Novelty

Rändur, liitus Tripiga 9 aastat tagasi

10 meeldimist
8 postitust
46 kommentaari
 

20 külastatud riiki, 10% maailma 195st riigist

1 külastatud linna või piirkonda

Tahab minna

Viimased kommentaarid

Lufthansast laekus eile viimase kolme märtsis ostetud pileti raha kontole. Aega läks, aga muud halba sõna pole öelda.

Lufthansa saatis just alloleva kirja. Lubab 6-8 nädala jooksul kompenseerimata lennud kompenseerida. Sama promovad endiselt ka vouchereid ja lisa krediiti. 

We would like to bring to your attention that over the past weeks, we have adjusted our rebooking options to provide you with more flexibility in regards to your future travel plans.

Your rebooking options:

In light of the current situation, Lufthansa is offering flexible rebooking options for all fares or a voucher option.

You may rebook your ticket until January 31, 2021 to a new departure date which commences no later than December 31, 2021

Tickets may be rebooked directly via our website or our service teams.

We are now offering you the additional option of securing the value of your ticket for future travel.

You can convert your ticket into a voucher and redeem this at any time. Furthermore, we`ll provide you with an additional €50 discount voucher for further travel if you make your new booking before August 31, 2020 for a departure date in 2020. (*)

This applies to all tickets issued prior to May 16, 2020. This is the way to your FlightVoucher.

If a refund remains your preferred option, you don’t have to take any action and you can disregard this email.

Open refund requests will be processed in the next 6-8 weeks. Due to high volumes, we would like to thank you for your patience and understanding for the processing delay.

In the meantime, we want to thank you for your trust in the Lufthansa Group during these challenging times! We hope we can welcome you back on board soon!

(*) subject to the condition compliance

Komisjon algatas sunnitud voucherite osas lõpuks ametliku rikkumismenetluse. Pikk protsess, eks ole paista.

 https://www.euractiv.com/section/transport/news/eu-hits-10-countries-with-voucher-gate-legal-action/

Lufthansast sain just esimesed rahad tagasi. Taotlused tehtud Märtsis.

Lufthhansast sain täna kaks esimest otsust, et raha makstakse tagasi. Vast siis tuleb arvele ka lähiajal. Esimesed tühistamised tegin märtsis.

Kuna jutt läks laiemaks ja tegin mingi hetk ka põhjalikumat uuringut siis jagan oma mõtteid.

Ma otsisin kompromissi. Kuna ühildan tihti ärireisid isiklikega siis esimene eeldus oli smart-casual välimus (ilma suurte logode/nimedeta jne.). Teiseks, et oleks piisavalt suur, et mahutaks ca nädalase reisi asjad ja samas nii väike, et saaks üleliigsed asjad hotellis välja visata ja ka mugavalt päeva linnas tatsata või päevase matka teha (peegelkaamera, tuulekas jne). Kolmandaks, et jääks ilma stressita käispagasi reeglitesse, kuna sõitmist palju.

Otustasin Tortuga Setout Divide'i kasuks lõpuks ja seni väga rahul. Seda saab lukuga väiksemaks teha (26-34l) ja näeb väga viisakas välja. Lisaks ka kõikide käsipagasi reeglitega kooskõlas ja mugav. Materjal ja lukud tunduvad kvaliteetsed (kodulehel pikemalt). Nädalased reisid olen sellega ilusti ära teinud. Vajadusel saab ka ülikonna sisse pakkida.

Neil on valikus ka suuremaid mudeleid, mis vist ametlikul osade lennufirmade käsipagasist suuremad, aga nagu eelpool mainitud siis seljakotiga on alati väiksem risks kui kohvriga. Oleneb, mida täpsemalt otsida. Minul sai Divide kasuks valik langetatud eelkõige seetõttu, et suurust saab reguleerida.

https://www.tortugabackpacks.com/collections/setout/products/setout-divide-backpack

Pikemate töö reiside jaoks on mul eraldi kompaktne läpaka koti suurune PLIQO Carry-On garment bag, mis mahub vajadusel ka eeltoodud Setout Dividi. Mõtlesin pikalt selle ostu osas eelkõige hinda arvestades, aga taas väga positiivselt üllatunund ja ülikond/särgid alati sirgelt võtta. Minu otsingu põhjal väikseim, mis saadaval. Kõrval taskusse mahub ka väiksem tablet/läpakas, kui seljakotti rohkem ruumi vaja.

https://www.pliqobag.com/thepliqobag/

Ehk mõnel sarnase profiiliga reisumehel abiks.

