Viimased kommentaarid

HenryMark, aga milliste tšarter lennufirmadega saab teha online check-in? Või istekohti valida? Mille poolest see lynx nüüd nii hull on. Sinu moodi targad võisid ka valida sellest aastast Turkish, lendamiseks Antalya-sse. Osad reisikorraldajad seda pakuvad....aga üks päev said nad hoopis AnadoluJet 20 a vana peldiku, mis ka mõned tunnid hilines. Onurair ka pidevalt hilineb ja lennukid ei ole esimeses nooruses. Millise tšarteriga siit ikka lendad? Isiklikult olen lennanud SmartLynxiga 6 korda ja selle aja jooksul on lend hilinenud ühe korra, 1h Hurgaadasse. Ega kui tahad lennata kiiresti ja otse Türki, Kreekasse või Bulgaariasse alternatiivi SmartLynx-le ei ole.

Mis kuupäevadeks on pakkumine? Tõenäoliselt see on ühe ümberistumisega Moskvas. Siis sellega on üks aga, Balile sel juhul lendab Rossya Airlines. Parajad 20 a vanad peldikud võivad sattuda. Toitlustus kesine, multimeedia ei tööta. Meil oli selline lennuk Moskva-Bangkok lennul, ei jäänud üldse lennuga rahule.

Eha, aga kas TUI ei kasuta A321 lennukeid? Seal peaks olema 3x3 skeem. Või oli A330 seal tõesti on 2-4-2 skeem.

Ivi, miks see Onurair on parem kui SmartLynx? Onuril veelgi vanem lennupark.

Olen omajägu nendega lennanud. Ei ole kordagi käsibagasiga küsimust tekkinud. Kaaluma kindlasti keegi ei hakka, seda enam, et mõõtudelt on sobiv.

Kaie22


Ja kõige masendavam on selles olukorras see, et reisikorraldaja võib kõiki muudatusi ühepoolselt teha! Kui seda tahad teha sina, siis kohe kaelas on igasugu lepingutasud ja trahvid.

Oliver

Käisin eelmisel aastal mais autoga. Piiriületus Leedu kaudu. Leedu piir 20 min ja Valgevene natuke kauem 30-40min. Kõik asjaajamine korrektne, ainult deklaratsiooni täitmise vaev. Tagasi tulles sujus ka kõik hästi. Nii minnes kui tulles ületasime piirid 13-15.00 vahel. 

bdsm- Aeroflotil täitsa olemas lennud Moskva-Phuket-Moskva.

Absurdsemat põhjendust annab otsida! Parem siis toetada inimeste tükeldamist, lennates Lähis-Ida lennukitega?

No vaevalt Aeroflot remondib Boengeid enda toodetud koostisosadest. Need sanktsioonid pigem segavad rohkem tava kodanikke. Suured ettevõtted sellest end häirida ei lase. Algus aegadel imporditi ka Valgevenest krevette Venemaale.... Küll äärmisel juhul saadavad sealt lennukitele varuosi.

Aga mis puutub lennufirma valikut, siis olin sama dilemma ees. Aeroflotil olid lühemad lennuajad, sinna minnes 17h ja tagasi tulles 18h. Hinnad 1070.- kahele edasi-tagasi. Lennuaeg 21 veebruar.
Otsustasime Aerofloti kasuks.Kuid hiljem teatati, et sinna lend asendatakse Rossya-ga. Pakuti raha tagastust kogu segmendi eest. Kuid hindasi kontrollides enam sellist hinda enam saada ei olnud. Ikkagi nõustusin muudatusega. Samas hetkel Bangkoki suunal lendavad ka Rossya lennukid mis tulid üle Emirates-elt, mis on 12a vanad. Ehk ajab ühe suuna ära.

Nüüd tuli välja ebameeldiv nüanss. Huvipärast hakkasin kontrollima oma broneeringut ja mida mina avastasin? Aeroflot muutis vedajat marsruudil Moskva-Bangkok, nüüdseks on lennukompanii Rossia. Krt. see veelgi hullem, kui Aeroflot.

