Viimased kommentaarid

Saint-Martin piletid olid ka alles hiljuti hea hinnaga. Võimalik saada 1-he ümberistumisega. Ega ka 2-he ümberistumisega lennuajad ei ole pikad ca 15h

Mina käisin liisingu autoga, kus olen kirjas kui vastutav kasutaja. Liising on läbi Swedbanga. Piiril ei olnud mingitki probleemi. Kaasas peab olema roheline kaart kindlustuselt ja tegin lisa Kasko mis hõlmab ka Valgevene.

No aga on ka päevase ümberistumisega 7.30h läbi Moskva. Hommikul 10.50 lend Tallinnast. Kas see parem ei oleks?

Sri Lankale lendab Aerofloti tütarettevõte Rossiya. Võrreldes Aeroflotiga nendel vanad lennukid, kui on 777-300ER siis ehk kuidagi meelelahutus töötab, näitab lennu staatust:) Need on endised Emiratese lennukid. Kui lennukiks on 777-300, siis on need TransAero vanad lennukid, kus midagi ei tööta. Lennuk ca 20a vana. Ainuke eelis, et istumine on 3-3-3 ja ehk pool tühi lennuk, kuna keegi nendega lennata ei taha. 

Kui on Aeroflot, siis ei midagi hullu, sest see ju kõigest transport. Mina küll ei ole nõus üle maksma näiteks 200€ ja lennata Turkishiga või Qatariga. Muidugi Rossiyat ma ei valiks, lennul Bangkokini jätsid räpase mulje.
Mis puudutab Aerofloti lende Tallinnast, siis hetkel lendavad 737-d ja uuel aastal näitab, et 320-d.

Käisime TUI korraldusel augustis Türgis. Korraldamise kohapealt mingeid etteheiteid ei ole. Nagu kõik teisedki, ega nendel mingit vahet ei ole. Olen kõigiga reisinud, Nova, TEZ ja Aurinko. Mis puudutab Onurair-i, siis sellega oli tagasilööki. Lend Türki hilines 12h. See lennuk mis pidi lennutama meid Antalya-sse siia lennul tegi maandumise rikke tõttu Ukrainas. Üritati seda parandada aga vist ei õnnestunud ja siis saadeti Istanbulist uus lennuk Tallinnasse.  Aga siiski kiitus, et asenduslennuki saadeti teele juba ca 18 ajal. Kuna vahemaad ju suured, Istanbul-Ukraina ja sealt Tallinn, siis lennuk jõudiski meieni kell 1 öösel ( 13.30 asemel). Lennupark suht vana neil ca 20 vanad Airbus-id 321-d on ka üks tutikas 321, mis on ka Tallinna liinil käinud. Vanus lennuki sisemusel on ikka oma jälje jätnud, aga ei midagi hullu. Olen ka noorematega lennanud mis on hullemas seisus. Tagasilennul oli hoopis alltöövõtja palgatud :) Holiday Europe l/k lennuk natuke noorem aga salong täitsa viisakas. Kokkuvõttes,  minu arvates midagi hullu ei ole.

marko64, kui läbi mytripi või super saverist siis jah saab ca 1050-1100. Kui telefonist vastasin Momondost või Skyscanneri st, siis sellist hinda ei olnud. Läbi selle lingi on hinnad jah natuke teised. Aga kuidas hind tundub, kui osta otse lennufirmalt?

HenryMark, aga milliste tšarter lennufirmadega saab teha online check-in? Või istekohti valida? Mille poolest see lynx nüüd nii hull on. Sinu moodi targad võisid ka valida sellest aastast Turkish, lendamiseks Antalya-sse. Osad reisikorraldajad seda pakuvad....aga üks päev said nad hoopis AnadoluJet 20 a vana peldiku, mis ka mõned tunnid hilines. Onurair ka pidevalt hilineb ja lennukid ei ole esimeses nooruses. Millise tšarteriga siit ikka lendad? Isiklikult olen lennanud SmartLynxiga 6 korda ja selle aja jooksul on lend hilinenud ühe korra, 1h Hurgaadasse. Ega kui tahad lennata kiiresti ja otse Türki, Kreekasse või Bulgaariasse alternatiivi SmartLynx-le ei ole.

Mis kuupäevadeks on pakkumine? Tõenäoliselt see on ühe ümberistumisega Moskvas. Siis sellega on üks aga, Balile sel juhul lendab Rossya Airlines. Parajad 20 a vanad peldikud võivad sattuda. Toitlustus kesine, multimeedia ei tööta. Meil oli selline lennuk Moskva-Bangkok lennul, ei jäänud üldse lennuga rahule.

Eha, aga kas TUI ei kasuta A321 lennukeid? Seal peaks olema 3x3 skeem. Või oli A330 seal tõesti on 2-4-2 skeem.