Ma tühistasin paar nädalat tagasi mõned lennud läbi infoliini. Kui lõpuks jutule sai, läks kiiresti. Kinnitused tulid e-mailile, aga raha pole veel saanud ( kui õigesti mäletan läks sellega ka tavaolukorras aega). Proovi infoliinile helistada (pileti detailid käepärast). See 72h pigem soovituslik. Ega keegi toru ära ei pane, kui juba jutule saad.

Mind ajas segadusse see, et lugedes jääb mulje, et see toimib ka siis, kui lend pole tühistatud ehk et kui lihtsalt ei soovi lennata hetkel.

Lufthansa lehelt  allolev info. 

Kuidas see siis täpselt toimib? Et kui pilet olemas ja ei saa reisida siis põhimõtteliselt ei pea midagi tegema ega teada andma enne seda, kui soovid uuesti lennata? Ehk seda ei arvestata lennule mitteilmumisena (frequent flyeril nt automaatne check-in)? Kuidas nad lende planeerida oskavad nii? Mul 7 edasi-tagasi economy piletit järgmiseks 1,5 kuuks ja tahaks kindel olla. Liinile saada suht võimatu. Iseenesest tundub tore lahendus, kuna edaspidi vaja ikka lennata, kuigi ma kahtlustan, et süsteem hakkab hiljem "sikku" tegema, selle 50€ discountiga ehk näidatakse kallimaid piletied?

If you hold a ticket for a cancelled or an existing Lufthansa Group flight, you can keep the ticket without having to commit to a new flight date right away. Existing bookings will initially be cancelled, but the ticket and ticket value will remain unchanged and can be extended to a new departure date up to and including 31 December 2020. You can also rebook to another destination. The new flight must be booked until 31 August 2020.

In addition we offer you for every rebooked ticket a discount of 50€ on the ticket price. Of course rebooking fees will still not be charged, regardless of which fare was booked.  Should the rebooked fare be more expensive due to a change of destination (e.g. rebooking from short-haul to long-haul), change of class of travel or similar, an additional payment may be necessary despite the discount.

Please note: Rebookings can be done through our Service Center or your travel agent. You do not have to contact us before your original flight date – your ticket will keep its validity even past the original flight date. You will be able to rebook it any time until 31 August 2020. Due to the very high call volume in our Service Center, we currently ask you only to contact us if you are travelling within the next 72 hours

This regulation applies to tickets booked up to and including 31 March 2020 and with a confirmed travel date up to and including 31 December 2020.

Mis see tariif täpsemalt tähendab? Hind või booking class? Seda saab kuidagi enne ostu kontrollida?

Aga Eesti enda karantiin? Keegi on aru saanud? Valitsuse pressikonverentsilt suht kodeeritud sõnumid. Kas suunatakse kuskile Laatsareti kaheks nädalaks või lihtsalt koju? Asking for a friend

Lufthansa basic pileteid saab ainult klienditoe kaudu muuta (või siis lennujaama esinduses nt Münchenis ja Frankfurdis)

https://www.lufthansa.com/xx/en/flight-information

Lufthansa laseb hetkel tasuta broneeringuid muuta hilisemaks kuni aasta lõpuni. Pileti vahe tuleb kinni maksta. 

Possibility to rebook existing bookings:

The new waiver policy for existing bookings applies worldwide for tickets purchased before 5 March with a travel date up to 30 April 2020. Passengers can rebook once to a new date up to 31 December 2020 without any rebooking fee within ticket validity – regardless of condition of the original booking fare purchased. The webpages of the individual Lufthansa Group airlines offer a comfortable way for self-service rebookings. If you hold a Light Fare, please contact our Service Center.

General rebooking option for future bookings:

Starting March 06 and until 31 March 2020, the Lufthansa Group airlines will waive the rebooking fees for all newly booked flights worldwide and offer a one-time rebooking – regardless of condition of the original booking fare purchased. Passengers can in future rebook to a new travel date until 31 December 2020 without rebooking fees.