Huvitav, kas on lootust, et saan tühistada broneeringu?

Ei põe üldse, olen lennanud oma jägu ja olukordi on olnud igasuguseid. Sellist aga pole olnud, et olen transiidiga riigis kus vaja viisat, mida minul ei ole.  Aga kui on võimalik kuskil ööbida, siis eelistaks seda. Ei meeldi eriti seigelda mööda lennujaamu.

Mul tekkis selline mõte. 

Kui Phuketi lend hilineb juba nii, et ei jõua kuidagi Tallinna lennule. Aeg on hiline ja Tallinna suunas midagi mõistliku ei lenda. Venemaa viisat meil ei ole ja sellest tulenevalt meid kuskile hotelli paigutada ei saa. Kas jätavadki hommikuni terminalis passima?

Suured tänud päike ja Andres.

Ise ma ei kahtle, et Aeroflot mind maha jätaks, seda enam pilet on Tallinnast Phuketi üks. Vaid mind huvitas, kas teoreetiliselt on võimalik ilma närvirakkude kulutamist järgmisele lennule jõuda. Aga Andrese näite põhjal nüüd tean, et kui mingi viivitus juhtub, pöördun stjuardessi poole.


Aivart67  
Tegin alles aprillis viisa, nüüd saab kaardiga maksta. Detsembris 2017 seda võimalust veel ei olnud.

Ehh...Kahya kohta käib see info:)

Eelmise aasta augustis olime seal.  Kas basseinid on soojendusega või mitte, seda ei tea, kuna olime suvel. Aga julgen väita, et soojendust ei ole, ei ole sellise tasemega hotell, et Türgis ja soojendusega bassein.

Rand asub üle tee. Randa minek on tunneli kaudu tee alt. Tunnel algab hotelli territooriumilt, see osa on korraldatud hästi. Tunnel valgustatud ja tuleb välja otse randa. Aga rand ei ole suurem asi. Merre minek on kivine, kohe suht sügav, kui lastega minna siis ei ole mugav. Ühesõnaga, selle hotelli suurem miinus on rand!

Olen deebet plus kaardiga Avisel autot rentinud. Oluline, vabade vahendite olemasolu. Toimib samamoodi ju, broneerivad tagatise ja auto tagastamisel vabastavad broneeringust. Igaljuhul Avisel toimis.

Hetkel viibin Odessas. Alguses oli planeeritud Riia-Odessa AB-ga, aga kevadel tühistas AB lennu ära. Siis õnnestus saada soodustusega Tallinn-Kiiev EA-ga ja Sealt Kiiev-Odessa UIA-ga, kokku edasi-tagasi kolm inimest läks maksma 700.-
Olukorrast... olen siin kaks nädalat ja no midagi ei viita mingitele rahutustele. Ainuke rahutu koht Odessas on "Privoz"

Stahl, tänan viidete eest.
Lugesin mõlemad läbi, aga tähtaegadest raha tagastamiseks selles seaduses mainitud ei ole.
Oskab veel keegi mingi viitega aidata?

Tänud vastuste eest.
Ehk keegi oskab lisada linki seadusele, millega on reguleeritud raha tagastamine tühistatud lennu eest. Huvitavad tähtajad, olen kuulnud, et on mainitud 7tp, aga AB hakkas seletama mingitest 20tp.

Üksikud liinid mis väljuvad/saabuvad lennujaama. Need aga mis mulle sobivad liiguvad kahjuks ainult bussijaamast.

Küsiks veel, kas 1h on piisav lennujaamast väljumiseks?
Lend maandub kell 8.25, buss lennujaamast väljub 9.25 Kas on reaalne jõuda selle bussile?
ketukas, arvad, et 55min võib väheks jääda?

Lend on airBalticuga ja check in teen juba kodus, läbi netti ära. Sellega võidab ka natuke ajas. Ajakulu on ainult bagasi äraandmine.