Ivi, miks see Onurair on parem kui SmartLynx? Onuril veelgi vanem lennupark.

Olen omajägu nendega lennanud. Ei ole kordagi käsibagasiga küsimust tekkinud. Kaaluma kindlasti keegi ei hakka, seda enam, et mõõtudelt on sobiv.

Kaie22


Ja kõige masendavam on selles olukorras see, et reisikorraldaja võib kõiki muudatusi ühepoolselt teha! Kui seda tahad teha sina, siis kohe kaelas on igasugu lepingutasud ja trahvid.

Oliver

Käisin eelmisel aastal mais autoga. Piiriületus Leedu kaudu. Leedu piir 20 min ja Valgevene natuke kauem 30-40min. Kõik asjaajamine korrektne, ainult deklaratsiooni täitmise vaev. Tagasi tulles sujus ka kõik hästi. Nii minnes kui tulles ületasime piirid 13-15.00 vahel. 

bdsm- Aeroflotil täitsa olemas lennud Moskva-Phuket-Moskva.

Absurdsemat põhjendust annab otsida! Parem siis toetada inimeste tükeldamist, lennates Lähis-Ida lennukitega?

No vaevalt Aeroflot remondib Boengeid enda toodetud koostisosadest. Need sanktsioonid pigem segavad rohkem tava kodanikke. Suured ettevõtted sellest end häirida ei lase. Algus aegadel imporditi ka Valgevenest krevette Venemaale.... Küll äärmisel juhul saadavad sealt lennukitele varuosi.

Aga mis puutub lennufirma valikut, siis olin sama dilemma ees. Aeroflotil olid lühemad lennuajad, sinna minnes 17h ja tagasi tulles 18h. Hinnad 1070.- kahele edasi-tagasi. Lennuaeg 21 veebruar.
Otsustasime Aerofloti kasuks.Kuid hiljem teatati, et sinna lend asendatakse Rossya-ga. Pakuti raha tagastust kogu segmendi eest. Kuid hindasi kontrollides enam sellist hinda enam saada ei olnud. Ikkagi nõustusin muudatusega. Samas hetkel Bangkoki suunal lendavad ka Rossya lennukid mis tulid üle Emirates-elt, mis on 12a vanad. Ehk ajab ühe suuna ära.

Nüüd tuli välja ebameeldiv nüanss. Huvipärast hakkasin kontrollima oma broneeringut ja mida mina avastasin? Aeroflot muutis vedajat marsruudil Moskva-Bangkok, nüüdseks on lennukompanii Rossia. Krt. see veelgi hullem, kui Aeroflot.

Huvitav, kas on lootust, et saan tühistada broneeringu?

Ei põe üldse, olen lennanud oma jägu ja olukordi on olnud igasuguseid. Sellist aga pole olnud, et olen transiidiga riigis kus vaja viisat, mida minul ei ole.  Aga kui on võimalik kuskil ööbida, siis eelistaks seda. Ei meeldi eriti seigelda mööda lennujaamu.

Mul tekkis selline mõte. 

Kui Phuketi lend hilineb juba nii, et ei jõua kuidagi Tallinna lennule. Aeg on hiline ja Tallinna suunas midagi mõistliku ei lenda. Venemaa viisat meil ei ole ja sellest tulenevalt meid kuskile hotelli paigutada ei saa. Kas jätavadki hommikuni terminalis passima?

Suured tänud päike ja Andres.

Ise ma ei kahtle, et Aeroflot mind maha jätaks, seda enam pilet on Tallinnast Phuketi üks. Vaid mind huvitas, kas teoreetiliselt on võimalik ilma närvirakkude kulutamist järgmisele lennule jõuda. Aga Andrese näite põhjal nüüd tean, et kui mingi viivitus juhtub, pöördun stjuardessi poole.


Aivart67  
Tegin alles aprillis viisa, nüüd saab kaardiga maksta. Detsembris 2017 seda võimalust veel ei olnud.

Ehh...Kahya kohta käib see info:)

Eelmise aasta augustis olime seal.  Kas basseinid on soojendusega või mitte, seda ei tea, kuna olime suvel. Aga julgen väita, et soojendust ei ole, ei ole sellise tasemega hotell, et Türgis ja soojendusega bassein.

Rand asub üle tee. Randa minek on tunneli kaudu tee alt. Tunnel algab hotelli territooriumilt, see osa on korraldatud hästi. Tunnel valgustatud ja tuleb välja otse randa. Aga rand ei ole suurem asi. Merre minek on kivine, kohe suht sügav, kui lastega minna siis ei ole mugav. Ühesõnaga, selle hotelli suurem miinus on rand!

Olen deebet plus kaardiga Avisel autot rentinud. Oluline, vabade vahendite olemasolu. Toimib samamoodi ju, broneerivad tagatise ja auto tagastamisel vabastavad broneeringust. Igaljuhul Avisel toimis.