Applicable for both waiver policies: The departure and destination airports must be identical. If the original fare is no longer available, the corresponding difference must be paid. The rebooking must be made before the original travel date

Miles and More teine tase annab näiteks Business Class check-in võimaluse ja priority line security checki vist ka, kui lennujaam seda pakub (nt Frankfurt).

https://www.thedrunkenbutler.com/

Viimane elamus. See küll kallis (hinnad kodulehel), aga väga hubane, hea teenindus ja toit. 

Mulle meeldib tegelikult ka turgudel tänavatoitu võtta (Greenwitch Marketilt näiteks) ja siis kuskil jõe ääres süüa, kui ilm lubab.

Tänud! Suurem osa lende on Tallinn-Frankfurt-Tallinn. Kuna lendan economys, siis ilmselt Corporate Program tõesti väga ei aita. Olen Miles&More liige ja laias laastus arvestades peaks järgmise aasta oktoobriks 35 lendu täis tulema, et Frequent Flyeri staatusesse jõuda (kui neil see 35 lennu kampaania ikka järgmine aasta ka on). See peaks elu natuke mugavamaks tegema (priority security check Frankfurdis ja ligipääs loungi). Pole au olnud loungidesse seni sattunud. Kuidas Lufthansa A-terminali lounge on Frankfurdis? Süüa ka pakutakse midagi? Seniks mõtlesin, et võtan Swedbanki Platinumi koos Priority Pass liikmelisusega, inspireerituna ühtest teisest teemast, eelkõige hommikusöögile mõeldes. Aga äkki keegi valgustab, et kuidas seal see hommikusöögi kvaliteed on võrreldes muude varahommikuste kohtadega? Frankfurdis sellest Priority Passist väga kasu ei oleks, kuna A terminali arevstades ebapraktilises kohas. On veel ideid, kuidas budget traveller elu mugavamaks võiks teha, suures osas eelkõige sel liinil liigeldes?

Just. Kusjuures nahaalsuse (pigem kohati meeleheide) peale ka lootma ei jääks, sest mass, sh mahajäämis hirmus reisijate osakaal viimasel ajal nii suur, et see ei tööta. Ees on politsei, kes trügijad järjekorra lõppu saadavad või ähvardavad üldse lennujaamast ära saata. Kõrvalt vaadates kohati päris konfliktsed olukorrad ja tegelikult potentsiaalne turva risk. 

Minu kogemus pärineb Terminal 1A-st, mis peaks ainult Schengen olema. Terminal 2 on seni rahulik olnud. 1A-s automaatväravad viimasel ajal ei tööta ja eile oli saba ca 200 meetrit, et üldse turvakontrolli alale pääseda. 

Lufthansat just vaja olekski :D Aga jah, endal oli sama tunne. Ja läbi reisibüroode sama plaaniga ilmselt ka mingit võitu ei saa?

Mõnus kant. Oleme seal paar korda ratastega ringi tuterdanud. Viimasest korrast ka mõned ülestähendused, sh praamide osas. https://picturetravels.exposure.co/ahvenamaa-ja-turu-saarestik-2017

To get you have to give ehk paari sõna ja pildimaterjaliga, kuidas kokkuvõttes reis välja nägi. Ehk kellelegi abiks ja inspiratsiooniks. https://picturetravels.exposure.co/moseli-org-ja-luksemburg

Tänud mõtete eest. Merle, kui ratas ühe päeva plaani võtta siis kas on soovitusi, kus seda teha? Ilmselt peaks saama siis mingi tiiru teha või siis arvestama, et ühistranspordiga tagasi ööbimiskohta saada. 

Mõned aastad tagasi tegime Boston-Niagara reisi alguses paari päevase põike Cape Codi. Provincetowni melu oli päris äge ja poolsaar üldiselt ka. Edasi suundusime Rochesteri. Ei mäleta enam mis põhjusel seal ööbida otsustasime, aga sürr kogemus. Linn oli reede õhtul peale tööpäeva täiesti välja surnud.Rochester-Niagara mööda Michigani äärt oli ka tore sõit.

Oleneb mis reisi eesmärk. Sollidenis tuleks suvel varakult broneerida, kui kämpingut tahta. Iseenesest lihtne ja tore matkajaid täis koht.