Viimased kommentaarid

Hetkel lendame tagasi Qatariga Phuketist. Lennuk on 100% täituvusega. Mõned on ka lennukis maskidega aga üksikud.  21.02 lennates siia olid mõned kohad vabad Warsaw-Doha ja Doha-Phuket. Tagasi tulles Phuket-Doha on kõik kohad kinni. Vaatab mis seis on Doha-Stockholm. Nii et mingit reisijate voogu langust küll ei paista...

to:ego7

Täiesti nõus sinuga. Kõige rohkem hämmastab see, et minnakse tigedaks kui keegi võrdleb koroonat gripi viirusega. Et koroona pidavat ikka hullem olema kuna sellel ravim puudub. Aga krt, gripi vastu pidi ju olema vaktsiin! Miks siis selline meeletu suremus üle maailma. Surevad 100-jad tuhanded haigusesse millele ravim on olemas! Minu arust see asjaolu on veel hirmutavam.

Edit:. Kla, kui oled mandri Eestist, ära jumala pärast õue mine! 

Gripp nõudis sel hooajal Eestis esimesed ohvrid, nende seas oli ka üheksakuune imik - Delfi Eesti

https://m.delfi.ee/eesti/article.php?id=88985821

VäikeLotti, see Kla on vist mingi paanikasse sattunud kodanik, kes loobus Tai reisist, lukustas ennast keldrisse kinni, kartes koronaviirust. Nüüd külvab paanikat, et agiteerida ka teisi reisist loobuma. Siis ei ole nii mark, et tegi sellist otsust. 

Iga päev ja mitu korda päevast maandub turiste erinevatesse Tai kuurortidesse. Sellise tempoga peaks juba terve euroopa olema pandeemias. Aga palju nakatanud on eu kodanikke ja palju on neid surnud? Üksikud ja surnuid 0! Keegi ju ei väida, et ohtu pole aga see oht kindlasti ei ole selline nagu delfi seda kajastab.

Samas keegi siin vist ei olegi veel kirjutanud, et ta on reisist loobunud. Reaalselt loobunud, vaid mõni kes on marsruuti muutnud või mõni kaalub tühistamist tulevast reisi. Aga sellist vist ei ole kes tühistas pileteid ja hotelli mis on tagastamatu tariifiga ostetud.

Meie igaljuhul 21 hommikul oleme kindlasti minemas. Ja olen kindel, et Phuketil on hetkel turvalisem, kui siin meie rõskes kliimas. Kus tatiseid ja köhivaid on kordades rohkem.

poegkaru  mingi aeg tagasi olid veel Becky AS Tööohutuskeskuses.

Mul on planeeritud 21.02 hommikul lend Phuketile.

Marsruudil TLL-WAW-DOH-HKT. Hetkeseisuga ei ole isegi kaalunud reisist loobuma. Naine küll vahepeal mainis, et võiks seda arutada. Kuid peale selle, kui pakkusin, et võin ka üksinda minna, rohkem sellest juttu ei olnud. Kuidas käitun kohapeal paistab jooksvalt. Hetkel kindlasti lähme phuket.ee- ga 24 veebruar eri tripile. Rohkem ühistrippe plaanis ei ole, pigem võtame auto ja sõidame ringi. Ja vb jääb mõni turg külastamata aga eks paistab kohapeal. Kaasa on naine ostnud des. salfräte, sprayd ja mõned FFP2  maskid. Kuid lugedes awd.ru foorumit, siis Phuketil oleksime vist ainukesed kes käks maskidega. Eks tuleb tihedamini käsi pesta või kasutada salfrättä.

Päike12

Mina ei tahtnud võrrelda viiruseid, kui selliseid. See kas ta on ohtlik või mitte, on see ülepaisutatud või mitte ei kuulu minu kompetentsi. Lihtsalt konstateerisin  fakti, et ametlikult ei ole epideemiat kehtestatud. Järelikult puudub kindlustusel alus keelduda juhtumi hüvitamiseks.

Minu teada ei ole WHO epideemiat ega pandeemiat ametlikult kehtestanud. Hetkel on viiruse puhang, nagu tavalise gripiviiruse puhul.

Keegi ei keela oma sööke pardal süüa. Olen lennanud oma jägu erinevate lk. Söögid ja karastusjoogid on lubatud. Kuigi reeglites on kirjas teisiti. Teine asi alkohol, kui ikka märgatakse, siis tehakse ka märkuse.

Minu teada ei ole sel juhul teil mingit õigust kompensatsiooniks. Kuna olete aktsepteerinud need muudatused.

Praegu ma kardaks pigem SARS-i laadset viirust, mis Hiinast levib ja on omadega juba ka Tais.

Kroks, mis riskidest räägid? Rentimine ja vastutus nagu igalpool mujal ka meil Eestis. Mitte midagi enamat. Vaevalt, et odavam on alati mugavam.

Norm hind on ca 200€ Näiteks, hetkel Agoda kaudu kasutates otsingut pakub 170-200€ eest. Aga see on omavastutusega 150€. 10€ päevas juurde saab täiskindlustuse, see jäägu aga igaühe otsustada. Mina selle aasta veebruaris rentisid otse hotellist, 1500 thb päev. Vasakpoolse liiklusega mina isiklikult harjusin paari kilomeetriga. Ainukeseks peavaluks jäi ringilt mahasõidud, kuidagi ei harjunud ära. Aga siiski ei midagi hullu.

