oma. Meeldis väga Colombia, aga peruukate sõnul on nende riik odavam. Aasia hinnatase on ilmselt soodsam, aga Ladina-Ameerika hingelähedasem.

Jaanuaris sai tehtud trip Venezuelasse. Kel soovi ja tahtmist, siis tiba pilte ja juttu
www.nagi.ee/photos/vespasianus

Väga vahvad tegelased, mulle meeldib, jätkaku samas vaimus.

Ka mina kaalusin selle aasta lõpul Singapuri läbimist, kuid seda vaid ühel eesmärgil - Uus-Meremaa. Kahjuks sinnalend Singapurist oleks kujunenud sama kalliks kui Singapuri saamine, seetõttu sel aastal sest asja ei saanud.

Et endal ka Venezuela reis plaanis jaanuaris 3 nädalat, siis minu reisikava üldplaanis on selline
Caracasest kohe minema C.Bolivari
Angel Fall 3 päeva
Roraima trek 6 päeva
mingi looduspark, kohalik elu-olu 5-6 päeva, kindlalt miskit paigas veel pole
Henri Pittier 2 päeva
ülejäänud aeg kulub transpordile
Eks palju sõltu ka hinnatasemetest, kuid loodan kohapeal hakkama saada max 1000-1500 EUR-ga. Ilmselt tuleb kasutada siin palju kiidetud Bernaltoursi. On kellelgi värskemaid andmeid selle firma kohta?

Estonian Airi teenuseid kohe kindlasti enam ei kasuta, on piisavalt muid lahendusi.

Nonii, Colombia reis seljataga ja kel tahtmist lugeda-vaadata, siis külastage www.nagi.ee/photos/vespasianus

Uued juhid on matemaatikaga kokku puutunud. Kui Juhan Partsi sõnade järgi on aktsepteeritav kahjum 10 miljonit EUR ja käesolev kahjum on 20 miljonit EUR, no eks siis jagatigi kahega kogu kupatus. Kuidas küll SAS sellised ärigeeniused on maha maganud, kiiresti tuleks nad ka sinna saata. Tegelik olukord on märksa keerulisem ja otsus tuginema põhjalikul analüüsil. Panganduse vennad on küll head audiitorid, kuid mitte visionärid. Kindlasti leiaks ka Eestist juhte, kes suudaks kahjumi aksepteeritavaks muuta.

Mina ilmselt loobun sellise firma teenustest, piletid on tagastatud ja otsin muid võimalusi.

Kuna Colombias olen 7-29 dets, siis ligikaudne plaan on praegu selline, 2-3 päeva Bogotas, siis 6 päeva trekking del Cocuy, seejärel Kariibi äärde, paar päeva Tayrona rahvuspargis ja randades, siis Sierra Nevada de Santa Marta, ka mõned päevad, Ciudad Perdida on küsimärgiga ning lõpetuseks Medellin ja selle ümbrus, ajanappuse tõttu jätan ilmselt vahele Cartagena ja kohvi piirkonna, lõpliku kava loodan kokku panna siiski koha peal arvestusega, et Sierra Nevada del Cocuy matkast küll loobuda pole plaanis.

Mina vähemalt ühtegi normaalset hostlit BA-s ei kohanud, vahetasin neid küll omajagu, olin nii Palermos, kui kesklinnas ja veel nii mitmeski paigas, aga õnnetud nad olid, kui välja arvata ainult asukoht ja hind, aga mis teha, kui raha ei tahtnud kulutada, siis tuli nendes kükitada, hinnad 30-50 ARP. Kui raha on, siis ikka hotelli, november on veel suht hooajaväline aeg, kindlasti leiab midagi mõistlikku, aga kasuta ikka google otsingut.

Ostsin Bookinghouse vahendusel eelmine aasta piletid Stockholmist Buenos Airesesse, andis seda õiget momenti tabada ja kuupäevadega mängida, aga kõik läks õnneks. Mingeid probleeme ei esinenud, saadeti broneeringukinnitus, maksekinnitus ja kuigi lennuaegasid aeg-ajalt muudeti, siis probleeme ei esinenud ja jäin rahule.

Arvan seda, et isegi soovituslikus korras pole vaktsineerida vaja, ei keskkond ega söögid-joogid sunni selliseks tegevuseks.

Ise mõtisklen Maroko teemade üle, Marrakesch, Atlase mäed jms. Kui minna 7 päevaks , siis leiab isegi mõistliku hinnaga lennupileteid läbi Hispaania kokku 5000-5500.Kui aga pikemaks, siis Hispaania lennud juba problemaatilised. Viisavaba ja kuigi pole odavate killast, siis 7-10 päeva 15000 eest peaks välja tulema küll. Ajaliselt ilmselt sobiks aprilli lõpp või oktoobri algus, muul ajal kisub liiga palavaks.

Tais olles olen ka ise eesti keelt kuuldes suuna mujale võtnud, ei ole olnud tahtmist kaasmaalastega suhelda, seevastu Nepaali mägikülas juhuslikult eestlastega kokku sattudes hoopis teine asi. Erinevad keskkonnad lihtsalt sünnitavad erinevaid käitumismalle.

Kahvel on tore vennike, teeb tuju heaks, kui tema kirjutisi lugeda. Selliseid peab ka olema. Aga kes usub, no loll saab peksa ka kirikus.

Liinilendudel ja tsharteritel on vahe nagu öö ja päev. Lendasin Finnairi liinilennuga Delhisse, kõik oli tip-top, ruumi palju, toit, suur Airbus ja olen lennanud Aurinkomatkadega Phuketti (märts 2007), kasutati ka Finnairi Boeingut, kitsas, süüa sai ainult 1 korra (11 tundi) ja kuigi jõudsime kohale lõunaks, siis isegi hommikukohvi puudus. Tuleb lihtsalt sellega arvestada.

  1. ja 5. on äärmised terminaalid, nad asuvad ühe pika koridori erinevates otstes(ainult 3. terminaal on kõrvalepöördega), eksida pole võimalik,viidad on ka väljas. Kui tahad kõnni jalgsi, arvan, et paarikõmne minutiga saad hakkama, ise läbisin suure seljakotiga (see muidugi käru peal) ja rahulikult ka 20 minutiga, võid kasutada ka lennuvälja busse, kui pakke rohkem. Transiittsooni ei ole, väljud ja sisened uuesti

Seda, et Eestit ei teata, on tavaline lugu, huvitavam on hoopis, kui teatakse. Olles momendil Tshiilis ja kuu aega tagasi Argentiinas, siis veinituuril Salta-Calafayate kandis ùhe veinimòisa kùlastamisel astus minu juurde puuvarjus istunud vanem mees, kes mind eelnevalt oli mònda aega silmitsenud ja kùsis, et kust ma pàrit olen, kuulnud vastust, et Eestist, sònas ta ja-ja, Eesti, Làti, Leedu. Seega ka ùksikutes maakolgastes vòib teadjamaid mehi leiduda.