Saint-Martin piletid olid ka alles hiljuti hea hinnaga. Võimalik saada 1-he ümberistumisega. Ega ka 2-he ümberistumisega lennuajad ei ole pikad ca 15h

Mina käisin liisingu autoga, kus olen kirjas kui vastutav kasutaja. Liising on läbi Swedbanga. Piiril ei olnud mingitki probleemi. Kaasas peab olema roheline kaart kindlustuselt ja tegin lisa Kasko mis hõlmab ka Valgevene.

No aga on ka päevase ümberistumisega 7.30h läbi Moskva. Hommikul 10.50 lend Tallinnast. Kas see parem ei oleks?

Sri Lankale lendab Aerofloti tütarettevõte Rossiya. Võrreldes Aeroflotiga nendel vanad lennukid, kui on 777-300ER siis ehk kuidagi meelelahutus töötab, näitab lennu staatust:) Need on endised Emiratese lennukid. Kui lennukiks on 777-300, siis on need TransAero vanad lennukid, kus midagi ei tööta. Lennuk ca 20a vana. Ainuke eelis, et istumine on 3-3-3 ja ehk pool tühi lennuk, kuna keegi nendega lennata ei taha. Kui on Aeroflot, siis ei midagi hullu, sest see ju kõigest transport. Mina küll ei ole nõus üle maksma näiteks 200€ ja lennata Turkishiga või Qatariga. Muidugi Rossiyat ma ei valiks, lennul Bangkokini jätsid räpase mulje.Mis puudutab Aerofloti lende Tallinnast, siis hetkel lendavad 737-d ja uuel aastal näitab, et 320-d.

Käisime TUI korraldusel augustis Türgis. Korraldamise kohapealt mingeid etteheiteid ei ole. Nagu kõik teisedki, ega nendel mingit vahet ei ole. Olen kõigiga reisinud, Nova, TEZ ja Aurinko. Mis puudutab Onurair-i, siis sellega oli tagasilööki. Lend Türki hilines 12h. See lennuk mis pidi lennutama meid Antalya-sse siia lennul tegi maandumise rikke tõttu Ukrainas. Üritati seda parandada aga vist ei õnnestunud ja siis saadeti Istanbulist uus lennuk Tallinnasse.  Aga siiski kiitus, et asenduslennuki saadeti teele juba ca 18 ajal. Kuna vahemaad ju suured, Istanbul-Ukraina ja sealt Tallinn, siis lennuk jõudiski meieni kell 1 öösel ( 13.30 asemel). Lennupark suht vana neil ca 20 vanad Airbus-id 321-d on ka üks tutikas 321, mis on ka Tallinna liinil käinud. Vanus lennuki sisemusel on ikka oma jälje jätnud, aga ei midagi hullu. Olen ka noorematega lennanud mis on hullemas seisus. Tagasilennul oli hoopis alltöövõtja palgatud :) Holiday Europe l/k lennuk natuke noorem aga salong täitsa viisakas. Kokkuvõttes,  minu arvates midagi hullu ei ole.

marko64, kui läbi mytripi või super saverist siis jah saab ca 1050-1100. Kui telefonist vastasin Momondost või Skyscanneri st, siis sellist hinda ei olnud. Läbi selle lingi on hinnad jah natuke teised. Aga kuidas hind tundub, kui osta otse lennufirmalt?

HenryMark, aga milliste tšarter lennufirmadega saab teha online check-in? Või istekohti valida? Mille poolest see lynx nüüd nii hull on. Sinu moodi targad võisid ka valida sellest aastast Turkish, lendamiseks Antalya-sse. Osad reisikorraldajad seda pakuvad....aga üks päev said nad hoopis AnadoluJet 20 a vana peldiku, mis ka mõned tunnid hilines. Onurair ka pidevalt hilineb ja lennukid ei ole esimeses nooruses. Millise tšarteriga siit ikka lendad? Isiklikult olen lennanud SmartLynxiga 6 korda ja selle aja jooksul on lend hilinenud ühe korra, 1h Hurgaadasse. Ega kui tahad lennata kiiresti ja otse Türki, Kreekasse või Bulgaariasse alternatiivi SmartLynx-le ei ole.

Eha, aga kas TUI ei kasuta A321 lennukeid? Seal peaks olema 3x3 skeem. Või oli A330 seal tõesti on 2-4-2 skeem.

Ivi, miks see Onurair on parem kui SmartLynx? Onuril veelgi vanem lennupark.

Olen omajägu nendega lennanud. Ei ole kordagi käsibagasiga küsimust tekkinud. Kaaluma kindlasti keegi ei hakka, seda enam, et mõõtudelt on sobiv.

Kaie22Ja kõige masendavam on selles olukorras see, et reisikorraldaja võib kõiki muudatusi ühepoolselt teha! Kui seda tahad teha sina, siis kohe kaelas on igasugu lepingutasud ja trahvid.